Naslovnica

Upravljanje nabavom

Iznimno važna sastavnica logističke potpore svake tvrtke je nedvojbeno sustav opskrbe sirovinama, materijalom, uslugama i maksimaliziranje rentabilnosti.

Odgovornost menadžera nabave vrlo je velika, jer on upravlja svim potrebnim materijalima i uslugama koje su neophodne za proizvodni proces.

Što ćete naučiti

  • usvojiti šest područja procesa nabave prema PMBOK Guide
  • razumjeti korake u planiranju procesa nabave
  • kvantificirati rizike i ostale faktore prilikom odabira odgovarajućeg tipa ugovora
  • razumjeti Izradu Plana upravljanja nabavom
  • razviti natječajnu dokumentaciju koja udovoljava zahtjevima dobavljača (npr. zahtjev za informacijom (RFI), zahtjev za ponudom (RFP), zahtjev za cjenikom (RFQ)
  • znati kako dokumentirati kriterije evaluacije i koristiti ih za vrednovanje odabranih ponuda dobavljača
  • razumjeti proces ugovaranja od izrade do zatvaranja

Kome je namijenjeno

Seminar je namijenjen administratorima IT rješenja i osoblju PMO-a, voditeljima projekata i članovima tima nabave, linijskom managementu.

Preduvjeti

Osnovno znanje u upravljanju projektima ili završen seminar "Upravljanje projektima - povratak osnovama"

Nastavni plan

Pregledaj
  • Proces Upravljanja nabavom prema PMBOK Guide (Proces PMBOK® Guide PMP)
  • Planiranje Nabave (Planning Purchases & Acquisitions)
  • Planiranje ugovora (Plan Contracting)
  • Dobivanje odgovora od dobavljača (Request Seller Responses)
  • Odabir dobavljača (Select Sellers)
  • Upravljanje ugovorom (Contract Administration)
  • Sklapanje ugovora (Contract Closure)
  • Upravljanje ljudima i očekivanjima (Managing People & Expectations)
  • Unapređenje postupka (Process Improvement)

Za što vas priprema?

  • PMI ili IPMA certifikacija