Naslovnica

ITIL®Intermediate – Service Strategy

ITIL® Intermediate Service Strategy certifikat je dio Lifecycle serije Intermediate certifikacijskih modula koje donosi 3 kredita. Isti se može polagati zasebno ili uz dodatne certifikate tj. dodatne kredite vodi do ITIL® Service Management Expert kvalifikacije.

Ovaj seminar daje dodatna znanja polaznicima sa svladanim Foundation stupnjem iz IT Service Management-a. Steći će se i produbiti znanja Service Strategy procesa i uloga te naučiti primjenjivati dobre prakse u procesima koji se odnose na fazu Service Strategy Lifecycle. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama s puno mogućnosti za pitanja i diskusije. Po završetku istog, polaznici su prošli svo potrebno gradivo za polaganje ITIL® Intermediate examination in Service Strategy.

Što ćete naučiti

  • razumjeti važnost upravljanja servisa kao praksu
  • voditi diskusije o strategiji servisa, definiranju servisa i tržišnih prostora
  • izvoditi strateške analize
  • primjenjivati financijski menadžment i upravljati potražnjom
  • razumjeti kako voditi strategiju kroz životni ciklus servisa
  • razumjeti i analizirati izazove, kritične faktore uspjeha i rizika povezanih sa strategijom servisa

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Lifecycle modula

Preduvjeti

ITIL Foundation seminar ili certifikat

Nastavni plan

Pregledaj
  • Uvod u Service Strategy: Namjena, ciljevi, opseg i svrha Service Strategy. Veza s ostalim Lifecycle fazama. Service Strategy i Poslovna vrijednost.
  • Glavne Service Strategy Diskusije: Stvaranje vrijednosti unutar Service Lifecycle. Diferencijacija i Strateške vrijednosti. Sposobnost i resursi.
  • Definiranje servisa i tržišnih prostora: Definiranje servisa. Sredstva korisnika i Servisa i Poslovni Rezultati. Korisnost i Opravdanja. Identifikacija prilika za servise. Vizualizacija servisa.
  • Provođenje Strateške analize: Strateška Sredstva. CSF Servisa. Svrstavanje Servisa. Analiza Šablona i Trendova.
  • Primjena Financijskog Upravljanja: Procjena Servisa. Financijsko modeliranje. Analiza utjecaja na poslovanje. Financiranje portfelja Servisa i ROI. Upravljanje Service Portfelja.
  • Upravljanje potražnjom: Izazovi i prilike. Strategija visoke razine za Upravljanje potražnjom. Profiliranje potražnje. Glavni servisni paketi. Paketi servisnog nivoa. Uloga menadžera proizvoda. Uloga menadžera poslovnih odnosa.
  • Rukovođenje Strategije kroz životni ciklus Servisa: Strategija Servisa u kontekstu životnog ciklusa Servisa. Politike i ograničenja za dizajn Servisa. Zahtjevi za tranziciju Servisa. Katalog Servisa i djelovanje Servisa. Prilike za poboljšanje.

Za što te priprema?

  • ITIL® Intermediate – Service Strategy certifikat

Povezani proizvodi