ITIL® Intermediate Service Transition certifikat je dio Lifecycle serije Intermediate certifikacijskih modula, kojeg možemo obavljati kao samostalnu certifikaciju ili u vidu prikupljanja dovoljnog broja kredita, da bi dobili ITIL® Service Management Expert kvalifikaciju. Ovaj seminar polaznicima daje duboko razumijevanje Service Design procesa i uloga.
Ovaj seminar želi omogućiti polaznicima s Foundation-level znanjem iz IT Service Management-a, da primjenjuju dobre prakse u procesima koji se odnose na fazu Service Transition Lifecycle. Seminar je interaktivan, kombinira prezentacije i vježbe u grupama, uz brojne mogućnosti za pitanja i diskusije. Po završetku seminara i zahtijevane osobne pripreme, polaznici će moći polagati ITIL® Intermediate examination in Service Transition, koje donosi 3 kredita.
Što ćete naučiti
- razumijeti važnost upravljanja servisa kao praksu
- voditi raspravu o Service Transition temi
- razumjeti Service Transistion Principe i Procese
- izvoditi standardne Service Transition aktivnosti
- učinkovito organizirati Service Transition
- prepoznati Service Transition funkcije i aktivnosti vezane uz tehnologiju
- naučiti kako implementirati Service Transition
- razumjeti i analizirati izazove, Kritične Faktore Uspjeha (CSF) i rizike vezane uz Service Transition
Kome je namijenjeno
Seminar je namijenjen svima s osnovnim znanjima ITIL principa i metoda koji žele produbiti svoja znanja u ovom segmentu Lifecycle modula
Preduvjeti
Nastavni plan
-
Pregledaj
- Uvod u Service Transition: Namjena, Ciljevi i Svrhe. Service Transition Opseg. Veza s ostalim Lifecycle fazama. Service Transition i Poslovna Vrijednost
- Service Transition Principi: Utility i Warranty.
- Service Transition Procesi: Change Menadžment. Service Asset i Configuration Menadžment. Release i Deployment Menadžment. Potvrđivanje i Testiranje Servisa. Evaluacija.
- Standardne Service Transition Aktivnosti: Upravljanje Komunikacijama i Obavezama. Upravljanje promjenama organizacije i dionika. Upravljanje dionicima.
- Service Transition Organizacija: Uloge i Odgovornosti. Organizacijski kontekst.
- Alati i Tehnologije za Service Transition
- Izazovi, CSF i Rizici
Za što vas priprema?
- ITIL® Intermediate – Service Transition