Naslovnica

ITIL®Intermediate – Service Design

ITIL® Intermediate Service Design certifikat je dio Lifecycle serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju. Polaznicima ovaj seminar omogućava duboko razumijevanje Service Design procesa i uloga.

Ovaj seminar želi omogućiti polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a, da primjenjuju dobre prakse u procesima koji se odnose na fazu Service Design Lifecycle. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, s brojnim mogućnostima za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Service Design, koje donosi 3 kredita.

Što ćete naučiti

  • razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
  • razumjeti Service Design Principe i Procese
  • izvoditi standardne Service Design Aktivnosti
  • učinkovito organizirati Service Design; prepoznati Service Design funkcije i tehnološke aktivnosti
  • naučiti kako implementirati Service Design
  • razumjeti i analizirati izazove, Kritične Faktore Uspjeha (CSF) i rizike vezane uz Service Design

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Lifecycle modula

Preduvjeti

ITIL Foundation seminar ili certifikat

Nastavni plan

Pregledaj
  • Uvod u Service Design: Namjena, Ciljevi i Opseg Svrha Service Design. Veza s ostalim Lifecycle fazama. Service Design i Poslovna Vrijednost.
  • Service Design Principi: Uravnotežen dizajn. Zahtjevi servisa. Design Aktivnosti, Aspekti, Ograničenja. Service Design Modeli.
  • Service Catalogue Menadžment: Capacity Menadžment. Availability Menadžment. Service Continuity Menadžment. Information Security Menadžment. Supplier Menadžment.
  • Service Design Tehnološke Aktivnosti: Inženjering zahtjeva. Menadžment Podataka i Informacija. Menadžment Aplikacija.
  • Service Design Organizacija: Uloge i Odgovornosti. Organizacijski kontekst.
  • Alati i Tehnologije za Service Design
  • Implementacijski Izazovi, CSF i Rizici

Za što vas priprema?

  • ITIL® Intermediate – Service Design