Iznimno važna sastavnica logističke potpore svake tvrtke je nedvojbeno sustav opskrbe sirovinama, materijalom, uslugama i maksimaliziranje rentabilnosti.
Odgovornost menadžera nabave vrlo je velika, jer on upravlja svim potrebnim materijalima i uslugama koje su neophodne za proizvodni proces.
Što ćete naučiti
- usvojiti šest područja procesa nabave prema PMBOK Guide
- razumjeti korake u planiranju procesa nabave
- kvantificirati rizike i ostale faktore prilikom odabira odgovarajućeg tipa ugovora
- razumjeti Izradu Plana upravljanja nabavom
- razviti natječajnu dokumentaciju koja udovoljava zahtjevima dobavljača (npr. zahtjev za informacijom (RFI), zahtjev za ponudom (RFP), zahtjev za cjenikom (RFQ)
- znati kako dokumentirati kriterije evaluacije i koristiti ih za vrednovanje odabranih ponuda dobavljača
- razumjeti proces ugovaranja od izrade do zatvaranja
Kome je namijenjeno
Seminar je namijenjen administratorima IT rješenja i osoblju PMO-a, voditeljima projekata i članovima tima nabave, linijskom managementu.
Preduvjeti
Osnovno znanje u upravljanju projektima ili završen seminar "Upravljanje projektima - povratak osnovama"
Nastavni plan
Pregledaj
- Proces Upravljanja nabavom prema PMBOK Guide (Proces PMBOK® Guide PMP)
- Planiranje Nabave (Planning Purchases & Acquisitions)
- Planiranje ugovora (Plan Contracting)
- Dobivanje odgovora od dobavljača (Request Seller Responses)
- Odabir dobavljača (Select Sellers)
- Upravljanje ugovorom (Contract Administration)
- Sklapanje ugovora (Contract Closure)
- Upravljanje ljudima i očekivanjima (Managing People & Expectations)
- Unapređenje postupka (Process Improvement)
Za što vas priprema?
- PMI ili IPMA certifikacija