Naslovnica

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Uključeno u nastavu: Certifikacijski ispit, nastavni materijal, (ručak i kava u classroom formatu)

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value pokriva sve vrste angažmana i interakcija između pružatelja usluga i njihovih klijenata, korisnika, dobavljača i partnera. Fokusira se na pretvaranje potražnje u vrijednost putem usluga podržanih IT rješenjima.
Edulacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value pokriva ključne teme kao što su dizajn SLA-a, upravljanje s više dobavljača (eng. multi-supplier management), komunikacija, upravljanje odnosima (eng. relationship management), kreiranje iskustva klijenta i korisnika (eng. CX and UX design), tzv. customer journey mapping i još mnogo toga.

Edukacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value omogućiti će vam:

  • razumjeti koncept putovanja kupca (engl. customer journey) te načine njegova dizajniranja i poboljšanja,
  • razumjeti karakteristike tržišta,
  • razumjeti marketinške aktivnosti i tehnike,
  • opisati potrebe kupaca te unutarnje i vanjske čimbenike koji na njih utječu,
  • razumijevanje različitih vrsta odnosa dobavljača i partnera i kako se njima upravlja,
  • i još mnogo toga.

Certifikat za koji te ova edukacija priprema: 

  • ITIL® 4 Managing Professional/Strategic Leader

Certifikacija je sastavnim dijelom treninga, ali nije obavezna iako je iznimno preporučljiva. Provodi se zadnji dan treninga ili drugi dan po završetku treninga od strane ovlaštenog certifikatora.

Trener:

Accredited ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support training is provided by Itego Element d.o.o., accredited by PeopleCert.
ITIL® is a registered Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

Što ćete naučiti

"Edukacija i certifikacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value pomoći će vam da:
  • shvatite kako je dizajniran customer journey,
  • znate ciljati tržišta i dionike,
  • znate poticati odnose s dionicima,
  • znate oblikovati potražnju i definirati ponudu usluga,
  • znate uskladiti očekivanja i usuglasiti detalje o uslugama,
  • znate kako u proces uključiti i isključiti kupce i korisnike,
  • znate zajednički djelovati kako bi se osiguralo kontinuirano zajedničko stvaranje vrijednosti,
  • znate kako shvatiti i potvrditi vrijednost usluge."

Kome je namijenjeno

"Profesionalcima odgovornima za upravljanje i integriranje stakeholdera, onima usredotočenima na klijentov put i iskustvo te odgovornima za njegovanje odnosa s partnerima i dobavljačima. Business Relationship Manager, Enterprise Architect, Project Manager, Supplier Relationship Manager, UX/CX Designer, Service Level Manager, Customer Success Manager, Scrum Master, IT Solutions Manager, Contract Manager, Vendor Manager, Demand Manager"

Preduvjeti

Položen certifikacijski ispit ITIL® 4 Foundation.

Nastavni plan

Pregledaj