Naslovnica

ITIL®Intermediate – Planning, Protection and Optimization

ITIL® Intermediate Certificate in Planning, Protection and Optimization je dio Capability serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju.    

Polaznicima će seminar omogućiti duboko razumijevanje Planning, Protection and Optimization procesa i uloga u čitavom Service Lifecycle. Ovaj seminar će polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a omogućiti primjenu dobre prakse kroz čitav Service Management Lifecycle u procesima koji se navezuju na Planning, Protection and Optimization.

Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, uz brojne mogućnosti za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Planning, Protection and Optimization, koje donosi 4 kredita.

Što ćete naučiti

  • razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
  • shvatiti kako su svi procesi unutar Planning, Protection and Optimization povezani s drugim Service Lifecycle procesima
  • identificirati procese, aktivnosti, metode i funkcije koje se koriste u svakom od Planning, Protection and Optimisation procesa
  • razumjeti kako koristiti Planning, Protection and Optimization procese, aktivnosti i funkcije kako bi postigli operativnu izvrsnost
  • razumjeti IT Security važnost i njen doprinos ka Planning, Protection and Optimization
  • razumjeti tehnološka i implementacijska ograničenja vezana uz Planning, Protection and Optimization i povezane izazove i rizike

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Capability modula

Preduvjeti

ITIL Foundation seminar ili certifikat

Nastavni plan

Pregledaj
  • Planning, Protection and Optimisation u kontekstu Service Lifecycle: Service Management kao Praksa. Što je servis?. Service Management i Poslovna Vrijednost. Procesi unutar Service Lifecycle.
  • Capacity Management: Namjena, Svrha, Ciljevi i Opseg. Politike, Principi i osnovni Koncepti. Aktivnosti, Metode i Tehnike. Triggeri, Ulazi i Izlazi i Veze s ostalim servisima. Ključne Metrike.
  • Information Security Management: Namjena, Svrha, Ciljevi i Opseg. Politike, Principi i osnovni Koncepti. Aktivnosti, Metode i Tehnike. Triggeri, Ulazi i Izlazi i Veze s ostalim servisima. Ključne Metrike.
  • Demand Management: Namjena, Svrha, Ciljevi i Opseg. Aktivnosti, Metode i Tehnike.
  • Risk Management: Izazovi. Ključni Faktori Uspjeha (CSF). Rizici.
  • Planning, Protection and Optimisation Uloge i Odgovornosti.
  • Tehnologija i razmišljanje o Implementaciji: Tehnologija i alati. Kriteriji za Evaluaciju.
  • Standardne Service Aktivnosti
  • Continual Service Improvements

Za što vas priprema?

  • ITIL® Intermediate – Planning, Protection and Optimization