EU fondovi

Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova

  • 20 godina s vama
  • 500 predavača i suradnika
  • 15.000 polaznika godišnje
  • 300.000 održanih edukacija

Naučite izraditi i provesti EU projekt.

Program je namijenjen svima koji žele prijaviti projekt financiran iz EU fondova: poduzetnicima, civilnom sektoru, organizacijama lokalne i regionalne samouprave, obrazovnim institucijama i organizacijama u kulturi, zdravstvu, socijalnoj skrbi, zaštiti okoliša itd, kao i pojedincima koji se žele baviti pružanjem savjetodavnih usluga u području izrade projektne dokumentacije ili provedbe projekata.

Naučite sve što vam je potrebno da biste napravili kvalitetan projekt prema unaprijed definiranim pravilima, prijavili ga na natječaj i ostvarili bespovratna sredstva.

Besplatno preuzmite ogledno poglavlje priručnika (PDF)

Praktični vodič kroz EU fondove i natječaje

Iskustvo

Do danas smo održali preko 300.000 seminara i kolegija, a 120.000 dragih prijatelja nam je poklonilo povjerenje. Pridružite im se.

Moderna metodologija

Kada završite program obrazovanja koji ste izabrali, bit ćete spremni za stvarni svijet.
Mijenjamo se i usavršavamo u skladu sa svjetskim trendovima.

Odlični uvjeti za rad

Udobno se smjestite u neku od naših 100 modernih učionica, opremljenih sa 1100 računala.

Individualni pristup

Nećemo dopustiti da se utopite u mnoštvu. Vaš uspjeh i budućnost su nam važni.

Što ćete naučiti?

U nastavi se koriste aktualni objavljeni obrasci natječaja strukturnih fondova. Naglasak programa obrazovanja je na praktičnim vježbama, studijama slučaja i prikazima realnih situacija iz praktičnog rada na razvoju i provedbi EU projekata. U većini seminara praktična nastava izvodi se kroz grupni i individualni rad.

Mogućnosti financiranja
Naučit ćemo vas tko može koristiti EU fondove, kakvi projekti se mogu financirati, gdje pronalaziti natječaje i kako ih tumačiti.
Koncipiranje i razrada projektne ideje
Znat ćete dizajnirati projektne ideje i koristiti alate za njihovu provjeru i razradu.
Izrada projektne dokumentacije
Ovladat ćete znanjima kako ispuniti svako poglavlje unutar natječajnih obrazaca kroz praktičan rad na stvarnim dokumentima.
Razrada projektnog proračuna
Saznat ćete što je moguće financirati, na koji način izračunati i prikazati svaki pojedini trošak, te kako izraditi cijeli proračun projekta.
Provedba projekta
Naučit ćete kako uspješno provesti projekt i ostvariti maksimum odobrenih bespovratnih sredstava.
Primjena znanja na vlastitom EU projektu
Tijekom nastave moći ćete razvijati svoj EU projekt koji će na kraju edukacije biti u vrlo visokom stupnju dovršenosti.

Jeste li znali?

  • Brojni projekti koje su izradili naši polaznici tijekom edukacije dobili su pozitivnu ocjenu na evaluaciji i ostvarili financiranje!
  • EU fondovima smo se počeli baviti još davne 2008. godine, a do danas nam je gotovo 30 projekata odobreno za financiranje.

Što kažu naši polaznici?

Marina Mišić

Marina Mišić

“Zbog ove edukacije čak sam raskinula stambenu štednju i rizik se isplatio. Samo mjesec dana nakon završenih predavanja dobila sam posao u Centru za odgoj i obrazovanje Karlovac gdje radim na projektu Europske unije i primjenjujem svo stečeno znanje. Predavanja su bila vrlo korisna, a kroz vlastite projekte vodili su nas predavači koji su se pokazali kao prave ‘hodajuće biblioteke’.”

Željka Knezović

Željka Knezović

“Algebri me privukao uspjeh koji ova institucija ima u pisanju projekata. Sve naše ideje s početka edukacije, uz pomoć stručnjaka koji su nas vješto usmjeravali i podučavali, po završetku su pretočene u stvarne projektne prijedloge. Naučila sam jako puno što će mi uvelike koristiti u daljnjem radu.”

Dimitrije Milojević

Dimitrije Milojević

“Edukacija u Algebri mi je najprije omogućila volontiranje, a zatim i pomogla u pronalasku novog posla u Inovacijsko razvojnom centru Obrazovne grupe Zrinski. Ondje kao voditelj projekata, redovito primjenjujem stečena znanja.”

Antonia Gverić

Antonia Gverić

“Na edukaciju iz područja EU fondova u Algebru uputio me Hrvatski zavod za zapošljavanje. Raditi na projektnoj aplikaciji, razvijati ideju te ju kasnije realizirati bilo je izuzetno zanimljivo i kreativno. Po završetku programa zaposlila sam se u konzultantskoj tvrtki WYG savjetovanje, koja je dio WYG grupe, jedne od vodećih konzultantskih tvrtki na svijetu u području EU fondova.”

dr. Zorislav Bobuš, predsjednik Zajednice saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH

dr. Zorislav Bobuš, predsjednik Zajednice saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH

“U pripremi aplikacija za naše najzahtjevnije međunarodne i nacionalne projekte već 4 godine uspješno surađujemo s Algebrom. Uz njihovu konzultantsku pomoć i podršku proveli smo i najveći nacionalni projekt obrazovanja osoba sa invaliditetom “Obrazovanjem do socijalne uključenosti“ koji je kao jedan od 8 uspješnih projekata predstavljao Republiku Hrvatsku na Ministarskoj konferenciji o e-uključivosti.”

Đurđa V. Š.

Đurđa V. Š.

“U trenutku kad mi je savjetnica s HZZ-a, nakon dvije godine nezaposlenosti spomenula mogućnost stručnog osposobljavanja u Algebri, odmah sam prihvatila ponudu. Uz mentorstvo Algebrinih predavača, savladati „pisanje“ i osnove provedbe EU projekata bilo je jednostavno, zanimljivo, čak i zabavno. Brzo po završetku edukacije, prijavila sam se na natječaj za posao na provedbi jednog EU projekta u Šibensko-kninskoj županiji i dobila posao!”

Krešimir Sikulin,  glavni tajnik Hrvatskog informatičkog zbora

Krešimir Sikulin, glavni tajnik Hrvatskog informatičkog zbora

“Preporučio bih ovaj program obrazovanja u Algebri prvenstveno radi predavača, koji su vrsni i iskusni stručnjaci u tom području, te radi kvalitetne organizacije i provođenja edukacije. Znanja koja sam stekao koristim u pisanju prijava i u radu na projektima sufinanciranim od strane EU, ali i u drugim projektima.”

Višnja Majsec Sobota, prof. psih., rukovoditeljica Službe za rehabilitaciju, URIHO

Višnja Majsec Sobota, prof. psih., rukovoditeljica Službe za rehabilitaciju, URIHO

“S Algebrom smo surađivali u pripremi dva IPA projekata. Prvi projekt je već odobren i krenula je njegova realizacija dok je drugi dobio dobre ocjene i u završnoj je fazi evaluacije. Posebno bih pohvalila obrazovni i konzultantski pristup Algebre koji je za razliku od brojnih drugih koje smo imali prilike iskusiti, iskren, potpuno otvoren, neposredan, jednostavan, razumljiv i lako primjenjiv.”

Rosana Besednik

Rosana Besednik

“Najveća prednost ove edukacije su iskusni predavači koji imaju ogromno znanje, žele ga prenijeti, vesele se i strastveni su prema svom poslu. Odlično je što smo imali priliku čuti više predavača koji dolaze iz različitih sektora, te smo tako stekli uvid u stav i perspektivu raznih dionika u procesu upravljanja EU fondovima.”

Zdravka Baštijan

Zdravka Baštijan

“Tijekom programa obrazovanja imali smo pristup velikom broju vrijednih i konkretnih primjera, informacija i savjeta. Stečeno znanje mi je bilo od velike koristi. Naime, već je prvi projekt za EU natječaj, kojeg sam napisala zajedno s kolegicom po završetku edukacije, odobren.”

Sadržaj programa obrazovanja

Program obrazovanja za Voditelja izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova sastoji se od ovih seminara.

Iako je svaki od njih zasebna cjelina, zajedno čine cjeloviti program nakon kojega stječete pravo upisa zvanja u radnu knjižicu.

Tko će vam predavati?

Mario Protulipac

Mario Protulipac

Mario Protulipac, ‎viši savjetnik za upravljanje projektima i strateško planiranje u WYG savjetovanje d.o.o Mario je magistar europskih poslovnih studija sa trinaestogodišnjim iskustvom u pisanju i provođenju projekata koje je stjecao kroz rad u civilnom, javnom i privatnom sektoru gdje trenutno radi kao viši savjetnik za projekte i strateško planiranje u WYG savjetovanju d.o.o. Uz rad na projektima financiranim iz EU fondova i treninzima, sudjelovao je u izradi razvojnih i sektorskih strategija, studija izvodljivosti u području istraživačko – razvojne infrastrukture, kulturne i prirodne baštine, kao i u izradi poslovnih planova za inovativne projekte iz poslovnog sektora za što je bio nagrađivan od strane Sveučilišnog Ureda za transfer tehnologije i Znanstveno - tehnologijskog parka Rijeka. U posljednje tri godine orijentiran je na izradu i provedbu projekata u području poduzetništva, obrazovanja i tehničku pomoć korisnicima i tijelima u sustavu upravljanja i kontrole provedbe projekata financiranih iz EU fondova. Značajnije reference su sudjelovanje u razvoju preko 150 projektnih prijedloga u okviru PHARE, IPA programa, Europskog fonda za regionalni razvoj i Europskog socijalnog fonda te Svjetske banke; Više od 800 dana treninga vezanih uz razvoj projekata u formalnim i neformalnim programima obrazovanja, autorstvo i koautorstvo u 4 verificirana obrazovna programa u području EU fondova od kojih je jedan prilagođen učenju na daljinu (sinkroniziranom online izvođenju nastave). Stalni je suradnik i predavač Učilišta Algebra i Državne škole za javnu upravu.

Dalibor Dvorny

Dalibor Dvorny

Dalibor je stručnjak za EU fondove s 14 godina praktičnog iskustva u gotovo svim aspektima EU fondova, u pretpristupnom razdoblju i nakon ulaska u EU, na stručnoj i upravljačkoj razini. Bogato iskustvo uključuje izgradnju nekoliko generacija hrvatskog institucionalnog sustava za korištenje EU fondova, koordinaciju i programiranje za potrebe korištenja EU fondova, kao i dubinsku pripremu za članstvo Hrvatske u Europskoj uniji. Dalibor je pri tome prošao cijeli put, od vježbenika u tadašnjem Ministarstvu europskih integracija do predsjednika upravnog vijeća Agencije za reviziju fondova EU (ARPA). Pripremao je i provodio mnoge projekte u području jačanja administrativnih kapaciteta i ljudskih potencijala, velike infrastrukturne projekte u sektoru željezničkog prometa te je godinama angažiran kao predavač u području pripreme i provedbe projekata. Po struci je magistar međunarodnih i europskih studija i doktorant na studiju političkih znanosti u području javnih politika i razvoja. Posljednje dvije godine direktor je u svojoj konzultantskoj tvrtci za EU fondove te se intenzivno bavi pripremom i provedbom projekata za razvoj poduzetništva, istraživanja i razvoja, ali također surađuje i na međunarodnim programima kao što su Erasmus+ i ESPON.

Alenka Čović

Alenka Čović

Alenka Čović pohađala je Fakultet organizacije i informatike te završila studij Primjena informacijske tehnologije u poslovanju i stekla zvanje stručni prvostupnik poslovne informatike (bacc.inf.), ali se spletom okolnosti nikada nije bavila područjem IT-a, već je 2013. započela svoj rad u sferi EU fondova. Kroz skoro petogodišnje radno iskustvo radila je na pripremi i provedbi projekata za organizacije civilnog društva, visokoobrazovne ustanove, poduzeća te lokalnu samoupravu (IPA programi, Europski fond za regionalni razvoj, Europski socijalni fond, Erasmus+). Krajem 2016. upisala je Master Course u Grazu, Austrija, kojeg je uspješno završila u lipnju ove godine, smjer European Project and Public Management, a od prosinca 2017. radi kao predavač u Otvorenom učilištu Algebra u sklopu programa obrazovanja „Voditelj izrade i provedbe EU projekata“. U kolovozu 2018. otvorila je svoj obrt za poslovno savjetovanje i ostale usluge „FLAVO“, a primarna djelatnost je upravo priprema i provedba projekata financiranih iz EU fondova, za različita područja (poduzetništvo, ICT, lokalna samouprava, obrazovanje itd.).
e-mail: alenka.covic@flavo.hr

Maja Galić

Maja Galić

Maja ima bogato iskustvo u jačanju konkurentnosti regionalnog gospodarstva te razvoju poslovne klime malih i srednjih poduzetnika, čime se bavi više od 8 godina. Tijekom radnog iskustva specijalizirala se za pripremu i provedbu projekata iz Pretpristupnih programa, Europskih strukturnih i investicijskih fondova te Programa Unije, a dosadašnji portfelj projekata na kojima je radila doseže vrijednost veću od 20 milijuna eura. Redovno pohađa edukacije te programe stručnog usavršavanja te je nositelj različitih certifikata iz područja EU fondova, javne nabave, upravljanja projektima i dr.  Svakodnevan rad na projektima uključuje uspostavljanje partnerstva i suradnje javnog, civilnog te znanstveno-istraživačkog sektora, čime se osigurava uspješnost te dodana vrijednost provedenih aktivnosti. Trenutačno radi na nekoliko infrastrukturnih te istraživačkih projekata u području poduzetništva, financiranih iz ESIF te je predavač u različitim edukacijskim programima vezanim uz pisanje te implementaciju projekata financiranih sredstvima Europske unije.

Sandra Benčić

Sandra Benčić

Sandra je iskustvo u pripremi i implementaciji projekata financiranih iz fondova EU stjecala kao nezavisna konzultantica u području regionalnog razvoja, socijalnih usluga i razvoju civilnog društva. Suosnivačica je konzultantske tvrtke Razbor gdje je i radila do 2010. godine, a nakon toga je radila u nevladinim organizacijama; Centru za mirovne studije i Kući ljudskih prava na programskom razvoju i namicanju sredstava, od 2018.g. radi kao neovisna konzultantica. Ima bogato iskustvo kao trenerica/predavačica u području pripreme i implementacije projekata za državnu upravu, lokalnu i regionalnu samoupravu, tvrtke,  visokoobrazovne ustanove i organizacije civilnog društva,  radila je kao konzultantica na projektima tehničke pomoći za ministarstva i regionalnu samoupravu u procesu pristupanja EU, kao procjeniteljica projekata u sklopu natječaja za bespovratna sredstva i kao tehnička pomoć u pripremi i provedbi projekata i to od programa CARDS, prvi pretpristupnih fondova (PHARE, ISPA, SAPARD), IPA-e, te programa Unije i ESI fondova. Osim navedenog, ima iskustva u  programiranju za pretpristupne fondove (IPA prekogranična suradnja, Razvoj civilnog društva) i pripremi projektnih koncepata za Strukturne fondove. Idejna je začetnica i suvlasnica tvrtke Publiconn d.o.o. prve društvene mreže za korisnike EU fondova. Po vokaciji Sandra je magistrica prava, suradnica i predavačica Vijeća Europe na provedbi edukacija za suce/kinje i državne odvjetnike/ice u regiji u području Europske konvencije o zaštiti ljudskih prava (JUFREX program), te članica hrvatske radne skupine za Obzor 2020 program u području društvenih i humanističkih znanosti.

Vanja Vukić

Vanja Vukić

Vanja Vukić, dipl. ing. biologije dugi je niz godina radila na funkciji voditeljice EU projekata, specijalizirana je za područja zdravstva, zaštite okoliša, razvoja civilnog društva te znanstvene infrastrukture, s posebnim naglaskom na provođenje zakona o javnoj nabavi. Osim u praćenju provedbe i ovjeravanju troškova, Vanja je radno iskustvo stjecala i pregledu i ocjenjivanju projektnih prijava u Pozivima vezanim za zdravstvo i socijalnu zaštitu. Djelokrug rada obuhvaćao je rad s pretpristupnim (IPA programi 2008, 2009, 2011, 2012 te Prijelazni instrument) te Strukturnim fondovima (Europski strukturni i investicijski fondovi (ESIF). Na temelju osmogodišnjeg radnog iskustva u institucijama državne i javne uprave Vanja je stekla dobar uvid u način funkcioniranja sustava te radnih procesa.  Glavna područja rada i prateće odgovornosti Vanje Vukić su sljedeće:

  • sudjelovanje u evaluacijskom odboru za pregled projektnih prijava za Poziv “Unaprjeđivanje infrastrukture centara za socijalnu skrb kao podrška procesu deinstitucionalizacije – faza 1; KK.08.1.3.03”)
  • sudjelovanje u izradi ugovora o bespovratnim sredstvima s Korisničkom institucijom za Pozive “Poboljšanje isplativosti i pristupa dnevnim bolnicama i/ili dnevnim kirurgijama” te “Poboljšanje pristupa primarnoj zdravstvenoj zaštiti s naglaskom na udaljena i deprivirana područja kroz ulaganja u potrebe pružatelja usluga zdravstvene zaštite na primarnoj razini”
  • praćenje provedbe ugovora: kontrola Plana nabave, administriranje manjih izmjena ugovora o bespovratnim sredstvima, administriranje većih izmjena ugovora o bespovratnim sredstvima (zahtjev za addendum-om), ex-ante i ex-post kontrola nabave, kontrola zahtjeva za nadoknadom sredstava, terenske provjere
  • sudjelovanje u pripremi projektnog sažetka i logičke matrice
  • priprema Dokumentacije za nadmetanje za robe i usluge, priprema objašnjenja Dokumentacije za nadmetanje za robe i usluge, razrada ENP-a za potrebe pripreme projektne dokumentacije, provjera Dokumentacije za sekundarnu nabavu
  • čišćenje proračuna, priprema završnog proračuna
  • zadaci vezani uz revizorske/nadzorne misije
  • Predavačica na in house treninzima djelatnika te na radionicamaza korisnike iz resornih sektora

Maja Jurišić

Maja Jurišić

Maja Jurišić ima više od 15 godina radnog iskustva u privatnom, javnom i civilnom sektoru u područjima investicija i upravljanja projektima. Cilj njezinog rada i djelovanja je svojim iskustvom i stručnošću utjecati na razvoj lokalnih zajednica te edukacijom i umrežavanjem sa istomišljenicima potaknuti i osnažiti pojedince osobito u području projektnog menadžmenta i održivog ravoja. Od 2013. godine direktorica je tvrtke Synergia savjetovanje d.o.o. koja se bavi poslovnim savjetovanjem, pisanjem poslovnih planova i projektnih prijedloga te financijskim i računovodstvenim vođenjem tvrtki i udruga. Tvrtka zapošljava dvije osobe u splitskom uredu. Predsjednica je udruge Pokret otoka, virtualne mreže otočana koja promiče održivi i odgovorni razvoj hrvatskih otoka s ciljem edukacije, umrežavanja i osnaživanja lokalnih otočnih zajednica. Udruga zapošljava jednu osobu i ima angažiranih 17 volontera. Pisala je brojne projekte financirane iz EU fondova uglavno iz područja ICT-a, konkurentnosti malih i srednjih poduzetnika i Europskog socijalnog fonda. Projekte financirane iz ESF-a je i provodila te aktivno uključivala mlade u provedbu kako bi kroz praksu naučili projektnu logiku i procese. Maja je privremeno zaposlena u energetskoj zadruzi REScoop u Bruxellesu koja pri Europskoj komisiji provodi inicijativu “Čista energija za EU otoke”. Zadužena je za osnaživanje i umrežavanje lokalanih otočnih zajednica, pripremu i provedbu edukativnih programa i izgradnju kapaciteta usmjerenu na energetsku tranziciju otoka. Unatoč privremenom radu u inozemstvu i dalje je aktivna na svim navedenim područjima putem virtualne komunikacije te uspješno nastavlja djelovati na području Hrvatske. U Algebri predaje od 2018. godine te se raduje nastavku svoje uloge edukatora. Smatra da je temelj zdravog razvoja svakog pojedinca kontinuirana edukacija kako u teoriji tako i u praksi. Svojim iskustvom želi pmoći svima, a osobito mlađim generacijama da se osamostale i steknu konkretna praktična znanja.

Jasmina Cvetković

Jasmina Cvetković

Jasmina Cvetković, univ.spec.oec. diplomirani je makroeonomist sa specijalizacijom u području europskih integracija. Svoje dugogodišnje radno iskustvo ostvarila je radeći u nizu organizacija iz javnog, privatnog i neprofitnog sektora. Od 2004. godine, Jasmina je stekla bogato iskustvo u pripremi projektnih prijedloga za financiranje iz europskih, nacionalnih, regionalnih i lokalnih razvojnih fondova. Kao djelatnica Vladinog ureda za socijalno partnerstvo započela je sa korištenjem fondova Flamanske vlade, zatim TAIEX alata za usklađivanje nacionalnog zakonodavstva, sa zakonodavstvom EU, te je, stečeno znanje, nakon angažmana u bankarstvu za mala i srednja poduzeća, nastavila razvijati kao savjetnica za EU integracije u lokalnoj samoupravi, kao direktorica Razvojne agencije Grada Kutine, direktorica tvrtke Zelenilo d.o.o. Karlovac te predsjednica neprofitne udruge ZUK, Karlovac. Radeći na preko 300 projektnih prijedloga za financiranje iz različitih EU fondova, Jasmina je radila na programima PHARE, CARDS, IPA CBC RH-BIH, IPA CBC RH-SLO, IPA Jačanje kapaciteta institucija, IPA Razvoj ljudskih potencijala, COSME, LIFE, EEA Grants, ESF, ERDF, Program ruralnog razvoja RH 2007-2013., Erasmus + program. Poseban doprinos daje u razvoju kompetencija i znanja za pripremu projektnih prijedloga velikom broju mladih stručnjaka kroz mentorstvo, edukacije i savjetovanje čime edukacija i transfer znanja, razvoj kompetencija i vještina potencijalnih mladih kadrova postaje njena dugoročna orijentacija. Posebne rezultate u svom radu postigla je kao direktorica Razvojne agencije Grada Kutine te kao predsjednica udruge ZUK, Karlovac, članica Uprave neprofitne tvrtke Aurore Colapis, Karlovac i članica Upravnog odbora Udruge malih i srednjih poduzetnika Hrvatske udruge poslodavaca.

Aleksandra Janjić

Aleksandra Janjić

Direktorica Karolina savjetovanje j.d.o.o. te konzultantica u području upravljanja projektima Aleksandra Janjić, diplomirana pravnica i dobitnica Rektorske nagrade Sveučilišta J.J. Strossmayer u Osijeku, je kroz 18 godina rada u udrugama stekla veliko iskustvo na području prikupljanja sredstava te izrade projekata. S izradom i provedbom projekata se upoznala tijekom izrade i provedbe projekata u okviru USAID programa kada je sudjelovala u izradi i provedbi programa financiranih u partnerstvu sa organizacijama ADF, AED te Mercy Corps. Iz tog vremena treba posebno istaknuti sudjelovanje u Programu ekonomske i socijalne revitalizacije ratom pogođenih područja te CroNGO programu. Do danas je sudjelovala u izradi i provedbi stotinjak projekata, od čega 15  iz EU prepristupnih fondova i ESI (Cards, Phare, IPA,  ESF, EFRR, EIDHR, Leonardo, Erasmus). Specijalnost su joj projekti iz područja pružanja socijalnih usluga, ljudskih prava, poduzetništva kao i ruralnog razvoja te razvoja zajednice. Kao trenerica i konzultantica od 2000. je održala niz predavanja za udruge civilnog društva, ali i za javni te privatni sektor. Surađivala je kao vanjska suradnica i sa međunarodnim organizacijama od kojih bi posebno istakli ADF, ASB, UNHCR, UNDP, EPRD, WYG, Deloitte  te za lokalnu i regionalnu samoupravu , ministarstva i urede Vlade RH i nacionalne agencije (ASOO, Ministarstvo uprave, Ministarstvi kulture, Ministarstvo branitelja, Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina Vlade RH, JU RERA SDŽ, JU RERA ŠKŽ). Radila je na području Republike Hrvatske, ali i u regiji (Bosna i Hercegovina, Republika Srbija). Održala je niz radionica iz područja upravljanja projektnim ciklusom u okviru EU fondova, upravljanja partnerstvom u okviru projekata, upravljanja financijama, a ima iskustva i na drugim područjima kao što su osnivanje lokalnih akcijskih grupa, strateško planiranje, osnivanje i rad zaklada lokalne zajednice i sl. Uz trenerske i konzultantske usluge, stekla je iskustvo i u ocjenjivanju projektnih prijedloga kao i u razradi sustava financiranja projekata kroz zakladu lokalne zajednice i iz sredstava lokalne samouprave. Tijekom svog rada sudjelovala je i u radu Radnih grupa od koji bi posebno istakli sudjelovanje u radu Lokalnog partnerstva za zapošljavanje za Šibensko-kninsku županiju, Partnerskog vijeća za izradu regionalne razvojne strategije za Šibensko-kninsku županiju, Radne grupe evaluatora projekata financiranih iz državnog proračuna u okviru Ureda za udruge Vlade RH. Od 2011. je i predavačica u Algebri u sklopu programa obrazovanja „Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova“.

Andrea Novaković

Andrea Novaković

ANDREA NOVAKOVIĆ- vlasnica obrta za poslovno savjetovanje EDUCO i tehnička direktorica u tvrtci BDC d.o.o. Andrea Novaković pripremom i provedbom projekata financiranim iz Europske unije bavi se već preko trinaest godina, od samih početaka korištenja fondova u RH. Iskustvo je gradila u lokalnim i regionalnim institucijama za potporu poduzetništvu i javnom sektoru: centru za poduzetništvo, regionalnoj razvojnoj agenciji te posljednjih pet godina kao direktorica lokalne razvojne agencije. Odnedavno je započela sa radom i u privatnom sektoru, iako vlastiti obrt za savjetovanje vodi još od 2013. godine. Od 2012. vanjski je suradnik na programu obrazovanja pripreme i provedbe projekata za financiranje iz EU fondova za učilište Algebra. Tijekom godina rada u ovom području, održala je preko 50 seminara u području EU fondova za polaznike na području Dubrovačko- neretvanske županije, ali i šire u regiji. Posljednjih mjeseci edukaciju o EU fondovima održava i u Zagrebu te online. U segmentu provedbe projekata, samostalno je rukovodila preko 30 EU projekata te pripremala i savjetovala izradu projekata i za druge korisnike (udruge, škole, općine i gradove te druga javna tijela) na različitim područjima poput razvoja ljudskih potencijala, gospodarskog razvoja i turizma, promocije kulturne baštine, zaštite okoliša, razvoja civilnog društva i sl. Iskustva ima na gotovo svim raspoloživim programima koje financira EU, kako nacionalnim tako i programima zajednice. Surađuje sa brojnim konzultantskim kućama te općinama i gradovima diljem regije, Državnom školom za javnu upravu te Vijećem Europe kao predavač u području dobrog upravljanja.

Mihaela Pancer Zadravec

Mihaela Pancer Zadravec

Viša savjetnica, WYG savjetovanje d.o.o. Mihaela ima više od 18 godina radnog iskustva u javnom  i privatnom sektoru te kao samostalni konzultant.  Radila je na pripremi i provedbi razvojnih projekata sufinanciranih iz EU i drugih izvora,  izradi i praćenju implementacije strateških dokumenata, izradi poslovnih planova i investicijskih studija, CBA analiza i studija (pred)izvodljivosti. Kao stručnjakinja/voditeljica/savjetnica sudjelovala u pisanju i implementaciji više od 100 razvojnih projekata financiranih  iz EU fondova (EAFRD, ESF, EFRD, IPA, IPARD, CIP, IEE, INTERREG, PHARE CBC, SAPARD) i nacionalnih izvora (Ministarstvo turizma, HTZ, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo gospodarstva, itd.). Posljednjih 10-ak godina naročito je orijentirana na programe i projekte ruralnog razvoja te na planiranje lokalnog i regionalnog razvoja općenito. Predavač je na Učilištu Algebra u sklopu certificiranog programa Voditelj pripreme i provedbe projekata financiranih iz EU fondova te na certificiranom programu Voditelj pripreme i provedbe EU projekata ruralnog razvoja gdje je i jedan od autora programa. Osim toga, održala je mnogobrojne treninge i edukacije za javni, privatni i civilni sektor na teme:  priprema i provedba projekata, strateško planiranje, Program ruralnog razvoja RH, izrada CBA analiza, izrada poslovnih planova, LEADER pristup i dr.

Robert Babić

Robert Babić

Robert Babić, viši savjetnik WYG savjetovanje Robert Babić, diplomirani sociolog, posjeduje više od 13 godina ukupnog radnog iskustva u Hrvatskoj i u državama Zapadnog Balkana u području projektnog managementa na projektima vezanim za tržište rada, socijalno uključivanje i javno zdravstvo. Prva iskustva u izradi i provođenju projekata stekao u nevladinom sektoru i međunarodnim organizacijama (AED-USAID), a nastavio u HZZ-u kao voditelj odjela  gdje je radio na razvoju i provođenju projekata za predpristupne fondove EU te na razvoju lokalnog partnerstva za zapošljavanje. Tijekom posljednjih 11 godina direktno je radio na izradi i provedbi brojnih projekata vezanim uz razvoj ljudskih potencijala koji su dobili potporu EU fondova (CARDS, PHARE, IPA, Program za cjeloživotno učenje) te održavao razne radionice na temu pripreme i provođenja projekta za EU predpristupne fondove odnosno sredstva USAID-a. Od 2013. godine radi kao stalni predavač u provođenju edukacije za pripremu i provođenje projekata financiranih iz EU fondova, prvo za IVORA školu, zatim kao stalni predavač u okviru Algebre. Radio je također kao ocjenjivač projektnih prijedloga za IPA/ESF te kao vanjski evaluator projekata iz područja razvoja ljudskih potencijala.

Juraj Ivanković

Juraj Ivanković

Juraj Ivanković stručnjak je s 10 godina praktičnog iskustva u različitim aspektima upravljanja programima i projektima su-financiranima iz različitih EU fondova. Većinu radnog iskustva Juraj je stekao radom na rukovodećim radnim mjestima u tijelima akreditiranima u okviru sustava upravljanja i kontrole korištenja sredstava EU fondova – Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (Tijelo za ugovaranje / Provedbeno tijelo) te Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova EU (Koordinacijsko tijelo / Upravljačko tijelo). Sudjelovao je u provedbi programa u okviru instrumenata PHARE, ISPA, IPA te programa u okviru ESI fondova, ukupne vrijednosti oko 9 milijardi eura. Navedeno, između ostalih poslova, uključuje i uspostavu potrebnog pravnog okvira, pripremu nekoliko desetaka postupaka dodjela bespovratnih sredstava u različitim područjima ulaganja, sudjelovanje u procesima odabira projekata te sudjelovanje u različitim aspektima kontrole provedbe istih. Karijeru je nastavio kao samostalni stručnjak, radeći na nekoliko projekata pružanja tehničke pomoći tijelima sustava upravljanja i kontrole i korisnicima u Hrvatskoj i regiji. Tijekom rada u tijelima sustava te kao samostalni stručnjak, Juraj je pripremio i proveo oko 50 edukacija u Hrvatskoj i regiji za oko 1000 polaznika. Stalni suradnik tvrtke WYG savjetovanje d.o.o. Juraj je od svibnja a u provedbi programa OU Algebra sudjeluje od rujna 2017. godine.

Jadranka Pelikan

Jadranka Pelikan

Jadranka posjeduje iskustvo uspješnog pisanja i provedbe projekata stečeno u razdoblju od 1999. godine do danas. Osnovna joj je motivacija poboljšanje stanja, uvjeta, prilika i okoliša za sretniju i pravedniju budućnost. S puno entuzijazma vodila je udrugu Eko-Zadar sedam godina, nakon čega je pokrenula vlastiti konzultantski posao. Tijekom niza godina neprekinutog rada surađivala je s velikim brojem općina, Gradova, udruga, zadruga, različitih javnih institucija te malim i srednjim poduzetnicima.  Izradila je više od 30 strategija razvoja, 20-ak studija izvodljivosti s analizom troškova i koristi, preko 120 HACCP planova za sigurnost hrane te napisala nepoznato veliki broj projektnih prijedloga. Održala je više od 5000 sati nastave i/ili treninga iz područja upravljanja projektnim ciklusom, strateškog planiranja, izrade FS&CBA, javne nabave te drugog. U tijeku je pružanje konzultantskih usluga na dva INTERREG MEDITERAN projekta te jednog INTERREG ADRION. Surađuje s javnim, nevladinim i poslovnim sektorom u Hrvatskoj i inozemstvu. S obzirom da stremi k stalnom unaprjeđenju svoga  znanja, zagovornica je cjeloživotnog učenja, stoga je upisana na dva doktorska studija: Doktorski studij Oceanologije na PMF-u i Institutu Ruđer Bošković te Međunarodni združeni doktorski studij sociologije regionalnog i lokalnog razvoja na Sveučilištu u Zadru i Sveučilištu Teramo, Italija. Jadranka ima završen studij bioprocesnog inženjerstva i stoga se između ostaloga bavi temama okoliša, klimatskim promjenama, plavim gospodarstvom i razvojem socijalnog kapitala. Osim formalnog obrazovanja, Jadranka je pohađala brojne radionice o čemu svjedoče certifikati i potvrde, poput: Projekt reforme lokalne samouprave za gospodarski razvoj, Lead auditor za ISO 9001, voditelj HACCP sustava, Climate Leader, upravljanje rizikom, poslovno planiranje za okolišne projekte i drugo. Jadranka u svom radu primjenjuje istraživačke metode i tehnike, uključujući nacrt istraživanja, kvantitativne metode (upitnici, analize podataka, analize troškova i koristi), kvalitativne metode (fokusne skupine, intervjue, Delphi metodu, analizu javnih politika, analizu diskursa). Posljedično, aktivno sudjeluje na domaćim i međunarodnim konferencijama i kongresima izlažući rezultate svojih znanstvenih istraživanja. Popis radova dostupan je na poveznici:  https://bib.irb.hr/pretrazivanje_jednostavno Jadranku obilježavaju upornost, dosljednost, fleksibilnost te razumijevanje potreba polaznika obuka, klijenata, ciljnih skupina i populacija.

Ivo Koški

Ivo Koški

Ivo se od 2002. godine bavi osmišljavanjem, pripremom i provedbom projekata financiranih od strane različitih donatora. Radeći za UNDP (Program Ujedinjenih naroda za razvoj), USAID (Američka agencija za međunarodni razvoj) i Agenciju za razvoj Osječko-baranjske županije, stekao je bogato iskustvo ugovarajući i provodeći projekte, zastupajući interese donatora. Čim su Republici Hrvatskoj kroz IPA program EU fondovi postali dostupniji, fokusira se isključivo na korisnike sredstava pomažući im razviti i definirati projekte te ih uspješno implementirati. Pisao je i provodio infrastrukturne i istraživačko-razvojne projekte za male i srednje poduzetnike, poljoprivredne proizvođače, projekte iz domene Europskog socijalnog fonda, kao i prekogranične projekte. Ukupna vrijednost projekata na kojima je sudjelovao u zadnjih deset godina prelazi 10 milijuna EUR. Trenutno je voditelj projekta Izgradnja poduzetničkog inkubatora Otok vrijednog 13.567.630,84 kn.

Bianka Logožar

Bianka Logožar

Viša savjetnica u WYG savjetovanje d. o.o Bianka ima više od 10 godina iskustva u pripremi i provedbi projekata financiranih sredstvima iz fondova Europske unije koje je stekla radeći u Regionalnoj razvojnoj agenciji Međimurje REDEA, te u privatnim konzultantskim poduzećima MMV Savjetovanje za razvoj i WYG savjetovanje. Pripremila je i pomagala drugim korisnicima u pripremi 100-ak projekata u području obrazovanja, zapošljavanja, socijalnog uključivanja, ruralnog razvoja, jačanja civilnog društva te turizma, financiranih kroz programe ESF, ERDF, IPA II (prekogranična suradnja s Mađarskom, prekogranična suradnja sa Slovenijom), IPA IV – Razvoj ljudskih potencijala, PROGRESS, PHARE, CNF, MED program. Od 2011. provodi treninge vezane uz metodologiju pripreme projekata, sve aspekte provedbe projekata te edukacije o strukturnim fondovima i Kohezijskom fondu. Krajem 2013. počinje raditi u Algebri kao predavač, a u 2014.  i 2015. radi i kao vanjska stručnjakinja na projektu tehničke pomoći „Priprema projekata i podrška ESF korisnicima“ čiji je glavni partner Ministarstvo rada i mirovinskog sustava. U okviru ovog projekta održala je brojne radionice diljem Hrvatske namijenjene jačanju kapaciteta potencijalnih korisnika za pripremu projekata na razini otvorenih poziva (predstavnici iz javnog, civilnog i privatnog sektora) kao i na razini ograničenih poziva i direktnih dodjela (državna i javna tijela). Ima 7 godina iskustva u pripremi i provedbi strateških razvojnih dokumenata na lokalnoj i regionalnoj razini, izradi akcijskih planova i baza projekata. Također je radila i kao ocjenjivačica projekata.

Anita Rogošić

Anita Rogošić

Anita ima dugogodišnje iskustvo rada na pripremi i provedbi projekata privatnog i javnog sektora financiranih iz EU fondova i Programa te dugogodišnje predavačko iskustvo u području EU fondova. Trenutno je projektni menadžer na Centru izvrsnosti za znanost i tehnologiju - integracija Mediteranske regije (STIM) na  Sveučilištu u Splitu na projektu STIM-REI (eng. Research, Innovation, Education; hrv.: Istrazivanje, inovacija, edukacija)  K.K. 01.1.1.01.0003, financiran iz poziva OPKK Vrhunska istraživanja Znanstvenih centara izvrsnosti. Ovaj projekt okupio je tim vrhunskih znanstvenika te  povezuje istraživanje s inovacijom i edukacijom kroz tri područja unaprjeđivanja utemeljena na izvrsnosti i aktualnosti: Napredna tehnologija na nanoskali, Voda i okoliš i  Obrazovanje koje slijedi nove strateške okvire za europsku suradnju u obrazovanju i osposobljavanju (Education and Training, ET2020) te cilja uspostaviti nove programe za poduzetništvo u području prirodnih znanosti i tehnologije. Sudjeluje u pripremi i prijavi projekata u programu Obzor  2020. Od 2016. vanjski je suradnik u nastavnom zvanju predavač na Sveučilišnom odjelu za stručne studije Sveučilišta u Splitu, kolegij Fondovi EU na prvoj godini specijalističkog diplomskog studija, smjer Računovodstvo i financije. U četiri godine rada na poziciji stručnog suradnika za potpore u tvrtki Galeb d.d.(na ovoj poziciji je bila do početka 2018. godine) stekla je bogato iskustvo u pripremi i provedbi subvencioniranih  projekata gospodarskog sektora iz područja  izgradnje i modernizacije proizvodnih kapaciteta,  energetske učinkovitosti , istraživanja i razvoja, informacijskih tehnologija i transfera tehnologije u suradnji s akademskom zajednicom. Sudjelovala je u kreiranju inovativnih edukacijski programa i projekata poslodavca  za  jačanje kompetencija ljudskih potencijala, zapošljavanje mladih i zapošljavanje marginaliziranih skupina  za koje je poslodavcu osigurala priznanja na nacionalnoj razini. Sudionik je brojnih panel rasprava, okruglih stolova, radionica, stručnih savjetovanja, sektorskih dijaloga,  gostujućih predavanja i konferencija u okviru diseminacijskih aktivnosti provedenih projekata. Stručna je specijalistica računovodstva i financija te se još za vrijeme studija uže usmjerila u  područje EU projekata iz IPA komponente IV-razvoj ljudskih potencijala. U svojim početcima ostvarila je brojne suradnje sa lokalnim organizacijama civilnog društva te ju  je ova povezanost obilježila u kasnijem razdoblju djelovanja u realnom sektoru kroz nastojanje da svakom projektu doda vrijednost promicanjem načela društveno odgovornog poslovanja i socijalnog uključivanja. Živi u Omišu,  slobodno vrijeme  aktivno provodi na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu u kanjonu rijeke Cetine u uzgoju voća, povrća i cvijeća, privatno je zainteresirana za  jačanje razvoja ruralnih krajeva i istraživanje potencijala  ruralnih područja Dalmatinske  zagore kroz mjere Programa ruralnog razvoja, članica je LAG-a Adrion.

Zašto na EU fondove u Algebru?

Učite od najboljih

Učit ćete od najboljih hrvatskih konzultanata koji su svoje iskustvo godinama izgrađivali kao voditelji odjela za provedbu i pripremu projekata. Danas rade kao evaluatori aplikacija na natječaje EU programa, sudjeluju u kreiranju operativnih planova i strateških dokumenata na nacionalnoj razini, a kreirali su i proveli stotine projekata financiranih iz EU fondova.

Pravi projekti

Kroz nastavu se radi na realnim projektima koristeći najnovije službene dokumente (Aplikacijske obrasce, obrasce budžeta, logičke matrice, upute za prijavitelje,…). Dobit ćete gotove primjere dijelova uspješnih projektnih aplikacija sa tumačenjem razloga uspješnosti / neuspješnosti.

Evaluacija projektnog prijedloga

Samostalno ili u timu ćete pripremiti svoju projektnu aplikaciju koristeći službene natječajne dokumente aktualnih natječaja. Na kraju programa ćete dobiti komentare i ocjenu stručnog konzultanta i na taj način proći kroz postupak sličan evaluaciji projektnog prijedloga.

Podrška nakon edukacije

Po završetku edukacije svi polaznici mogu se priključiti Algebrinoj Alumni zajednici voditelja izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova. Očekuju vas besplatne radionice, promocije otvorenih radnih mjesta u području EU fondova, druženje i razmjena iskustva s predavačima i drugim polaznicima.

 

Na programe obrazovanja Učilišta Algebra primijenjuju se različiti minimalni uvjeti upisa.