Digitalna transformacija intenzivno mijenja svijet medija.  Saznajte kako, koristeći najbolje od dva svijeta (tv i digitalnog), efikasno upravljati medijskim planiranjem za televiziju koristeći najsuvremenije digitalne alate.

d6993f00-4fab-4c54-a141-a88ae5d1920c

Zašto TV oglašavanje u digitalno doba?

U današnjem fragmentiranom medijskom okruženju nužno je efikasno medijsko planiranje, detaljno analiziranje potencijala medija i postavljanje efikasnih medijskih strategija za klijenta korištenjem specifičnih znanja, podataka i softverskih alata kako bi se postigli maksimalni učinci oglašavanja i povrata investicije u oglašavanje.

Ova edukacija je namijenjena svima koji žele znati kvalitetno planirati oglašavanje na TV-u, koji žele naučiti potrebne korake, analize i evaluacije parametara koji su nužni za efikasno planiranje strategija i TV kampanja.

Što ćete naučiti?

Cilj edukacije je naučiti polaznike postavke i procese u oglašavanju i medijskom planiranju na TV-u, osposobiti polaznike za rad u softverskom alatu Arianna za medijsko planiranje na televiziji te usvojiti znanja potrebna za primjenu podataka za medijsko planiranje.

Softverski paket Arianna (AGB Nielsen)

Današnje sve složenije televizijsko okruženje traži sve napredniji softver koji mora procesuirati, upravljati i interpretirati stalno rastuće količine podataka o televizijskoj publici. Softverski alat Arianna pomaže korisnicima pretvoriti lokalne, dnevno ažurirane podatke o gledanosti u tržišnu prednost. Bez korištenja digitalnog alata poput Arianne danas nije uopće zamislivo upustiti se u televizijsko planiranje.

Naši polaznici upoznat će se s ovim alatom i naučiti kako on funkcionira kroz različite scenarije, a sve u cilju optimizacije televizijskog nastupa koji je efikasan, konkurentan i strogo baziran na podacima o gledanosti.

Rezervirajte svoje mjesto

Rezerviraj svoje mjesto u učionici

  • Saznaj cijenu u svom Algebra centru:

    Rezerviraj mjesto u učionici

  • Trajanje: 3 dana (24 sata edukacije)
  • Plaćanje karticama i gotovinom

Što će polaznici znati kad završe našu edukaciju?

studio

Po završetku edukacije polaznici će moći:

  • razumjeti i koristiti osnovne pojmove i procese koji su neizostavni dio u planiranju TV oglašavanja
  • znati primjeniti podatke istraživanja u skladu sa zahtjevima projekta i u predlaganju optimalne i efikasne strategije TV oglašavanja
  • savladati osnove korištenja softverskog alata Arianna za TV medijsko planiranje
  • znati koji su i kako analizirati parametre TV gledanosti, kako bi temeljem rezultata predložili najbolje rješenje za oglašivača

Raspored predavanja po danima

nastava

Dan 1 (četvrtak):

  • Uvod u TV oglašavanje, pregled tržišta i trendovi
  • Što je TAM (Television Audience Measurement)?
  • Osnovni pojmovi u TV planiranju, rad i vježbe na alatu Arianna

Dan 2 (petak):

  • Teorijski modeli i uvod u medija planiranje
  • Proces postavljanja medijske strategije
  • Analize kao dio procesa medija planiranja, rad i vježbe na alatu Arianna
  • Postavljanje TV strategije i optimizacija svih bitnih parametara

Dan 3 (subota):

  • Post evaluacija TV kampanja i analize efikasnosti, rad i vježbe na alatu Arianna
  • Online video
  • Praktikum: postavljanje TV strategije prema zadanom brief-u
  • YouTube: poveznica TV i online video oglašavanja

 

Suradnja s najboljima

logo

Edukaciju TV oglašavanje u digitalno doba organiziramo u suradnji s partnerom AGB Nielsen Hrvatska. AGB Nielsen sa svojim alatom Arianna omogućuje efikasno korištenje složenih i raznovrsnih podataka dobivenih putem mjerenja gledanosti (TAM= TV audience measurement). Korisnici Arianne imaju pristup brzoj obradi podataka shodno preciznim zahtjevima klijenata kako bi se izradio optimalni terminski i medijski plan ili kako bi se napravila evaluacija emitirane kampanje, komparativna analiza konkurentnih brandova ili pak otkrila njihova medijska strategija.

Angažirani predavači imaju višegodišnje iskustvo u medijskom planiranju kao i superiorno znanje korištenja alata Arianna čime stvaraju dodanu vrijednost za svoje klijente u praksi, a samim time i za polaznike kojima predaju.