ITIL® Intermediate Service Design certifikat je dio Lifecycle serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju. Polaznicima ovaj seminar omogućava duboko razumijevanje Service Design procesa i uloga.
Ovaj seminar želi omogućiti polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a, da primjenjuju dobre prakse u procesima koji se odnose na fazu Service Design Lifecycle. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, s brojnim mogućnostima za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Service Design, koje donosi 3 kredita.
Što ćete naučiti
- razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
- razumjeti Service Design Principe i Procese
- izvoditi standardne Service Design Aktivnosti
- učinkovito organizirati Service Design; prepoznati Service Design funkcije i tehnološke aktivnosti
- naučiti kako implementirati Service Design
- razumjeti i analizirati izazove, Kritične Faktore Uspjeha (CSF) i rizike vezane uz Service Design
Kome je namijenjeno
Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Lifecycle modula
Preduvjeti
Nastavni plan
-
Pregledaj
- Uvod u Service Design: Namjena, Ciljevi i Opseg Svrha Service Design. Veza s ostalim Lifecycle fazama. Service Design i Poslovna Vrijednost.
- Service Design Principi: Uravnotežen dizajn. Zahtjevi servisa. Design Aktivnosti, Aspekti, Ograničenja. Service Design Modeli.
- Service Catalogue Menadžment: Capacity Menadžment. Availability Menadžment. Service Continuity Menadžment. Information Security Menadžment. Supplier Menadžment.
- Service Design Tehnološke Aktivnosti: Inženjering zahtjeva. Menadžment Podataka i Informacija. Menadžment Aplikacija.
- Service Design Organizacija: Uloge i Odgovornosti. Organizacijski kontekst.
- Alati i Tehnologije za Service Design
- Implementacijski Izazovi, CSF i Rizici
Za što vas priprema?
- ITIL® Intermediate – Service Design