Naslovnica

ITIL® 4 Foundation

Dostupno i
online

Uključeno u nastavu: Certifikacijski ispit, nastavni materijal, (ručak i kava u classroom formatu)

"ITIL® 4 Foundation demonstrira moderan pristup upravljanju IT uslugama, osigurava razumijevanje zajedničkog jezika i ključnih koncepata te omogućava organizacijska poboljšanja korištenjem ITIL® 4.
Trening ITIL® 4 Foundation osmišljena je kao uvod u ITIL® 4 i omogućava pogled na IT Service Management kroz novi end-to-end operativni model za stvaranje, realizaciju i konstantno poboljšanje tehnoloških proizvoda i usluga."

ITIL® 4 Foundation vodi vas kroz Service Value System (SVS) koji pruža integriranu sliku o tome što to zaista znači pridonijeti poslovnoj vrijednosti.

ITIL® 4 Foundation osigurava razumijevanje:

  • holističkog pristupa pri ko-kreaciji i održanju vrijednosti za proizvod i pružene usluge,
  • vodeća načela ITIL® 4,
  • četiri dimenzije upravljana uslugom,
  • ključne koncepte Lean IT, Agile i DevOps i zašto su važni za isporuku poslovne vrijednosti,
  • proširenje sa ITIL procesa na prakse.

Certifikat za koji te ova edukacija priprema: 

  • Certifikacijski ispit: ITIL® 4 Managing Professional/Strategic Leader

Certifikacija je sastavnim dijelom treninga, ali nije obavezna iako je iznimno preporučljiva. Provodi se zadnji dan treninga ili drugi dan po završetku treninga od strane ovlaštenog certifikatora.

Trener:

Accredited ITIL® 4 Foundation training is provided by Itego Element d.o.o., accredited by PeopleCert.
ITIL® is a registered Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

Što ćete naučiti

ITIL® 4 edukacija i certifikacija osigurava spremnost na izazove u IT Service Management-u, oprema vještinama i znanjima baziranim na najboljoj praksi (eng. best practice). ITIL edukacija će Vam omogućiti da:
  • ne krećete od početka već da iskoristite višedesetljetno znanje bazirano na praktičnim iskustvima u IT Service Mangementu,
  • optimalno rasporedite budžet za edukciju i pripadajući ROI,
  • ispunite sve zahtjevnije zadatke postavljene pred vas i vašu organizaciju,
  • kroz poboljšanje osobne učinkovitosti demonstrirate vrijednosti pokretane IT-jem,
  • smanjite rizike koje loše upravljane IT usluge mogu prouzročiti štiteći na taj način svoje radno mjesto, poslovanje tvrtke i najvažnije, korisnike/kupce.

Kome je namijenjeno

Profesionalci s osnovnim znanjima IT-a ili uključeni u IT Service Management svakako su kandidat za ovaj trening. Posebnu korist od seminara imaju IT manageri, zaposlenici IT odjela, osobe iz Proces Management-a, članovi HelpDesk i/ili ServiceDesk tima, IT konzultanti, davatelji IT usluga, sistem integratori i menadžeri.

Preduvjeti

Nema posebnih preduvjeta za sudjelovanje. Poznavanje osnovnih pojmova iz IT-a, ali i vlastitog poslovnog okruženja je prednost.

Nastavni plan

Pregledaj