Već od samog uvođenja ovih programa obrazovanja u našu ponudu oni bilježe dvoznamenkaste stope rasta. Tržište je gladno kvalitetnih i SVJEŽIH poslovnih znanja, pogotovo vezanih uz digitalne tehnologije. Ono što smo učili prije nekoliko godina više ne vrijedi. Mi smo ukorak sa svijetom, pridružite nam se.

Poznavanje poslovnih procesa od internetskog marketinga, projektnog menadžmenta, organizacije prodaje i poslovanja općenito danas je važnije nego ikad jer digitalizacijom tih procesa oni se brže mijenjaju i usavršavaju. Potrebno je hvatati korak.

Zbog tromosti velikih edukacijskih sustava koji ne mogu efikasno pratiti (spomenuti) korak s promjenama u području poslovanja, kao i zbog brzog zastarijevanja nekih znanja, poslovna edukacija u Algebri jamči dvije stvari: up-to-date kvalitetni nastavni program i stručnjake koji se i sami neprestano usavršavaju i certificiraju.

Specijalist internetskog marketinga

Virtualizacijom života virtualiziraju se i sve djelatnosti koje nas svakodnevno prate. Marketing u tome nije iznimka, dapače. On predvodi ovaj trend. Budžeti marketinških kampanja izrazito su povećani u području interneta, čak i na uštrb do sada nedodirljivih medija, poput dnevnog tiska, ali i kralja medija – televizije.

Ako želite biti ukorak s vremenom i ostvarivati marketinške ciljeve, ovaj program obrazovanja ne možete zaobići, jer što je alternativa?

Saznajte više

 

Suradnik u vođenju projekata

Broj projekata svakim danom u svijetu raste vrlo velikom brzinom, iz tog razloga projekt management je disciplina koja se znatno razvila u proteklih 10 i više godina, i nekada možemo reći tehnička disciplina, s vremenom je postala multidisciplinarna. Bez obzira radite li u ICT industriji, financijskim ustanovama, građevinskoj industriji, javnom sektoru, razvijate li nove proizvode ili marketinške kampanje, javljate li se na natječaje za bespovratna sredstva iz fondova Europske unije – morati ćete imati znanja i vještine koje će vam pomoći da uspješno završite svaki započeti projekt.

Mogućnost uspješnog definiranja i upravljanja projektima postaje ključna konkurentska prednost za mnoga poduzeća. Upravljanje projektima nije jednostavan proces, a vještine koje su potrebne za uspješno vođenje projekata ne dolaze same od sebe, i potrebno ih je naučiti. Na žalost upravo je manjak znanja i vještina potrebnih za kvalitetno upravljanje projekata jedan od najvećih razloga za veliki broj neuspjelih projekata.

Ovaj program će Vam dati potrebna znanja i vještine kako biste na kvalitetan način prošli sve faze projektnog ciklusa od definiranja projektnih aktivnosti i samog projekta do završetka projekta.

Saznajte više…

Voditelj prodaje

Gledajući posljednje istraživanje portala Moj-posao vezano uz ukupan broj oglasa za zapošljavanje koji su objavljeni u posljednje četiri godine, vidljivo je da je broj oglasa vezan uz kategoriju prodaje za 15.000 oglasa veći od prve iduće kategorije. Razlog leži i u tome da danas ne postoje kompanije – bez obzira o kojoj industriji se radi – koje nemaju svoje prodajne predstavnike, a situacija na tržištu je upravo takva da je potreba za kvalitetnim prodajnim kadrovima iznimno velika.

Jako je puno naziva radnih mjesta koja se vežu uz prodaju: prodajni savjetnik, key account za ključne kupce, referent u odjelu prodaje account manager, prodajni predstavnik, stručni prodajni suradnik, suradnik u prodaji, prodajni inženjer, komercijalista, terenski komercijalista …. itd. Sve te osobe moraju imati potrebna znanja i vještine kako bi mogle obavljati svoje svakodnevne poslove. Unapređenje odnosa sa kupcem, dogovaranje i vođenje prodajnih sastanaka, kreiranje prodajnih prilika, pronalaženje novih kupaca, izrada ponuda, postizanje zadanih prodajnih ciljeva, pregovaranje sa kupcima i zatvaranje prodaje, kvalitetna komunikacija sa kupcima, korištenje CRM aplikacija – samo su neki od poslova od kojih se sastoji radni dan svakog voditelja prodaje.

Ovaj program namijenjen je onima koji žele upotpuniti svoja znanja iz područja prodajnih vještina, ali i svima onima koji vide svoju priliku na tržištu rada i žele karijeru nastaviti u tom smjeru.

Saznajte više…

Voditelj prodajnog tima

Ne mora se posebno naglašavati, no kada neki sportski tim izgubi vrlo često se proziva trener. Slično je i s orkestrom. Ukoliko skladba koju orkestar svira ne zvuči skladno i „uštimano“ reći ćemo da dirigent nije napravio dobar posao. Na temelju te dvije tvrdnje možemo samo zaključiti – ako tim nema kvalitetnog vođu svesti će se samo na grupu individualaca koji će vrlo rijetko ispuniti zadane ciljeve.

Kada govorimo o prodajnom timu uloga voditelja, leadera ili managera, kako god ga zvali iznimno je velika. Odjel prodaje i prodajni timovi imaju iznimno važnu, mogli bismo reći ključnu ulogu u svakoj kompaniji, a na voditelju prodajnog tima je da posloži odjel prodaje sukladno ciljevima kompanije. Nekoliko je faktora koji određuju način rada i organizaciju prodajnih timova a to su: veličina poduzeća, vrste proizvoda ili usluga, raznovrsnost prodajnog portfelja , tipovi kupaca, prodajni ciklus, razina iskustva i znanja koje posjeduje prodajno osoblje itd.

Bez obzira na način na koji će biti strukturiran odjel prodaje voditelj prodaje i dalje će biti odgovoran za kvalitetan rad prodajnog tima a to znači: selekcija prodajnog osoblja, izrada poslovnih planova i prognoza prodaje, procjena učinkovitosti prodajnog osoblja, edukacija i motivacija prodajnog osoblja te coaching prodajnog osoblja, koordinirati rad prodajnog osoblja.

Saznajte više…

Voditelj poslovanja u malom gospodarstvu

Malo poduzetništvo je sve češće predmet rasprava, vijesti, medija, politike, gospodarstvenika, itd. To je samo jedan od elemenata koji ukazuje na veliki značaj ovog segmenta gospodarstva i njegov utjecaj na cjelokupni ekonomski sustav. SAD od 1953. godine male poduzetnike podržava putem vladine organizacije Small Business Administration – SBA. Njihovi zadnji podaci pokazuju da mali poduzetnici kreiraju 65% radnih mjesta, a slična situacija je u većini razvijenih zemalja, a i u Hrvatskoj. Malo poduzetništvo smatra se temeljnim generatorom gospodarskog razvoja i upravo je to razlog zbog kojeg su svi dijelovi društva usredotočeni i zainteresirani za razvoj tog segmenta gospodarstva.

Biti poduzetnikom zvuči primamljivo, prednosti koje se mogu ostvariti za poduzetnika su brojne – od mogućnosti samozapošljavanja i zapošljavanja obitelji, preko neovisnosti, mogućnosti da se na tržištu realiziraju vlastite poslovne ideje i financijski rezultati. Međutim, kao i uvijek, malo poduzetništvo ima i svoje izazove. Osim što poduzetnik na sebe preuzima odgovornost za uspjeh svojeg projekta, njegov je zadatak i posjedovanje široke lepeze znanja i vještina, koje će mu omogućiti da taj uspjeh u konačnici i ostvari. Naravno, to ne znači da se mora specijalizirati za sva područja poslovanja, jer uvijek može koristiti usluge specijalista, ali poznavanje osnova ne bi smjelo izostati. Ovaj program kreiran je upravo u skladu s tom činjenicom, pa na jednom mjestu nudi cjeloviti obuhvat svih važnih područja: pravni aspekti poslovanja, poslovno planiranje i upravljanje poslovanjem, financijska analiza, analiza tržišta, marketinška i prodajna znanja, kao i znanja o računovodstvu, upravljanju projektima i razvoju poslovanja. Takav obuhvat polazniku omogućava kvalitetno vođenje poslovanja u malom poduzetništvu, ali i temelje za usavršavanje u pojedinim područjima, ukoliko se za to ukaže potreba.

Saznajte više…