Naslovnica

ITIL®Intermediate – Service Operations

ITIL® Intermediate Service Operation certifikat je dio Lifecycle serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju. Seminar će polaznicima dati duboko razumijevanje Service Operation procesa i uloga.

Ovaj seminar želi omogućiti polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a, da primjenjuju dobre prakse u procesima koji se odnose na fazu Service Operation Lifecycle. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, s brojnim mogućnostima za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Service Operation, koje donosi 3 kredita.

Što ćete naučiti

  • razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
  • voditi diskusije o Service Operation
  • razumjeti Service Operation principe i procese
  • izvoditi standardne Service Operation aktivnosti
  • učinkovito organizirati Service Operation
  • prepoznati Service Operation funkcije i aktivnosti vezane uz tehnologiju
  • razumjeti kako implementirati Service Operation
  • razumjeti i analizirati izazove; Kritične Faktore Uspjeha (CSF) i rizike vezane uz Service Operation

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Lifecycle modula

Preduvjeti

ITIL Foundation seminar ili certifikat

Nastavni plan

Pregledaj
  • Uvod u Service Operation: Service Operation u kontekstu Service Lifecycle Principa i Ciljeva. Ključni procesi. Funkcije i standardne Service Operation Aktivnosti. Service Operation i Poslovna vrijednost. Izazovi, CSF i Rizici.
  • Service Operation Principi: Organizacijska pitanja. Postizanje ravnoteže. Povezanost sa Service Design in Service Transition. Zdravlje operacija. Komunikacija i dokumentacija.
  • Service Operation Procesi: Event Menadžment. Incident Menadžment. Request Fulfilment. Problem Menadžment. Access Menadžment. Operacijske Aktivnosti ostalih Lifecycle faza.
  • Standardne Service Operation aktivnosti
  • Organiziranje Service Operation: Funkcije. Uloge i Odgovornosti. Organizacijske Strukture.
  • Razmatranje Tehnologije i Implementacije: Tehnologija i Alati. Dobra praksa. Izazovi, CSF i Rizici. Change i Project Menadžment upravljanje.
 

Za što vas priprema?

  • ITIL® Intermediate – Service Operations