Naslovnica

ITIL®Intermediate – Service Transition

ITIL® Intermediate Service Transition certifikat je dio Lifecycle serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju. Ovaj seminar polaznicima daje duboko razumijevanje Service Design procesa i uloga.

Ovaj seminar želi omogućiti polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a, da primjenjuju dobre prakse u procesima koji se odnose na fazu Service Transition Lifecycle. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, uz brojne mogućnosti za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Service Transition, koje donosi 3 kredita.

Što ćete naučiti

  • razumijeti važnost upravljanja servisa kao praksu
  • voditi raspravu o Service Transition temi
  • razumjeti Service Transistion Principe i Procese
  • izvoditi standardne Service Transition aktivnosti
  • učinkovito organizirati Service Transition
  • prepoznati Service Transition funkcije i aktivnosti vezane uz tehnologiju
  • naučiti kako implementirati Service Transition
  • razumjeti i analizirati izazove, Kritične Faktore Uspjeha (CSF) i rizike vezane uz Service Transition

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Lifecycle modula

Preduvjeti

ITIL Foundation seminar ili certifikat

Nastavni plan

Pregledaj
  • Uvod u Service Transition: Namjena, Ciljevi i Svrhe. Service Transition Opseg. Veza s ostalim Lifecycle fazama. Service Transition i Poslovna Vrijednost
  • Service Transition Principi: Utility i Warranty.
  • Service Transition Procesi: Change Menadžment. Service Asset i Configuration Menadžment. Release i Deployment Menadžment. Potvrđivanje i Testiranje Servisa. Evaluacija.
  • Standardne Service Transition Aktivnosti: Upravljanje Komunikacijama i Obavezama. Upravljanje promjenama organizacije i dionika. Upravljanje dionicima.
  • Service Transition Organizacija: Uloge i Odgovornosti. Organizacijski kontekst.
  • Alati i Tehnologije za Service Transition
  • Izazovi, CSF i Rizici

Za što vas priprema?

  • ITIL® Intermediate – Service Transition