Naslovnica

Office 365 – Poslovno korištenje

Seminar Office 365 – poslovno korištenje pružiti će Vam odgovore i omogućiti ostvarivanje veće poslovne produktivnosti korištenjem digitalne tehnologije bez obzira na profesiju.

Office 365 nudi napredne mogućnosti poslovne suradnje među djelatnicima, kombinacijom korištenja servisa u oblaku i raznih uređaja: stolnog računala, laptopa, mobitela, tableta; što znači da i bez kupovine skupe računalne opreme u obliku poslužitelja i softverskih licenci možete postići visoku produktivnost rada bez obzira na lokaciju, doba dana ili okruženje u kojem se nalazite.

Što ćete naučiti

  • Zaključiti koji su modeli računalstva u oblaku te koje su njihove prednosti
  • Pripremiti se za korake prelaska na Office 365
  • Upravljati podacima i datotekama na platformama kao što su OneDrive i Sharepoint
  • Planirati migraciju podataka u Office 365
  • Sastaviti prijedlog korištenja Office grupa kao naj jednostavnijeg načina rada sa suradnicima u Office 365 okruženju
  • Razumjeti što je to Exchange Online i koje su njegove poslovne prednosti za komunikaciju elektronskom poštom
  • Razumjeti što je to Skype for Business i koje su njegove poslovne prednosti za trenutnu komunikaciju s osobama na udaljenim lokacijama
  • Razumjeti što je to SharePoint Online i koje su njegove poslovne prednosti za dijeljenje dokumenata, zajednički rad i upravljanje poslovnim procesima
  • Upravljati verzioniranjem, dijeljenjem i sigurnošću dokumenata
  • Razumjeti što je to OneNote i koje su njegove poslovne prednosti za vođenje svakodnevnih bilješki
  • Razumjeti zašto su nam bitni odnosi s korisnicima te koje su prednosti CRM online sustava
  • Upravljati zadacima i projektima na razini organizacije te izgraditi okruženje za to uz pomoć Microsoft Plannera
  • Razumjeti scenarije poslovne inteligencije
  • Zaključiti zašto je važan Power BI
  • Zaključiti zašto je važan Yammer
  • Izgraditi produktivnije okruženje uz korištenje Office 365 platforme

Kome je namijenjeno

  • Seminar je prvenstveno namijenjen poslovnim korisnicima, koji će pohađanjem ovog seminara naučiti koristiti mogućnosti digitalne tehnologije u svom najnaprednijem obliku i time postati efikasniji i brži u postizanju kako svojih poslovnih ciljeva tako i ciljeva cjelokupne organizacije.

Preduvjeti

  • Osnovno poznavanje rada u Windows okruženju i Microsoft Office aplikacijama kao što su Word i Excel, te slanje/primanje elektronske pošte i korištenje Internet preglednika.

Nastavni plan

Pregledaj
  • 1. Modul – Što je Office 365?
  • 2. Modul – Prijava u Office 365
  • 3. Modul - Office grupe
  • 4. Modul - OneDrive for Business
  • 5. Modul - SharePoint Online
  • 6. Modul - Flow
  • 7. Modul - Exchange Online
  • 8. Modul - OneNote
  • 9. Modul - Skype for Business
  • 10. Modul – Web aplikacije
  • 11. Modul – Ostali korisni Office alati
    •  Yammer
    • Microsoft Teams
    • Microsoft Planner
    • Power BI
    • Office Delve
    • Sway
  • 14. Modul – Ostale informacije vezane uz Office 365 poslovanje
    • Kada što koristiti? Dobre prakse.
    • Licenciranje Office 365
    • Postavljanje sustava Office 365
    • Planiranje i uvođenje sustava Office 365 u našu kompaniju
    • Osnovne informacije o zakonskoj regulativi