Image for Service Management (ITIL®)
Naslovnica

Service Management (ITIL®)

Service Management (ITIL®)

Iskoristi 20% popusta

  • ITIL® standard znatno podiže kvalitetu usluge
  • Najbrži način usvajanja ITIL® praksi
  • Certificirani predavači s velikim iskustvom
IT Service Management (ITSM) je najbolja praksa za definiranje procesa koji mogu pomoći organizaciji upravljati IT okruženjem kao poslovnim uslugama.

ITIL pruža organizacijama najbolju praksu za IT Service Management (ITSM) i preko 30 godina vodi ITSM industriju smjernicama, treninzima i certifikacijom. Najprihvaćenija je metodologija IT Service Managementa među organizacijama diljem svijeta. ITIL nije standard, već skup najboljih praksi (eng. best practices) koju koriste tvrtke iz privatnog i javnog sektora. Njegova primjena je vrlo široka, jer većina današnjih usluga je potpomognuta ili se oslanja na razna IT rješenja.

Svrha ITIL® 4 je pružiti organizacijama praktičan i fleksibilan okvir koji ih podržava na njihovom putovanju u novi svijet digitalne transformacije, pomažući im posložiti ljudske, digitalne i fizičke resurse u nadmetanju s modernim i kompleksnim sustavima. Osmišljen je da pojednostavi i standardizira „jezik IT-a“ te integrira metode i procese za rješavanje različitih izazova s kojima se ITSM svakodnevno susreće.

Novi ITIL 4

Novi ITIL 4 pomaže organizacijama da zajedno s klijentom i ostalim uključenim stranama stvori novu vrijednost. Integracijom sa agilnim metodama (Lean, Agile, DevOps) asistira u razbijanju organizacijskih silosa i pridonosi bržem i efikasnijem upravljanju uslugom.

ITIL 4 uvodi novi, holistički pristup upravljanju uslugom. Definira četiri dimenzije koje su kritične za zajedničko stvaranje nove vrijednosti:

  1. organizacija i ljudi,
  2. informacije i tehnologija,
  3. partneri i dobavljači,
  4. procesi i tokovi vrijednosti.

Ključno je ostvariti dovoljnu količinu fokusa na svaku od ove četiri dimenzije kako bi ITIL Service Value System (SVS) ostao balansiran i efikasan.

Dosadašnji procesi za upravljanje IT uslugom su prošireni s elementima kao što su kultura, tehnologija, informacije i upravljanje podacima te su u ITIL4 nazvani praksama i čine ključan dio framework-a. Time se izgubila kruta sistematičnost i automatizam procesa, a metodologija je fleksibilnija i otvorenija na primjene u različitim vrstama organizacija.

Seminari

ITIL Managing Professional Transition je certifikacija namijenjena kandidatima koji prelaze s ITIL v3 Expert na ITIL4 MP.

ITIL certifikacija

Certifikacijska shema ITIL 4 se sastoji od dva odvojena puta: ITIL Managing Professional (ITIL MP) i ITIL Strategic Leader (ITIL SL). Namjena dva odvojena certifikacijska puta je pružiti kandidatima više mogućnosti oko načina na koji mogu poboljšati svoje vještine i pravilno ih usmjeriti njihovom cilju.

Kako bi stekli uvjete za ITIL Master, potencijalni kandidati moraju završiti oba certifikacijska puta i imati titule ITIL Managing Professional (ITIL MP) i ITIL Strategic Leader (ITIL SL). Jednom ostvarene, navedene titule su trajne (nemaju određeno vremensko trajanje).