ITIL® Intermediate Certificate in Operational Support and Analysis je dio Capability serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju.
Ovaj seminar želi omogućiti polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a, da primjenjuju dobre prakse kroz čitav Service Lifecycle u procesima koji su vezani na Operational Support and Analysis. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, s brojnim mogućnostima za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Operational Support and Analysis, koje donosi 4 kredita.
Seminar će polaznicima omogućiti duboko razumijevanje Operational Support procesa i uloga u čitavom Service Lifecycle.
Što ćete naučiti
- razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
- prepoznati važnost Operational Support and Analysis dok nude servise
- shvatiti kako su svi procesi unutar Operational Support and Analysis povezani s drugim Service Lifecycle procesima
- identificirati procese, aktivnosti, metode i funkcije koje se koriste u svakom od Operational Support and Analysis procesa
- Identificirati Service Opreations i Operational Support uloge i odgovornosti
- objasniti kako mjeriti Operational Support and Analysis
- razumjeti tehnološka i implementacijska ograničenja vezana uz Operational Support and Analysis i povezane izazove i rizike
Kome je namijenjeno
Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Lifecycle modula
Preduvjeti
Nastavni plan
-
Pregledaj
- Operational Support and Analysis u kontekstu Service Lifecycle: Service Management kao Praksa. Što je servis?. Service Management i Poslovna Vrijednost. Procesi unutar Service Lifecycle. Service Operation Osnove.
- Event Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Event Management i Information Management. Ključne metrike.
- Incident Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Incident Management i Information Management. Ključne metrike.
- Request Fulfilment: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Request Fulfilment i Information Management. Ključne metrike.
- Problem Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Problem Management i Information Management. Ključne metrike.
- Access Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Access Management i Information Management. Ključne metrike.
- Service Desk: Uloge i Ciljevi. Service Desk Strukture i Mogućnosti osoblja. Razmišljanja o Outsourcingu. Ključne Metrike.
- Technical Management: Uloge, Ciljevi i Aktivnosti. Organizacijske Strukture. Metrika i Dokumentacija.
- IT Operations Management: Uloge, Ciljevi i Aktivnosti. Organizacijske Strukture. Metrika i Dokumentacija.
- Application Management: Uloge, Ciljevi, Principi i Aktivnosti. Lifecycle i Organizacija. Uloge i Odgovornosti . Metrika i Dokumentacija
- Service Operation Uloge, Odgovornosti i Organizacijske Strukture
- Tehnologija i razmišljanje o Implementaciji
- Izazovi, CSF i Rizici
Za što vas priprema?
- ITIL® Intermediate – Continual Service Improvement