Naslovnica

ITIL®Intermediate – Operational Support and Analysis

ITIL® Intermediate Certificate in Operational Support and Analysis je dio Capability serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju.

Ovaj seminar želi omogućiti polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a, da primjenjuju dobre prakse kroz čitav Service Lifecycle u procesima koji su vezani na Operational Support and Analysis. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, s brojnim mogućnostima za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Operational Support and Analysis, koje donosi 4 kredita.

Seminar će polaznicima omogućiti duboko razumijevanje Operational Support procesa i uloga u čitavom Service Lifecycle.

Što ćete naučiti

  • razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
  • prepoznati važnost Operational Support and Analysis dok nude servise
  • shvatiti kako su svi procesi unutar Operational Support and Analysis povezani s drugim Service Lifecycle procesima
  • dentificirati procese, aktivnosti, metode i funkcije koje se koriste u svakom od Operational Support and Analysis procesa
  • identificirati Service Opreations i Operational Support uloge i odgovornosti
  • objasniti kako mjeriti Operational Support and Analysis
  • razumjeti tehnološka i implementacijska ograničenja vezana uz Operational Support and Analysis i povezane izazove i rizike

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Capability modula

Preduvjeti

ITIL Foundation seminar ili certifikat

Nastavni plan

Pregledaj
  • Operational Support and Analysis u kontekstu Service Lifecycle: Service Management kao Praksa. Što je servis?. Service Management i Poslovna Vrijednost. Procesi unutar Service Lifecycle. Service Operation Osnove.
  • Event Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Event Management i Information Management. Ključne metrike.
  • Incident Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Incident Management i Information Management. Ključne metrike.
  • Request Fulfilment: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Request Fulfilment i Information Management. Ključne metrike.
  • Problem Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Problem Management i Information Management. Ključne metrike.
  • Access Management: Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Access Management i Information Management. Ključne metrike.
  • Service Desk: Uloge i Ciljevi. Service Desk Strukture i Mogućnosti osoblja. Razmišljanja o Outsourcingu. Ključne Metrike.
  • Technical Management: Uloge, Ciljevi i Aktivnosti. Organizacijske Strukture. Metrika i Dokumentacija.
  • IT Operations Management: Uloge, Ciljevi i Aktivnosti. Organizacijske Strukture. Metrika i Dokumentacija.
  • Application Management: Uloge, Ciljevi, Principi i Aktivnosti. Lifecycle i Organizacija. Uloge i Odgovornosti . Metrika i Dokumentacija
  • Service Operation Uloge, Odgovornosti i Organizacijske Strukture
  • Tehnologija i razmišljanje o Implementaciji
  • Izazovi, CSF i Rizici

Za što vas priprema?

  • ITIL® Intermediate – Operational Support and Analysis