Seminar Office 365 – poslovno korištenje pružiti će Vam odgovore i omogućiti ostvarivanje veće poslovne produktivnosti korištenjem digitalne tehnologije bez obzira na profesiju.
Office 365 nudi napredne mogućnosti poslovne suradnje među djelatnicima, kombinacijom korištenja servisa u oblaku i raznih uređaja: stolnog računala, laptopa, mobitela, tableta; što znači da i bez kupovine skupe računalne opreme u obliku poslužitelja i softverskih licenci možete postići visoku produktivnost rada bez obzira na lokaciju, doba dana ili okruženje u kojem se nalazite.
Što ćete naučiti
- Zaključiti koji su modeli računalstva u oblaku te koje su njihove prednosti
- Pripremiti se za korake prelaska na Office 365
- Upravljati podacima i datotekama na platformama kao što su OneDrive i Sharepoint
- Planirati migraciju podataka u Office 365
- Sastaviti prijedlog korištenja Office grupa kao naj jednostavnijeg načina rada sa suradnicima u Office 365 okruženju
- Razumjeti što je to Exchange Online i koje su njegove poslovne prednosti za komunikaciju elektronskom poštom
- Razumjeti što je to Skype for Business i koje su njegove poslovne prednosti za trenutnu komunikaciju s osobama na udaljenim lokacijama
- Razumjeti što je to SharePoint Online i koje su njegove poslovne prednosti za dijeljenje dokumenata, zajednički rad i upravljanje poslovnim procesima
- Upravljati verzioniranjem, dijeljenjem i sigurnošću dokumenata
- Razumjeti što je to OneNote i koje su njegove poslovne prednosti za vođenje svakodnevnih bilješki
- Razumjeti zašto su nam bitni odnosi s korisnicima te koje su prednosti CRM online sustava
- Upravljati zadacima i projektima na razini organizacije te izgraditi okruženje za to uz pomoć Microsoft Plannera
- Razumjeti scenarije poslovne inteligencije
- Zaključiti zašto je važan Power BI
- Zaključiti zašto je važan Yammer
- Izgraditi produktivnije okruženje uz korištenje Office 365 platforme
Kome je namijenjeno
- Seminar je prvenstveno namijenjen poslovnim korisnicima, koji će pohađanjem ovog seminara naučiti koristiti mogućnosti digitalne tehnologije u svom najnaprednijem obliku i time postati efikasniji i brži u postizanju kako svojih poslovnih ciljeva tako i ciljeva cjelokupne organizacije.
Preduvjeti
- Osnovno poznavanje rada u Windows okruženju i Microsoft Office aplikacijama kao što su Word i Excel, te slanje/primanje elektronske pošte i korištenje Internet preglednika.
Nastavni plan
Pregledaj
- 1. Modul – Što je Office 365?
- 2. Modul – Prijava u Office 365
- 3. Modul - Office grupe
- 4. Modul - OneDrive for Business
- 5. Modul - SharePoint Online
- 6. Modul - Flow
- 7. Modul - Exchange Online
- 8. Modul - OneNote
- 9. Modul - Skype for Business
- 10. Modul – Web aplikacije
- 11. Modul – Ostali korisni Office alati
- Yammer
- Microsoft Teams
- Microsoft Planner
- Power BI
- Office Delve
- Sway
- 14. Modul – Ostale informacije vezane uz Office 365 poslovanje
- Kada što koristiti? Dobre prakse.
- Licenciranje Office 365
- Postavljanje sustava Office 365
- Planiranje i uvođenje sustava Office 365 u našu kompaniju
- Osnovne informacije o zakonskoj regulativi