ITIL® Intermediate Certificate in Release, Control and Validation je dio Capability serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju.
Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, s brojnim mogućnostima za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Release, Control and Validation, koje donosi 4 kredita.
Ovaj seminar zanimat će osobe koje žele steći duboko razumijevanje Release, Control and Validation procesa i uloga u čitavom Service Lifecycle.
Što ćete naučiti
- razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
- prepoznati važnost Release, Control and Validation u ponudi servisa
- shvatiti kako su svi procesi unutar Release, Control and Validation povezani s drugim Service Lifecycle procesima
- identificirati procese, aktivnosti, metode i funkcije koje se koriste u svakom od Release, Control and Validation procesa
- razumjeti kako koristiti Release, Control and Validation procese, aktivnosti i funkcije kako bi postigli operativnu izvrsnost
- objasniti kako mjeriti Release, Control and Validation
- razumjeti IT Security važnost i njen doprinos ka Release, Control and Validation
- naučiti tehnološka i implementacijska ograničenja vezana uz Release, Control and Validation i povezane izazove i rizike.
Kome je namijenjeno
Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Capability modula
Preduvjeti
Nastavni plan
Pregledaj
- Change Management Namjena, Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Ključne Metrike.
- Service Asset and Configuration Management: Namjena, Svrha, Ciljevi, Opseg i Sučelja. Ključni Koncepti i Aktivnosti. CMS Podaci i Ključne Metrike.
- Release and Deployment Management: Namjena, Svrha, Ciljevi, Opseg i Sučelja. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Ključne Metrike.
- Request Fulfilment: Namjena, Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Ključne Metrike.
- Service Evaluation: Namjena, Svrha, Ciljevi i Opseg. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Ključne Metrike i Izazovi.
- Knowledge Management: Namjena, Svrha, Ciljevi, Opseg i Sučelja. Ključni Koncepti i Aktivnosti. Ključne Metrike.
- Release, Control and Validation Uloge i Odgovornosti
- Tehnologija i razmišljanje o Implementaciji: Tehnologija i alati. Izazovi, CSF i Rizici.
- Standardne Service Aktivnosti
- Continual Service Improvement
Za što vas priprema?
- ITIL® Intermediate – Release, Control and Validation