U ovom trenutku jedan od najvećih prioriteta hrvatskog društva u cjelini je usmjeriti svoje snage na izradu i provedbu kvalitetnih projekata koji će se moći, ravnopravno s projektima iz ostalih zemalja članica EU, natjecati za sufinanciranje iz EU fondova.

Krajem 2014. godine, Europska komisija je usvojila Sporazum o partnerstvu s Hrvatskom, kojim se utvrđuju načini korištenja strukturnih i investicijskih fondova u razdoblju 2014. – 2020. U tom razdoblju Hrvatskoj je dostupno ukupno 10,6 milijardi eura (10.675,944.270 EUR) za ulaganje u rast konkurentnosti, razvoj malog i srednjeg poduzetništva, poljoprivredu i ruralni razvoj te otvaranje radnih mjesta, namijenjenih posebice mladim osobama.

Raspoloživi iznos 10 puta ja veći nego u prošlom financijskom razdoblju, što znači da je svaka osoba koja posjeduje znanja i vještine za prepoznavanje prilika za financiranje projekata iz EU fondova, dizajn i cjelokupnu razradu te provedbu EU projekata, od iznimne važnosti za svaku tvrtku, udrugu, organizaciju u javnom vlasništvu, ili bilo koju drugu organizaciju koja može postati nositeljem EU projekta.

Vrijedno znanje povlačenja bespovratnih sredstva za mnoge obrtnike, poduzetnike ali i one koji traže svoje mjesto na tržištu rada, prilika je koja se ne propušta. No, kako i gdje početi? Znanjem koje vam pruža ovaj opsežan program obrazovanja. Naučite sve što vam je potrebno kako biste napravili kvalitetan projekt prema unaprijed definiranim pravilima, prijavili ga na natječaj i ostvarili bespovratna sredstva za njegovo financiranje. Već sutra.

Online nastava - UŽIVO

Znaš li da u Algebri možeš pohađati programe obrazovanja i online uživo? Putem online platforme Algebra ti na online predavanjima osigurava vrhunsku razinu edukacije
  • Za praćenje online nastave uživo dovoljno je pristupiti računalu, mobitelu ili tabletu s internetskom vezom.
  • Svakom polazniku na kućnu adresu dostavlja se Algebrin online paket koji uključuje nastavni materijale i ostale pogodnosti poput darova.
  • Postani vrhunski stručnjak iz udobnosti doma, ureda ili s plaže!

Nastava u učionici

Odaberite programe obrazovanja koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u vrhunski tehnički opremljenim učionicama u Algebri
  • Algebra je vodeće regionalno učilište s vrhunski opremljenim učionicamu 20 gradova
  • Nastavne sadržaje pripremali su kvalitetni i isključivo aktivni  profesori sa bogatim iskustvom rada u obrazovanju
  • Algebru je Microsofta proglasio najboljim obrazovnim partnerom na svijetu

Što ćeš znati nakon završetka?

rsz_brosuraeu

Preuzmite brošuru

Cilj programa obrazovanja Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova je upoznati te s mogućnostima financiranja projekata iz strukturnih fondova i kohezijskog fonda koji su Republici Hrvatskoj postali dostupni po ulasku u EU, te naučiti te kako kreirati projektne prijedloge, izraditi natječajnu dokumentaciju i kako uspješno provoditi EU projekte.

U nastavi se koriste aktualni objavljeni obrasci natječaja strukturnih fondova, a naglasak programa obrazovanja je na praktičnim vježbama kojih je u nastavi zamišljeno više od trideset, studijama slučaja i mnoštvu prikaza realnih situacija iz praktičnog rada na razvoju i provedbi EU projekata. U većini seminara praktična nastava izvodi se kroz grupni i individualni rad. Naučiti ćeš kako koristiti stečena znanja u praksi, prilikom izrade stvarnih projektnih prijedloga i provedbe projekata u svojim organizacijama.

Sadržaj programa obrazovanja

Što kažu naši polaznici?

Algebri me privukao uspjeh koji ova institucija ima u pisanju projekata. Sve naše ideje s početka edukacije, uz pomoć stručnjaka koji su nas vješto usmjeravali i podučavali, po završetku su pretočene u stvarne projektne prijedloge. Naučila sam jako puno što će mi uvelike koristiti u daljnjem radu.
Željka Knezović
Edukacija u Algebri mi je najprije omogućila volontiranje, a zatim i pomogla u pronalasku novog posla u Inovacijsko razvojnom centru Obrazovne grupe Zrinski. Ondje kao voditelj projekata, redovito primjenjujem stečena znanja.
Dimitrije Milojević
Najveća prednost ove edukacije su iskusni predavači koji imaju ogromno znanje, žele ga prenijeti, vesele se i strastveni su prema svom poslu. Odlično je što smo imali priliku čuti više predavača koji dolaze iz različitih sektora, te smo tako stekli uvid u stav i perspektivu raznih dionika u procesu upravljanja EU fondovima.
Rosana Besednik, Programme Manager, British Council
Na edukaciju iz područja EU fondova u Algebru uputio me Hrvatski zavod za zapošljavanje. Raditi na projektnoj aplikaciji, razvijati ideju te ju kasnije realizirati bilo je izuzetno zanimljivo i kreativno. Po završetku programa zaposlila sam se u konzultantskoj tvrtki WYG savjetovanje, koja je dio WYG grupe, jedne od vodećih konzultantskih tvrtki na svijetu u području EU fondova.
Antonia Gverić
Zbog ove edukacije čak sam raskinula stambenu štednju i rizik se isplatio. Samo mjesec dana nakon završenih predavanja dobila sam posao u Centru za odgoj i obrazovanje Karlovac gdje radim na projektu Europske unije i primjenjujem svo stečeno znanje. Predavanja su bila vrlo korisna, a kroz vlastite projekte vodili su nas predavači koji su se pokazali kao prave ‘hodajuće biblioteke’.
Marina Mišić
U pripremi aplikacija za naše najzahtjevnije međunarodne i nacionalne projekte već 4 godine uspješno surađujemo s Algebrom. Uz njihovu konzultantsku pomoć i podršku proveli smo i najveći nacionalni projekt obrazovanja osoba sa invaliditetom “Obrazovanjem do socijalne uključenosti“ koji je kao jedan od 8 uspješnih projekata predstavljao Republiku Hrvatsku na Ministarskoj konferenciji o e-uključivosti.
Dr. Zorislav Bobuš, predsjednik Zajednice saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH
U trenutku kad mi je savjetnica s HZZ-a, nakon dvije godine nezaposlenosti spomenula mogućnost stručnog osposobljavanja u Algebri, odmah sam prihvatila ponudu. Uz mentorstvo Algebrinih predavača, savladati „pisanje“ i osnove provedbe EU projekata bilo je jednostavno, zanimljivo, čak i zabavno. Brzo po završetku edukacije, prijavila sam se na natječaj za posao na provedbi jednog EU projekta u Šibensko-kninskoj županiji i dobila posao!
Đurđa V. Š.
Preporučio bih ovaj program obrazovanja u Algebri prvenstveno radi predavača, koji su vrsni i iskusni stručnjaci u tom području, te radi kvalitetne organizacije i provođenja edukacije. Znanja koja sam stekao koristim u pisanju prijava i u radu na projektima sufinanciranim od strane EU, ali i u drugim projektima.
Krešimir Sikulin, glavni tajnik Hrvatskog informatičkog zbora
Tijekom programa obrazovanja imali smo pristup velikom broju vrijednih i konkretnih primjera, informacija i savjeta. Stečeno znanje mi je bilo od velike koristi. Naime, već je prvi projekt za EU natječaj, kojeg sam napisala zajedno s kolegicom po završetku edukacije, odobren.
Zdravka Baštijan, prof., stručni suradnik, Hrvatski savez gluhih i nagluhih
S Algebrom smo surađivali u pripremi dva IPA projekata. Prvi projekt je već odobren i krenula je njegova realizacija dok je drugi dobio dobre ocjene i u završnoj je fazi evaluacije. Posebno bih pohvalila obrazovni i konzultantski pristup Algebre koji je za razliku od brojnih drugih koje smo imali prilike iskusiti, iskren, potpuno otvoren, neposredan, jednostavan, razumljiv i lako primjenjiv.
Višnja Majsec Sobota, prof. psih., rukovoditeljica Službe za rehabilitaciju, URIHO

 


Besplatno preuzmite ogledno

poglavlje priručnika (PDF)

120 sati

6 seminara

Tko će ti predavati?

Mladen VojkovićDalibor DvornyMario ProtulipacAleksandra JanjićAntonio MatkovićJelena FestiniBianka LogožarTatjana TihomirovićRobert BabićMaja GalićAndrea NovakovićIvo KoškiSandra BenčićRanko MilićJelena Kljaić ŠebrekJurica Lovrek
MladenDirektor Sektora društveno-ekonomskog razvoja u WYG savjetovanje d.o.o

Prof. Mladen Vojković je konzultant u području razvoja ljudskih potencijala, posebno specijaliziran za upravljanje projektima iz ovog područja. Mladen ima bogato iskustvo u pisanju projekata  i traženju financijskih sredstava od različitih donatora, a prema priznatim metodama upravljanja projektima kao što su upravljanje projektnim ciklusom i PMI.

Do sada je razvijao i provodio projekte u okviru programa CARDS, PHARE, IPA Razvoj ljudskih potencijala, IPA Prekogranična suradnja, IPA Jačanje kapaciteta institucija, Sedmi okvirni program za znanost, program javnog zdravlja Europske Komisije HEALTH, program za zapošljavanje i socijalnu solidarnost Progress te programa socijalno – gospodarskog oporavka Svjetske Banke, te Strukturnih fondova.

Mladen je svoje znanje i iskustvo stekao kroz 8 godišnji rad za institucije i organizacije iz javnog, privatnog te sektora civilnog društva na poslovima upravljanju EU projektima iz područja zapošljavanja, obrazovanja, socijalne inkluzije i lokalnog razvoja.  Ključne kompetencije koje je Mladen stekao te pozicije i odgovornosti koje su obilježile profesionalni razvoj Mladena Vojkovića su slijedeće:

  • Sudjelovao u izradi niza strateških dokumenata kao konzultant i/ili član radne skupine: Strategija razvoja ljudskih potencijala za 21 županiju, Operativni program za regionalnu konkurentnost ERDF, Operativni program za razvoj ljudskih potencijala ESF, Operativni program za razvoj ljudskih potencijala IPA, Strategije razvoja ljudskih potencijala (izrada metodologija i član radne skupine za Hrvatsku) na županijskoj razini, Akcijski planovi za zapošljavanje mladih u 8 županija, Strategija klastera za cjeloživotno učenje Koprivničko-križevačke županije, Poslovni plan za Centar za poduzetničko učenje jugoistočne Europe, Strategija centra za obrazovanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, član radne skupine za izradu Operativnog programa za javnu upravu 2014-2020
  • Izrada studija izvedivosti za Centar za poduzetničko učenje jugoistočne Europe, novog sveučilišnog kampusa za sveučilište u Zadru, grad Šibenik te za projekt razvoj ruralnog turizma u jadranskom zaleđu.
  • Predavač u više od 300 treninga za korisnike iz svih sektora u područjima: Project Management, Strateško planiranje, EU strukturni fondovi, Upravljanje programima bespovratnih sredstava, Mjere aktivne politike na tržištu rada
  • Razvoj ili sudjelovanje više od 200 projektnih prijava EU projekata u sektoru razvoja ljudskih potencijala, (zapošljavanje, socijalna uključenost, obrazovanje, lokalni razvoj), razvoj poduzetništva, prekogranična suradnja, razvoj infrastrukture Iskustvo u razvoju različitih vrsta projektne dokumentacije (opisi posla, smjernice za prijavitelje, projektni prijedlozi, tehnički prijedlozi, proračuni)
  • Iskustvo u razvoju i provedbi Programa Zajednice (Progress, Health)
  • Voditelj tima i tehničke pomoći u razvoju projekata u području razvoja ljudskih potencijala.
Neovisni konzultantfoto portal

Dalibor je stručnjak za EU fondove s dugim iskustvom na upravljanju i provedbi EU fondova na nacionalnoj razini. Bogato iskustvo uključuje izgradnju nekoliko generacija hrvatskog institucionalnog sustava za korištenje EU fondova, sve od 2005. godine danas, kako u predpristupnom razdoblju, tako i po ulasku Hrvatske u EU. Nakon što je osobno prošao cijeli ciklus od planiranja do provedbe projekata, aktivno se angažirao i kao predavač i trener u području pripreme projekata, programiranja, praćenja, izrade operativnih programa i Kohezijske politike EU.

Po obrazovanju, Dalibor je magistar međunarodnih i europskih studija i trenutno je doktorant na studiju političkih znanosti, u sklopu kojeg se specijalizira za područje javnih politika i razvoja, a cilj mu je spojiti svoje dosadašnje konkretno radno iskustvo sa znanstveno-istraživačkim radom i na taj način doprinijeti povećanju kvalitete javnih politika u Hrvatskoj, a posebice u prenošenju dobre prakse iz EU fondova.

Prije nego je krenuo u konzultantski sektor, 11 je godina radio u državnom sektoru na poslovima nacionalne koordinacije EU fondova, programiranju i praćenju provedbe u području regionalnog razvoja i poduzetništva, ali i na razvijanju i provedbi cijelog niza velikih projekata za izgradnju kapaciteta. Dalibor je pri tome prošao cijeli put, od vježbenika u Ministarstvu europskih integracija do zamjenika predstojnika Ureda predsjednika vlade, uvijek se trudeći učiniti sustav za EU fondove u Hrvatskoj boljim i jednostavnijim za korisnike.

Viši savjetnik za upravljanje projektima i strateško planiranje u WYG savjetovanje d.o.oMario

Mario ima trinaestogodišnje iskustvo u pisanju i provođenju projekata koje je počeo stjecati kao aktivist u Ekološkom društvu Pan – Karlovac. Kroz projekte koji su većinom bili vezani uz zaštitu prirode i okoliša, upoznao se s brojnim specifičnostima i pristupima pronalasku i komunikaciji s različitim donatorima iz javnog, poslovnog i civilnog sektora.

Rad na projektima financiranim iz fondova Europske unije nastavio je u javnom sektoru. Ondje je u funkciji voditelja projekta detaljno upoznao projektnu organizacijsku strukturu unutar jedinice lokalne samouprave, organizaciju provedbe, komunikaciju s partnerima, ugovornim tijelom i korisnicima, izvještavanje, razvoj odnosa s partnerima. Posebno je iskustvo bila sekundarna javna nabava za radove i usluge po pravilima PRAG-a, uz slaganje kompletne tehničke dokumentacije i brige oko provedbe postupka ocjenjivanja.

Nakon toga iskustvo je stjecao u provedbi projekata kroz civilni sektor, a u posljednje tri godine orijentiran je prema poduzetnicima i njihovim potrebama u kontekstu financiranja iz EU fondova. Uz projektna zaduženja bavi se razvojem ljudskih potencijala te strateškim planiranjem kao užim specijalnostima.  Uz aktivnosti u (su)osmišljavanju i provođenju velikog broja uspješno apliciranih ili provedenih projekata za klijente iz civilnog, javnog i poslovnog sektora, od 2008. godine se posvećuje i trenerskim aktivnostima.

Uz rad na projektima financiranim iz EU, kroz timski se rad okušao u izradama lokalnih razvojnih ili sektorskih strategija iz područja ruralnog razvoja i razvoja ljudskih potencijala, kao i u izradi poslovnih planova za inovativne projekte iz poslovnog sektora, za što je bio nagrađivan od strane Sveučilišnog Ureda za  transfer tehnologije i Znanstveno- tehnologijskog parka Rijeka.

Neke od ključnih kompetencija su sudjelovanje u razvoju preko 150 projektnih prijedloga u okviru PHARE,  IPA programa, Europskog fonda za regionalni razvoj i Europskog socijalnog fonda, sudjelovanje u tehničkoj pomoći korisnicima Europskog socijalnog fonda, više od 200 dana treninga vezanih uz razvoj i formulaciju projekata, razvoj poduzetničkih vještina, provedbu projekata, javnu nabavu u posljednje tri godine. Iako u radu pokriva raznovrsne aktivnosti vezane uz planiranje, izradu, provedbu i evaluaciju projekata, najviše ga veseli prenošenje iskustva i rad s korisnicima.

Razvojna direktorica Organizacije za građanske incijativeAleksandra

Aleksandra, diplomirana pravnica i dobitnica Rektorske nagrade Sveučilišta J. J. Strossmayer u Osijeku, u 18 godina rada u udrugama, stekla je veliko iskustvo na području prikupljanja sredstava te izrade projekata. S izradom i provedbom projekata  upoznala se na projektu u okviru USAID programa, gfje je sudjelovala u izradi i provedbi programa financiranih u partnerstvu s organizacijama ADF, AED te Mercy Corps. Iz tog vremena ističe sudjelovanje u Programu ekonomske i socijalne revitalizacije ratom pogođenih područja te CroNGO programu.

Do danas je sudjelovala u izradi i provedbi dvadesetak velikih projekata financiranih iz sredstava različitih programa kao i EU fondova. Trenutno radi u Organizaciji za građanske inicijative kao razvojna direktorica te je direktno odgovorna za prikupljanje sredstava za rad organizacije kao i za strateški razvoj organizacije. Specijalnost su joj projekti iz područja pružanja socijalnih usluga, ljudskih prava kao i ruralnog razvoja te razvoja zajednice.

Kao trenerica i konzultantica od 2000. je održala niz predavanja za udruge civilnog društva, ali i za javni te privatni sektor. Surađivala je kao vanjska suradnica i sa međunarodnim organizacijama od kojih bi posebno istakli ADF, ASB, UNHCR, UNDP, EPRD, ASOO. Radila je na području Republike Hrvatske, ali i u regiji (Bosna i Hercegovina, Republika Srbija). Održala je niz radionica iz područja upravljanja projektnim ciklusom u okviru EU fondova, upravljanja partnerstvom u okviru projekata, upravljanja financijama, a ima iskustva i na drugim područjima kao što su osnivanje lokalnih akcijskih grupa i LEADER programa, strateško planiranje, osnivanje i rad zaklada lokalne zajednice i sl.

Uz trenerske i konzultantske usluge, stekla je iskustvo i u ocjenjivanju projektnih prijedloga kao i u razradi sustava financiranja projekata kroz zakladu lokalne zajednice i iz sredstava lokalne samouprave. Tijekom svog rada sudjelovala je i u radu Radnih grupa od koji bi posebno istakli sudjelovanje u radu Lokalnog partnerstva za zapošljavanje za Šibensko-kninsku županiju, Partnerskog vijeća za izradu regionalne razvojne strategije za Šibensko-kninsku županiju, Radne grupe evaluatora projekata financiranih iz državnog proračuna u okviru Ureda za udruge Vlade RH.

Od 2011. je i predavačica u Algebri u sklopu programa obrazovanja „Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova“.

Voditelj odjela za suradnju s javnim sektorom i razvojnim fondovima

AntonioAntonio Matković vodi dio poslovanja u Hrvatskoj konzultantskoj kući, u području upravljanja ljudskih potencijalima koji se odnosi na suradnju s javnim sektorom korištenjem razvojnih fondova, među kojima su i fondovi i programi EU. Tijekom 7 godina rada u toj tvrtki proveo je niz projekata u području razvoja ljudskih potencijala, unapređenja tržišta rada i društveno odgovornog poslovanja. U tim projektima vodio je proces njihovog razvoja, uspostavljanja partnerstva (međunarodnih, nacionalnih i lokalnih), osiguravanja financiranja pa do stručnog doprinosa u provedbi i cjelokupnog koordiniranja projekata.

Stručni doprinosi su se odnosili na razvoj i provedbu programa edukacija za različite ciljne skupine u području razvoja projekata, komunikacije, organizacijskog razvoja i razvoja ljudskih potencijala, zapošljavanja, a također je provodio i analize tržišta rada, istraživanja na tržištu rada, organizaciju komunikacijskih kampanja, intervencija na tržištu rada itd.

Inicijator je Instituta za razvoj tržišta rada koji djeluje na razvoju i provedbi inovativnih modela i metoda rada vezanih za razvoj ljudskih potencijala i zapošljavanje u Hrvatskoj.

U domeni njegove odgovornosti su bili projekti obrazovanja i zapošljavanja marginaliziranih skupina, npr. dugotrajno nezaposlenih žena, mladih, osoba s invaliditetom, projekti u području razvoja metoda rada na tržištu rada kao što je karijerno savjetovanje, projekti izgradnje kapaciteta dionika na tržištu rada i sl. Također je koordinirao projekte u području društveno odgovornog poslovanja, razvoja poslovnih klastera, razvoja upravljanja ljudskim resursima u javnoj upravi.

U većini tih projekata je bio inicijator te je uspostavio partnerstva organizacija iz javnog, privatnog i civilnog sektora iz Hrvatske i Europe (prije svega Njemačke i Velike Britanije). Osim praktičnog rada na terenu i s korisnicima, sudjelovao je i u radu radnih tijela za razvoj politika u domeni zapošljavanja, socijalne inkluzije, razvoja ljudskih potencijala.

S tehničkog aspekta, ima višegodišnje iskustvo u korištenju PCM metodologije u razvoju, provedbi i evaluaciji projekata, a također je bio angažiran od strane Ministarstva rada i mirovinskog sustava kao procjenitelj projekata za bespovratna sredstva unutar programa IPA IV „Razvoj ljudskih potencijala“.

Prethodna radna iskustva uključivala su rad u američkom Nacionalnom demokratskom institutu na programu razvoja političkih stranaka u Hrvatskoj, vođenje udruge mladih Europski parlament mladih Hrvatske, volonterski rad u uredu Visokog povjerenika UN-a za ljudska prava u Hrvatskoj. Sveukupno gledajući, njegovo radno iskustvo je obilježeno radom u međunarodnom okruženju za konkretno djelovanje na lokalnoj razini u neposrednom kontaktu s korisnicima – što mu uvijek iznova daje inspiraciju za daljnji rad.

Samostalna konzultantica iz područja planiranaj, pripreme i provedbe EU projekataJelena

Jelena je višegodišnje iskustvo stekla  kao viši Voditelj projekata/Specijalist za nabavu u Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje EU projekata te kao Stručni suradnik u Euro Info Centru. Posljednjih 5 godina radi kao konzultantica.

Trenutno je aktivni stručnjak na nekoliko međunarodnih projekata (Preparation of future programming documents and accompanying project pipelines for RoC, EBRD project „Support for development of public energy efficiency procurement policies, guidelines and codes in Montenegro and Serbia”, Programming and Monitoring Specialist for CEB programme “Regional Housing Programme” i dr.)

Studirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i svoju formalnu naobrazbu završila  kao magistar znanosti (mr.sc.) iz područja međunarodnih odnosa na temi Strukturnih fondova i usporedne analize policy konteksta EU zemalja članica.

Nositelj je raznih certifikata na teme Provedba EU projekata, Javna nabava (zelena javna nabava), Upravljanje i provedba IPA projektima, Trener trenera za velike infrastrukturne projekte, Upravljanje projektnim ciklusom i dr. Višegodišnji je trener na temu priprema, pisanje, prijava i provedba EU projekata.

Viša savjetnica za upravljanje projektima i strateško planiranje u WYG savjetovanje d.o.oBianka

Bianka ima više od 7 godina iskustva u pripremi i provedbi projekata financiranih sredstvima iz fondova Europske unije koje je stekla radeći kao voditeljica odjela za razvoj ljudskih potencijala u Regionalnoj razvojnoj agenciji Međimurje REDEA, te u privatnim konzultantskim poduzećima MMV Savjetovanje za razvoj i WYG savjetovanje kao viša savjetnica za upravljanje projektima i strateško planiranje.

Aktivno je i često surađivala s potencijalnim prijaviteljima i korisnicima projekata prvenstveno iz javnog, ali i civilnog i privatnog sektora.  Najvećim dijelom bavila se projektima vezanim uz razvoj ljudskih potencijala s fokusom na stvaranju prilika za zapošljavanje mladih, cjeloživotnom učenju i unaprijeđenju stanja na regionalnom tržištu rada. Početno iskustvo stjecala je kroz pripremu i provedbu projekata financiranih iz programa PHARE. Pripremila je i pomagala drugim korisnicima u pripremi više od 20 projekata financiranih iz IPA IV programa koji su u međuvremenu uspješno završeni. Uz to, Biankino iskustvo pokriva i programe prekogranične suradnje IPA II sa Slovenijom i s Mađarskom gdje je također pripremila i provela nekoliko projekata te savjetovala druge korisnike u provedbi njihovih projekata. Surađivala je i na pripremi projekata financiranih iz programa Zajednice za zapošljavanje i socijalnu solidarnost Progress.

Ima četverogodišnje iskustvo u pripremi i provedbi strateških razvojnih dokumenata. Radila je na izradi Razvojne strategije Međimurske županije, te je bila koordinatorica izrade Strategije razvoja ljudskih potencijala za Međimursku županiju.  Kroz potprogram Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije – Priprema regionalnih razvojnih projekata – bila je direktno uključena u pripremu velikih strateških razvojnih projekata, koji su se pripremali za natječaje Europskog fonda za regionalni razvoj. Trenutno surađuje s tri grada na izradi njihovih razvojnih strategija za period 2014. – 2020.

Od 2011. provodi treninge vezane uz metodologiju pripreme projekata, sve aspekte provedbe projekata te edukacije o strukturnim fondovima i Kohezijskom fondu. U Algebri kao predavač počinje raditi krajem 2013., a u 2014. radi i kao vanjska stručnjakinja na projektu tehničke pomoći pod nazivom „Priprema projekata i podrška ESF korisnicima“ kojeg provodi WYG International, a čiji je glavni partner u projektu Ministarstvo rada i mirovinskog sustava. U okviru ovog projekta održala je brojne radionice diljem Hrvatske namijenjene jačanju kapaciteta regionalnih i lokalnih dionika – uglavnom iz javnog i civilnog sektora – za pripremu projekata za natječaje sufinancirane iz Europskog socijalnog fonda.
Bianka ima i iskustvo rada kao ocjenjivačica projekata. Pogled na projekte iz te druge, evaluatorske perspektive, kao i razumijevanje procesa ocjenjivanja projekata i rada ugovornih tijela, omogućio joj je da ova vrijedna iskustva iz prve ruke prenosi na sudionike treninga koje vodi. 

Stručnjakinja za sukladnost i trenerica u WYG savjetovanje d.o.o.Tatjana

Tatjana iskustvo rada na projektima stječe u nevladinom sektoru u Osječko-baranjskoj županiji od 2003. do 2005. godine. Osim rada na projektima Tatjana je provodila niz treninga za predstavnike lokalnih vlasti iz Istočne Hrvatske te je bila trener PRONI Centra za socijalno podučavanje na sveučilišnom tečaju za voditelja rada s mladima koji je PRONI Centar provodio u suradnji sa Sveučilištem Jonkoping, Švedska.

Nakon rada u nevladinom sektoru dodatna iskustva vezana za strateško planiranje i provođenje  EU projekata stječe kroz provedbu EU CARDS projekta „Lokalna partnerstva za zapošljavanje – faza 2“, u Požeško-slavonskoj županiji. Sudjeluje u izgradnji kapaciteta lokalnih dionika za razvoj lokalne politike zapošljavanja. Svoja iskustva potom koristi u Odjelu za provođenje projekata, u Središnjoj službi Hrvatskog zavoda za zapošljavanje gdje stječe znanja vezana za praćenje projekata koji su dobili bespovratna sredstva u okviru PHARE i CARDS programa te sudjeluje u procesu programiranja IPA programa, Razvoj ljudskih potencijala. Zadužena za izradu projektne dokumentacije za ugovore o uslugama i ugovore o dodjeli bespovratnih sredstava. Sudjeluje u radionicama za jačanje kapaciteta potencijalnih korisnika bespovratnih sredstava.

U HZZ-u je stekla i dodatna iskustva vezana za provođenje projekata u okviru programa INTEREG, programa unije PROGRESS te programa za cjeloživotno učenje. Također, Tatjana je bila jedan od internih trenera HZZ-a.

Trenutačno je zaposlena u WYG savjetovanju d.o.o., dio britanske konzultantske grupe WYG International, zadužena za pripremu tendera i iskaza interesa te treninga vezanih za upravljanje projektnim ciklusom te jačanje lokalnih dionika iz područja razvoja ljudskih potencijala.

Viši savjetnik za upravljanje projektima lokalnog razvoja i zapošljavanja, WYG savjetovanje d.o.o. 

Robert

Robert ima više od 15 godina iskustva rada na pisanju i provođenju projekata, posebno posljednjih 7 godina na projektima financiranim iz fondova Europske unije.

Prva iskustva izradi i provođenju projekata stekao u nevladinom sektoru i međunarodnim organizacijama (AED-USAID), a nastavio u HZZ-u kao voditelj odjela  gdje je radio na razvoju projekata za predpristupne fondove EU te na razvoju lokalnog partnerstva za zapošljavanje. Tijekom posljednjih 7 godina direktno je radio na izradi i provedbi brojnih projekata vezanim uz razvoj ljudskih potencijala koji su dobili potporu EU fondova (CARDS, PHARE, IPA, Program za cjeloživotno učenje).

Posljednjih godina radi kao predavač u provođenju edukacije za pripremu i provođenje projekata financiranih iz EU fondova, kao ocjenjivač projektnih prijedloga za IPA/ESF te kao vanjski evaluator projekata iz područja razvoja ljudskih potencijala.

MajaKoordinatorica projekata u Poslovnom inkubatoru BIOS, Osijek

Maja ima bogato iskustvo u jačanju konkurentnosti regionalnog gospodarstva te razvoju poslovne klime malih i srednjih poduzetnika. Kroz rad u poduzetničkim potpornim institucijama usavršava se u području pronalaženja natječaja prikladnih za financiranje, pisanju i implementaciji EU projekata te provedbi javne nabave, prema PRAG pravilima te Zakonu o javnoj nabavi RH.

Redovno pohađa edukacije te programe stručnog usavršavanja te je nositelj različitih certifikata iz područja EU fondova, javne nabave, upravljanja projektima i dr.  Istovremeno razvija te radi na nekoliko EU projekata (PHARE, IPA, Strukturni fondovi), od kojih je financijski najzahtjevniji te tehnički najsloženiji infrastrukturni projekt, ukupnog portfelja gotovo 1.4 milijuna eura.

Kroz rad s poduzetnicima te rad konzultanta za pripremu i provedbu projekata EU, na dnevnoj bazi identificira mjere financiranja projekata poticanja poduzetništva te mogućnosti korištenja bespovratnih sredstava iz fondova Europske unije.

Direktorica razvojne agencije Grada Dubrovnika -DURA d.o.o.

Andrea

Andrea se pisanjem i provedbom projekata financiranim iz Europske unije bavi više od deset godina. Iskustvo je gradila u lokalnim i regionalnim institucijama za potporu poduzetništvu i javnom sektoru: centru za poduzetništvo, regionalnoj razvojnoj agenciji, a u posljednjih godinu dana i kao voditeljica razvojne agencije Grada Dubrovnika. Kao stručnjak za EU projekte prepoznata je i od strane HAMAG-a kao jedini savjetnik za EU projekte na području Dubrovačko- neretvanske županije.

Tijekom godina rada u ovom području, održala je preko 40-ak PCM (Project Cycle Management) seminara za polaznike na području Dubrovačko- neretvanske županije, a 2010. angažirana i za održavanje  edukacija za potencijalne podnositelje prijava na prekogranični program Hrvatska – Crna Gora. U segmentu provedbe projekata,  samostalno je rukovodila preko 10 EU projekata za razvojnu agenciju u kojoj je zaposlena te pripremala i savjetovala izradu projekata i za druge korisnike (udruge, škole, općine i gradove te druga javna tijela) sa različitim tematikama poput razvoja ljudskih potencijala, razvoja turizma, promocije kulturne baštine, zaštite okoliša, razvoja civilnog društva i sl.

Projekte je pripremala prema svim raspoloživim darovnicama koje su korisnicima bile dostupne od proglašenja Hrvatske zemlje kandidatkinje za članstvo EU pa do aktualnih IPA programa, ali i prema programima zajednice, što joj je bila neizmjerno dobra priprema za korištenje programa iz nove financijske perspektive 2014 -2020.

Sveučilišni specijalist za upravljanje ekonomskim razvojem

Ivo

Univ. spec. oec. Ivo Koški se više od 10 godina bavi osmišljavanjem, pripremom i provedbom projekata financiranih od strane različitih donatora, surađujući s međunarodnim stručnjacima te radeći za institucije poput UNDP-a (Program Ujedinjenih naroda za razvoj) i USAID-a (Američka agencija za međunarodni razvoj). U zadnje vrijeme fokusiran je na financiranje projekata iz EU fondova. Projekti koje je do sada provodio usmjereni su na razvoj lokalnog gospodarstva i poduzetništva, a pokrivaju izgradnju turističke i poslovne infrastrukture, razvoj ljudskih potencijala te prekograničnu suradnju. Trenutno je voditelj projekta „Poljoprivredni poduzetnički inkubator Drenovci” vrijednog 13.172.680,67 kn.

Neovisna konzultantica u području EU fondovaSandra

Sandra je iskustvo u pripremi i implementaciji projekata financiranih iz fondova EU stjecala kao nezavisna konzultantica u području regionalnog razvoja, socijalnih usluga i razvoju civilnog društva. Suosnivačica je konzultantske tvrtke Razbor gdje je i radila do 2010. godine od kada radi u nevladinim organizacijama; Centru za mirovne studije i Kući ljudskih prava na programskom razvoju i namicanju sredstava.

Ima bogato iskustvo kao trenerica/predavačica u području pripreme i implemenetacije projekata za državnu upravu, lokalnu i regionalnu samoupravu, tvrtke,  visokoobrazovne ustanove i organizacije civilnog društva,  radila je kao konzultantica na projektima tehničke pomoći za ministarstva i regionalnu samoupravu u procesu pristupanja EU, kao procjeniteljica projekata u sklopu natječaja za bespovratna sredstva i kao tehnička pomoć u provedbi projekata i to u okviru CARDS programa, svih dostupnih pretpristupnih programa za Hrvatsku (PHARE, IPA), programa Zajednice, odnosno programa Unije etc.

Osim navedenog, ima iskustva u  programiranju za pretpristupne fondove (IPA prekogranična suradnja, Razvoj civilnog društva) i pripremi projektnih koncepata za Strukturne fondove. Idejna je začetnica i suvlasnica tvrtke Publiconn d.o.o. prve društvene mreže za korisnike EU fondova. Pored navedenog, u organizacijama civilnog društva radi na zaštiti i afirmaciji ljudskih prava, te javno-zagovaračkim aktivnostima u području ekonomske pravednosti, ljudske sigurnosti i jednakosti.

Milić Eupolis grupa, CEO, vlasnik, direktor, savjetnik za kreativni, strateški i projektni razvoj

Ranko ima 11 godina iskustva u poslovima pripreme i razrade projekata prihvatljivih za financiranje iz EU sredstava, te primjeni metodologije upravljanja projektnim ciklusom.

Posjeduje iskustvo u pripremi 20-ak projektnih prijedloga (koji uključuju prijavni obrazac, proračun i logičku matricu), prihvatljivih za financiranje iz EU sredstava i sredstava Svjetske banke, od čega je 10-ak prihvaćeno za financiranje, 7 uspješno samostalno provedeno (4 kao voditelj projekta, 2 kao ključni ekspert i savjetnik voditelja projekta, 1 kao trener tima za provedbu), 3 u provedbi (kao ključni savjetnik za provedbu i 1 kao trener tima za provedbu), 1 pred ugovaranjem

Sudjelovao je u izradi 10-ak prijedloga infrastrukturnih projekata (koji uključuju prijavni obrazac, proračun i logičku matricu) za financiranje iz EU sredstava i drugih izvora financiranja, zbirne vrijednosti investicija veće od 10 milijuna EUR (od čega je odobreno do sada za financiranje više od 5 milijuna vrijednosti projekata)

Izrađivao je više od 40 projekata za razne druge donatore za projekte organizacija civilnog društva (UNDP, Vlada RH, Kraljevina Nizozemska, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Johnson&Johnson, županije, gradovi, itd.), od kojih je 30-ak odobreno za financiranje i uspješno provedeno

Stručnjak je za razvoj, pripremu, fund-raising i vođenje trans-nacionalnih EU projekata. Ekspert/trener/coach s iskustvom osmišljavanja i provedbe inovativnih kurikuluma uključivo i izrade pratećih edukacijskih materijala za specifične ciljne skupine (npr. “Ja, projektoplovac” – upravljanje projektima za djecu i mlade) koji se koristi diljem Hrvatske i u široj regiji

Osmišljavao je, organizirao i vodio oko 100-njak predavanja, radionica, seminara i treninga iz područja osobnog, organizacijskog i lokalnog razvoja.

Posebna postignuća:

2012.
Izabran kao ambasador društvenih inovacija za Republiku Hrvatsku od strane Social Innovation Europe mreže
Ukupno više od 10 milijuna izravno prikupljenih sredstava kroz EU fondove, javne i privatne izvore financiranja za projekte u Splitu, Hrvatskoj i široj regiji
2010.
Odobreno financiranje ESENSEE projekta od EU DG Enlarg u Briselu kao jedan od najvećih regionalnih razvojnih projekata unutar civilnog sektora u regiji
2009.
Stella Polaris, CARDS 2004 Projekt naveden u službenoj EU publikaciji o CARDS programima kao model dobre prakse
2008.
Nagrada za najbolju županijsku projektnu inicijativu, “Ples s anđelima”, u okviru Projekta „Stella Polaris“, sufinanciran od EU CARDS 2004, 4 resorna ministarstva, Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva, Grada Splita, Splitsko-dalmatinske županije i Općine Lećevica
2007.
Nagrada za najbolju županijsku udrugu za Projekt PETRA, sufinanciran od EU EIDHR, 3 resorna ministarstva, Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva i Grada Splita
2006. – 2011.
Projekoplovstvo – inovativni kurikulum i materijali replicirani u školama, udrugama i poslovnom sektoru, Hrvatska, Bosnia i Herzegovina i Srbija
2003.
Priznanje za međunarodni transsektorski projekt su suradnji s UMDNJ – School of Public Health New Jersey, Split City, American International Health Alliance, financiran od USAID-a
1997. – 1999.
Suorganizator prve hrvatske real-time telekonferencije – obuke za vodstvo u suradnji s Wyncom, USA, Centrom za informatiku i telekomunikacije Split i sva 4 hrvatska sveučilišta uz sudjelovanje najvećih svjetskih lidera, stručnjaka, investitora i poduzetnika (Tom Peters, Ken Blanchard, Steven Covey, Bill Gates, Jack Welch, Richard Branson, Warren Buffet, itd)

Jelena 2015Savjetnica za regionalni razvoj u WYG savjetovanje d.o.o.

Jelena je diplomirana ekonomistica i doktorandica na poslijediplomskom doktorskom studiju Menadžment održivog razvoja na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji. Kao stručna savjetnica/voditeljica projekata Središnje agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije obavljala je poslove praćenje provedbe Grant ugovora iz IPA programa i Strukturnih instrumenata, sudjelovala u pripremi ugovora i dokumentacije za Pozive i postupke evaluacije projekata (provjera kriterija prihvatljivosti). Njezin opis posla obuhvaćao je ex ante pregled natječajne dokumentacije, ex post kontrolu provedenih postupaka nabave (prema PRAG procedurama, Zakonu o javnoj nabavi i Pravilniku o postupcima javne nabave za entitete koji nisu obveznici Zakona  o javnoj nabavi), terensku provjeru projekata, pripremu Dodataka ugovoru. Jelenin portfolio uključuje vođenje projekata „U potrazi za demokracijom“ IPA TAIB 2009 i “Oživljavanje prekograničnog partnerstva kroz ruralni razvoj“, IPA IIb, u sklopu Centra za civilne inicijative u Zagrebu, te vođenje niza radionica za predstavnike civilnog sektora i jedinica lokalne samouprave. Ima više od 5 godina iskustva u vođenja projekata i radionica iz područja EU fondova, a danas radi u WYG savjetovanju i kao stručnjakinja sudjeluje u izradi niza strateških dokumenata i EU projekata, kao i projekata ruralnog razvoja. Više o Jeleninom iskustvu u području ruralnog razvoja potražite ovdje.


Jurica Lovrek_slika1Savjetnik za upravljanje projektima lokalnog razvoja i zapošljavanja u WYG savjetovanje d.o.o

Jurica ima veliko iskustvo u pisanju i provedbi projekata i traženju financijskih sredstava od različitih donatora. Do sada je razvijao i provodio projekte u okviru programa, IPA Prekogranična suradnja, IPA Regionalna konkurentnost, IPA Razvoj ljudskih potencijala, strukturnih fondova (ERDF i ESF) te Programa unije kao što su Leonardo da Vinci, transfer inovacija i Erasmus +. Jurica je svoje znanje i iskustvo stekao kroz 4 godišnji rad za institucije i organizacije iz javnog i privatnog sektora na poslovima upravljanja EU projektima iz područja gospodarstva, zapošljavanja, obrazovanja, socijalne inkluzije i lokalnog razvoja. Ključne kompetencije Jurica je stekao radeći na sljedećim poslovima:

  • Osmišljavanje, priprema i provedba više od 20 projekata financiranih iz EU fondova i nacionalnih programa ministarstva (MINPO, MRRFEU)
  • Provedba potprograma ministarstva s ciljem regionalnog razvoja županije te jačanje ljudskih potencijala JLS i poduzetnika
  • Sudjelovanje u izradi strateških dokumenata (Razvojna strategija županije, Strateški marketinški plan razvoja turizma, Strategije lokalnih akcijskih grupa, Sektorske analize)
  • Koordinacija strateškog planiranja i regionalnog razvoja Međimurske županije (praćenje provedbe i izvještavanje o provedbi mjera u sklopu
  • Razvojne strategije Međimurske županije)
  • Održavanje edukacija na temu Upravljanja projektnim ciklusom i Strateškog planiranja

Zašto na EU fondove u Algebru?

  • Unutar ovog program imat ćete priliku učiti od najboljih hrvatskih konzultanata koji su svoje iskustvo godinama izgrađivali kao voditelji odjela za provedbu i pripremu projekata unutar ugovornih tijela, da bi kasnije ta znanja primjenjivali u pripremi i pisanju projektnih prijedloga na strani nositelja projekata. Danas rade kao evaluatori aplikacija na natječaje EU programa, sudjeluju u kreiranju operativnih planova i strateških dokumenata na nacionalnoj razini, a kreirali su i proveli stotine projekata financiranih iz EU fondova
  • Kroz nastavu se radi na realnim projektima koristeći najnovije službene dokumente (Aplikacijske obrasce, obrasce budžeta, logičke matrice, upute za prijavitelje,…), a polaznici će dobiti gotove primjere dijelova uspješnih projektnih aplikacija sa tumačenjem razloga uspješnosti / neuspješnosti
  • Unutar programa će svaki polaznik samostalno ili u timu pripremiti svoju projektnu aplikaciju koristeći službene natječajne dokumente aktualnih natječaja za koju će na kraju programa dobiti komentare i ocjenu stručnog konzultanta. Na ovaj način polaznici će imati priliku proći kroz postupak sličan evaluaciji projektnog prijedloga što daje dodatnu edukacijsku vrijednost.
  • Po završetku edukacije svi polaznici mogu se priključiti Algebrinoj Alumni zajednici voditelja izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova koja pruža daljnju, organiziranu podršku u vidu besplatnih radionica, promocije otvorenih radnih mjesta u području EU fondova, druženja i razmjenjivanja iskustva s predavačima i drugim polaznicima. Uz mogućnost stručne prakse i volontiranja u našim partnerskim organizacijama, članovi Algebrine Alumni zajednice koriste i posebne pogodnosti za upis u nove edukacije u području EU fondova. Više o mogućnostima koje pruža Algebrina Alumni zajednica saznajte ovdje.
  • Nastava se izvodi korištenjem moderne tehnologije te se kroz program pripremaju projektni prijedlozi na gotovim službenim obrascima korištenjem računala kako bi se ostvario maksimalni obrazovni učinak.
  • Svaki polaznik dobiva knjižicu popusta kojom ostvaruje popuste od 5-20% na pojedine seminare.

Uvjerenje – Uvjerenje o osposobljavanju, javni dokument kojim se zvanje upisuje u radnu knjižicu,

Vrsta obrazovanja – Osposobljavanje

Rezerviraj mjesto u učionici!