Naslovnica

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

Uključeno u nastavu: Certifikacijski ispit, nastavni materijal, (ručak i kava u classroom formatu)

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support obuhvaća performanse usluga i pruža polaznicima razumijevanje kvalitete usluge i metoda za poboljšanja.
Edukacija ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support pokriva core aktivnosti upravljanja uslugama i proširuje postojeći djelokrug ITIL-a na stvaranje usluge. Polaznici se tijekom treninga fokusiraju na integraciju različitih aktivnosti i tokova vrijednosti (eng. value stream) u svrhu kreiranja, isporuke i održavanja proizvoda i usluga koje su podržane IT rješenjima, a obuhvaća i prateće prakse, metode i alate.

Certifikat za koji te ova edukacija priprema: 

  • Certifikacijski ispit: ITIL® 4 Managing Professional/Strategic Leader

Certifikacija je sastavnim dijelom treninga, ali nije obavezna iako je iznimno preporučljiva. Provodi se zadnji dan treninga ili drugi dan po završetku treninga od strane ovlaštenog certifikatora.

Trener:

Accredited ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support training is provided by Itego Element d.o.o., accredited by PeopleCert.
ITIL® is a registered Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

Što ćete naučiti

Po završetku edukacije ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support moći ćete:
  • razumjeti kako planirati i izgraditi tok vrijednosti (eng. value stream) za stvaranje, isporuku i podršku uslugama,
  • prepoznati kako relevantne ITIL prakse doprinose stvaranju, isporuci i podršci uslugama kroz Service Value System (SVS) i tokove vrijednosti (eng. value stream),
  • stvoriti usluge
  • isporučiti usluge
  • podržati usluge

Kome je namijenjeno

"Profesionalci koji rade u ITSM-u na upravljanju operacijama digitalnih proizvoda i usluga koje su podržane IT rješenjima, odgovornima za end-to-end isporuku (engl. end-to-end delivery) te zaduženima za osiguravanje isporuke i podržanosti usluga sukladno dogovorenoj razini. IT Operations Manager, Service Desk Manager, Development Manager, Developers, Infrastructure Operations Engineer, Change and Release Manager, Incident Manager, Problem Manager, Service Transition Manager, Application Operations Engineer, Availability Manager, IT Coordinator, Network Systems Administrator, IT Support Manager, Technical Support Engineer, Data Center Support Specialist"

Preduvjeti

Položen certifikacijski ispit ITIL® 4 Foundation.

Nastavni plan

Pregledaj