Naslovnica

ITIL®Foundation

Svrha  ITIL V4 Foundation certifikata u upravljanju IT uslugama, je stjecanje znanja o  ITIL terminologiji, strukturi i temeljnim konceptima, te shvaćanje osnovnih  principa ITIL praksi u upravljanju IT uslugama.

ITIL v3 Foundation seminar daje pregled bitnih principa i izazova IT Service Managementa bazirano na preporukama ITIL v3. Seminar je koristan za sve IT stručnjake, a naročito one odgovorne za planiranje, dizajn, uspostavu, nadzor i upravljanje IT uslugama.

Što ćete naučiti

  •  razumjeti koji su ITIL procesi ključni za podršku i pružanje kvalitetne IT usluge
  • razumjeti kako se ITIL procesi odnose međusobno i kako se odnose prema širim IT i poslovnim  pitanjima
  • povećati  svoj doprinos Service Management-u unutar vlastite organizacije
  • povećati vjerojatnost uspjeha programa za poboljšanje usluga unutar svoje organizacije
  • dobiti kvalitetno znanje za uspješno dobivanje ITIL V4 Foundation  certifikata – u industriji priznato mjerilo njihovih sposobnosti i učinkovitosti

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen svima koji rade ili surađuju s IT odjelima

Preduvjeti

Osnovno poznavanje IT terminologije

Nastavni plan

Pregledaj
  • Service management u praksi: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći definirati uslugu te shvatiti i objasniti koncept Service Managementa u praksi
  • Životni ciklus usluga: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći shvatiti životni ciklus usluga te objasniti ciljeve i poslovnu vrijednost svake faze tog životnog ciklusa
  • Općeniti koncepti i definicije: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći definirati neke od osnovnih termina i objasniti ključne koncepte Service Managementa
  • Ključni principi i modeli: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći shvatiti i voditi računa o ključnim principima i modelima Service Managementa, te uravnotežiti neke od suprotstavljenih sila unutar Service Managementa. Ova cjelina će se usredotočiti na ključna područja novih temeljnih knjiga: strategija usluge, dizajn usluge, tranzicija usluge, djelovanje usluge, kontinuirano poboljšanje usluge
  • Procesi: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći shvatiti kako procesi Service Management-a doprinose životnom ciklusu usluga, objasniti visoke ciljeve, doseg, osnovne koncepte, aktivnosti, ključne metrike (KPI), uloge i izazove pet ključnih procesa te utvrditi ciljeve, uloge i osnovne koncepte 15 preostalih procesa
  • Funkcije: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći objasniti ulogu, ciljeve, organizacijske strukture, zapošljavanje i metrike Service Desk funkcije, te utvrditi ulogu, ciljeve i preklapanje 3 preostale funkcije
  • Uloge: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći objasniti ulogu te ih osvijestiti o odgovornostima nekih ključnih uloga u Service Managementu i pomoći im prepoznati broj preostalih uloga opisanih u drugim cjelinama.
  • Tehnologija i arhitektura: Svrha ove cjeline je polaznicima pomoći nabrojati neke općenite preduvjete za integriranu skupinu Service Management tehnologija. Također, svrha joj je pružiti razumijevanje kako automatizacija usluga pomaže pri integriranju Service Management procesa.
  • ITIL kvalifikacijski postupak: Svrha ove cjeline je polaznicima objasniti ITIL kvalifikacijski postupak, razlučiti svrhe dvije srednje struje, spomenuti uključene certifikate i diplome, te upoznati ih sa različitim mogućnostima daljnje edukacije.
  • Vježbe, inicijalni i certifikacijski ispit: Svrha ove cjeline je sa polaznicima proći određene interaktivne vježbe, rješavati inicijalni ispit te nakon utvrđenog znanja pristupiti pravom ITIL V4 certifikacijskom ispitu..

Za što te priprema?

  • ITIL Foundation certifikat

Privacy Preference Center