Tijekom treninga usvojiti ćete znanja i vještine potrebne za podršku i rješavanje problema na računalima i uređajima sa sustavom Windows 11 u lokalnom (engl. on-premises) okruženju Windows Server domene.
Ovim treningom usvojiti ćete vještine koje uključuju razumijevanje važnih značajki Windows 11 sustava, kako se te značajke koriste kroz Active Directory te kako rješavati probleme informacijskih sustava temeljenih na ovim tehnologijama.
Što ćete naučiti
- Opisati procese uključene u planiranje i korištenje metodologije rješavanja problema za Windows 11.
- Rješavati probleme s pokretanjem i uslugama operativnog sustava na računalu sa sustavom Windows 11.
- Izvesti oporavak sustava (engl. system recovery).
- Riješiti pitanja i probleme vezana uz hardverske uređaje i upravljačke programe uređaja.
- Administrirati uređaje sa sustavom Windows 11.
- Rješavati probleme povezane s mrežnom vezom.
- Konfigurirati uređaje sa sustavom Windows 11 pomoću Group Policy.
- Konfigurirati i riješiti probleme s korisničkim postavkama.
- Konfigurirati i riješiti probleme s pristupom resursima.
- Implementirati daljinsko povezivanje.
- Implementirati i rješavati probleme s aplikacija.
- Održavati uređaje sa sustavom Windows 11.
Kome je namijenjeno
Primarno Desktop Support tehničarima (DST) koji pružaju podršku Windows 11 domenskim korisnicima obično u srednjim i velikim poslovnim organizacijama. Sekundarno IT profesionalcima koji administriraju i podržavaju Windows 11 stolna računala, uređaje, korisnike, povezane mrežne i sigurnosne resurse.
Preduvjeti
- Osnove umrežavanja, uključujući poznavanje protokola i servisa Transmission Control Protocol/Internet Protocol (TCP/IP), User Datagram Protocol (UDP) i Domain Name System (DNS).
- Osnovno poznavanje Active Directory Domain Services (AD DS).
- Razumijevanje komponenti i koncepta Public Key infrastrukture (PKI).
- Osnovno poznavanje OS Windows Server.
- Osnovno poznavanje Microsoft Windows Clienta, na primjer, iskustvo s Windows 10 ili 11.
Nastavni plan
-
Pregledaj
- Module 1: Introducing Windows 11
This module describes the new Windows 11 operating system features and devices, with a particular focus on what’s changed since Windows 10.
The modules also describes the process of developing and applying a Windows 11 troubleshooting methodology.
After completing this module, students will be able to:
- Describe the Windows 11 operating system and its features
- Troubleshoot installation and deployment of Windows 11
- Describe typical troubleshooting procedures
- Use common Windows 11 troubleshooting tools
- Select a suitable remote administration tool
- Implement Remote Desktop connections
- Use Windows PowerShell Remoting
- Describe Windows provisioning
- Describe the Windows 11 recovery environment
- Configure the registry
- Troubleshoot startup settings
- Recover BitLocker encrypted drives
- Troubleshoot operating system services
- Recover a computer
- Resolve common application compatibility issues
- Describe procedures for troubleshooting hardware
- Describe available group policy settings for device management
- Troubleshoot device driver failures
- Configure Windows 11 network settings
- Troubleshoot network connectivity issues
- Troubleshoot name resolution issues
- Describe remote access options
- Configure and troubleshoot VPNs
- Describe Group Policy
- Resolve GPO application issues on client devices
- Describe Windows startup security
- Implement Windows Defender Firewall
- Describe Windows 11 security settings
- Configure Windows Hello
- Troubleshoot Windows 11 sign-in
- Describe user state
- Configure UE-V
- Configure Folder Redirection
- Troubleshoot file permissions issues
- Troubleshoot printing
- Describe file synchronization
- Perform file recovery
- Troubleshoot desktop app deployment
- Manage Universal Windows apps
- Describe Application Control
- Describe AppLocker
- Troubleshoot application compatibility issues
- Configure a kiosk device
- Describe performance monitoring
- Describe Windows Update
- Troubleshoot Windows updates