Praktične radionice za nastavnike i učitelje

Podignite svoju razinu digitalnih kompetencija i osposobite se za primjenu modernih digitalnih alata i sadržaja u nastavi pomoću Algebrinih radionica.

Dugogodišnje iskustvo Algebre i Algebrinih stručnjaka u provedbi edukacije za stjecanje digitalnih vještina, u  kojoj i sami primjenjujemo moderne pristupe u realizaciji nastave uz pomoć digitalne tehnologije, sadržaja i alata, ugradili smo u niz radionica prilagođenih nastavnicima i učiteljima.

Kroz radionice sudionici stječu praktična znanja i vještine za realizaciju nastave pomoću računala, računalnih alata i tehnoloških rješenja odnosno za izradu vlastitih digitalnih sadržaja. Kvalitetnijom i češćom upotrebom digitalnih sadržaja u nastavi podižemo opće digitalne kompetencije djece i mladih te ih kvalitetnije pripremamo za digitalnu budućnost.

Radionice se provode u učionicama opremljenim s računalima gdje je osigurano računalo po svakom polazniku, neophodno za stjecanje iskustava kroz praktične vježbe i primjere korištenja računala u nastavi.

Radionice se mogu izvoditi pojedinačno ili kombinacijom više radionica po programu po želji.

Neophodno predznanje za uspješno sudjelovanje na radionicama je osnovna računalna pismenost na razini ECDL osnova (eng. European Computer Driving License), odnosno poznavanje rada u Windows okruženju, korištenje elektronskom poštom, Internet preglednicima, pisanje tekstova u programima kao što je Word i izrada osnovnih prezentacija u programima kao što je Powerpoint.

Radionice provodimo u otvorenim grupama u javno objavljenim terminima ili za zatvorene grupe nastavnika/učitelja jedne škole/ustanove u obostrano usuglašenom terminu.

R41 Društvene mreže u obrazovanju

1

  • Kako iskoristiti prednosti društvenih mreža (Facebook, Yammer, Twitter) u obrazovanju bez negativnih efekata
  • Društvene mreže kao virtualne učionice
  • Dijeljenje, komuniciranje, suradnja i vršnjačko vrednovanje u okruženju društvenih mreža
  • Dijeljenje praktičnih iskustava u primjeni na webinaru 14 dana nakon radionice

Moguće i online održavanje edukacije

Trajanje: 8 sati

R42 Metodički priručnik u digitalnom okruženju (OneNote)

2

  • Mogućnosti programa OneNote
  • Nastavne pripreme u OneNoteu – pripremanja i objedinjavanja obrazovnih sadržaja
  • Dostupnost digitalnog metodičkog priručnika na različitim uređajima i bilo kojem mjestu
  • Dijeljenje i suradnja u OneNoteu
  • Poboljšavanje i osuvremenjivanje nastavnih priprema tijekom rada

    Moguće i online održavanje edukacije

    Trajanje: 8 sati

R43 Virtualna razredna bilježnica OneNote ClassNotebook

3

  • Mogućnosti programa OneNote ClassNotebook
  • Stvaranje nove razredne bilježnice
  • Pripremanje sadržaja za učenike
  • Praćenje napretka učenika i davanje povratnih informacija
  • Suradnički rad u okruženju OneNote ClassNotebook
  • Dodavanje učenika i učitelja u postojeću bilježnicu

Trajanje: 4 sata

R44 Digitalni profesionalizam i sigurnost djece na internetu

4

  • Kako se snaći i ostati svoj u virtualnom svijetu
  • Digitalni tragovi
  • Online prava i odgovornosti
  • Primjereno i odgovorno ponašanje u virtualnom svijetu
  • Školski kurikulum “Sigurnost djece na internetu”
  • Struktura i teme školskog kurikuluma
  • Multimedijski obrazovni sadržaji i primjena

    Moguće i online održavanje edukacije

    Trajanje: 4 sata

R45 Igrifikacija obrazovanja

5

  • Zašto igrifikacija
  • Kako i s kojim ciljem uvodimo igre u obrazovanje
  • Online i offline igre u obrazovanju
  • Dobre i loše strane igrifikacije

  Moguće i online održavanje edukacije

    Trajanje: 4 sata

R46 Metoda 270 – Projektno učenje u digitalnom okruženju

6

  • Kako fokus pomaknuti s uporabe na stvaranje
  • Kako organizirati i usmjeravati projektno učenje
  • Učenici kao stvaratelji interaktivnih sadržaja
  • Povratne informacije, vršnjačko vrednovanje, predstavljanje i javno objavljivanje rezultata projektnog učenja u digitalnom okruženju
  • Dijeljenje praktičnih iskustava u primjeni na webinaru 14 dana nakon radionice

Moguće i online održavanje edukacije

Trajanje: 6 sati

R47 Suradničke aktivnosti u online okruženju

7

  • Kako osmisliti dobre suradničke aktivnosti za online okruženje
  • Organiziranje i usmjeravanje suradničkih aktivnosti
  • Digitalni alati za suradničke aktivnosti
  • Praćenje i vrednovanje suradničkih aktivnosti u online okruženju
  • Dijeljenje praktičnih iskustava u primjeni na webinaru 14 dana nakon radionice

Moguće i online održavanje edukacije

Trajanje: 4 sata

R48 Inovativni pristupi u poučavanju

8

  • Moderne metode, strategije i alati
  • Kako i zašto uvesti novi pristup u postojeću praksu
  • Praćenje i evaluacija novih pristupa
  • Dobrobiti inovativnih pristupa i moguće zamke

Moguće i online održavanje edukacije

Trajanje: 16 sati

R49 Office 365 u nastavi za početnike

9

  • Dostupni programi – osnovne mogućnosti
  • Online dijeljenje i suradnja u nastavi uz podršku programa Office 365
  • Mogućnosti za stvaranje i objavljivanje obrazovnih sadržaja uporabom raznih alata Office 365

       Moguće i online održavanje edukacije

       Trajanje: 16 sati

R50 Office 365 u nastavi za napredne

9

  • Praćenje učeničkog napretka te objedinjavanje njihovih radova uz E-portfolio uporabom programa Office 365
  • Online komunikacija i suradnja u obrazovnim aktivnostima u Office 365 okruženju (SharePoint, Exchange, Yammer)
  • Stvaranje i dijeljenje interaktivnih obrazovnih sadržaja u programima Office 365 (OneNote, Sway, Office Mix)

      Moguće i online održavanje edukacije

       Trajanje: 16 sati

R51 Online ankete, kvizovi i provjere znanja

10

  • Osmišljavanje i izrada anketa, kvizova i provjera znanja
  • Alati za izradu online anketa, kvizova i provjera znanja (Socrative, Mentimeter, Kahoot, Google i Office 365 obrasci, Office Mix, Quizizz, Plicker, Responster, Testmoz,…)
  • Vizualizacija rezultata
  • Praćenje napretka učenika
  • Nagrađivanje učeničkog ponašanja
  • Izazovi, timski rad i suradnja među školama
  • Uključivanje učenika u osmišljavanje, izradu, prikupljanje podataka i predstavljanje rezultata
  • Dijeljenje praktičnih iskustava u primjeni na webinaru 14 dana nakon radionice
Saznajte više…

Trajanje: 6 sati

R52 Izrada multimedijskih sadržaja za nastavu

11

  • Interaktivne prezentacije u Office Mixu
  • Interaktivni mrežni sadržaji u Swayu
  • Izrada i uređivanje videa (Movie Maker, YouTube)
  • Izrada online nastavnih lekcija (Nearpod, Docs.com, Blendspace, Spiral)
  • Storytelling – stvaranje ilustriranih priča (BookCreator, Storybird, Story Maker)
  • Stop motion izrada animacija

Trajanje: 16 sati

R53 Videokonferencije u nastavi

12

  • Zašto i kako uvesti videokonferencije u nastavu
  • Kako organizirati i voditi videokonferencije – tehnički, vremenski i ljudski izazovi
  • Programi za videokonferencije (Skype, Adobe Connect, Google Hangout…)
  • Snimanje i objavljivanje videokonferencija

Trajanje: 4 sata

R54 Organizacija nastave – moderno programiranje za učenike

13

  • Zašto djecu učiti programirati
  • Pristupi poučavanju programiranju za mlađu djecu
  • Prijedlozi i savjeti za usmjeravanje i modernizaciju poučavanja programiranja u osnovnim i srednjim školama
  • Programerske aktivnosti bez računala
  • Aktivnosti za razvoj računalnog razmišljanja
  • Međunarodne inicijative za podršku programiranja (Sat kodiranja, Tjedan kodiranja)
  • Uporaba vizualnih okruženja za programiranje u nastavi (Scratch, Run Marko, Kodu,…)
  • Kako programiranje aplikacija uključiti u kurikulum (TouchDevelop, Studio Code,..)

Trajanje: 8 sati

O autoru praktičnih radionica

14Lidija Kralj

Profesionalna učiteljica, po zvanju, zanimanju i unutarnjoj motivaciji. Uspješnost poučavanja otkriva u kombiniranju stvarnog i virtualnog svijeta; od kule za princezu do društvenih mreža. Urednica digitalnog časopisa “Pogled kroz prozor” i portala ucitelji.hr.

eTwinning ambasadorica za Hrvatsku i voditeljica projekta “Sigurnost djece na internetu” i ENABLE. Dvadeset pet godina predavala matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec, a od 2016. godine radi u Algebri kao savjetnica za obrazovanje. Članica je Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje te stručnjakinja u radnim skupinama za izradu kurikuluma Informatike i međupredmetne teme IKT u obrazovanju.

Autorica niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole. Piše znanstvene i stručne članke za časopise i konferencije.

Prijavi se