Image for Projekt rebrandinga Algebre osvojio nagradu na prestižnom natjecanju
Naslovnica

Projekt rebrandinga Algebre osvojio nagradu na prestižnom natjecanju

U sklopu strateškog rebrandinga Algebra je implementirala ne samo nov korporativni dizajn već i drugačiju organizacijsku strukturu, sustav upravljanja te cjelokupnu strategiju vizualne komunikacije, ujedinjujući niz ranijih brendova za pojedine segmente poslovanja pod jednim krovom. REBRAND je vodeće svjetsko udruženje koje okuplja stručnjake s područja dizajna i korporativnog identiteta pa je priznanje ovom projektu, koje su odradili Algebra i branding agencija Fabular, velik uspjeh.

 

Projekt strateškog rebrandinga Algebre osvojio je nagradu kao jedan od stotinu globalno najboljih projekata strateške promjene identiteta i transformacije brenda na međunarodnom natječaju 2020 REBRAND 100 Global Awards.

REBRAND je vodeća međunarodna organizacija koja se bavi brandingom te okuplja zajednicu stručnjaka s ovog područja, a u žiriju koji dodjeljuje nagrade nalaze se vodeći stručnjaci sa srodnih područja, uključujući poslovne ljude, dizajnere, stručnjake za strategiju brenda. U ovogodišnjem deseteročlanom žiriju, koji je odlučivao o najboljima, među ostalima su odlučivali i Fatima da Gloria, brand direktorica Air France/KLM, Alexander Engelhardt, Vice President Deutsche Telekoma, Monika Schulze Global Head of Customer and Digital Office u Zurich Insurance Group, Amaka Nneji, Change Management Program Manager u Googleu.

Projekti iz cijelog svijeta koji su ove godine proglašeni najboljima u ovom području predstavljeni su na https://rebrand.com/2020-showcase/.

Projekt strateškog rebrandinga Algebre, u sklopu kojega je Algebra implementirala novu organizacijsku strukturu, sustav upravljanja, korporativni dizajn, priču o brendu, uključujući i slogan „Budi izvrstan u onom što voliš. Zaiskri.“ provođen je tijekom 2017. i 2018. godine korištenjem internih resursa i suradnjom s branding agencijom Fabular.

„Bilo je potrebno neko vrijeme da brand zaživi kroz cijelu organizaciju, kroz sve naše kanale i dodirne točke s korisnicima, da ih naviknemo na promjenu, promoviramo ga među zaposlenicima i suradnicima, odbacimo teret prošlosti i testiramo funkcionalnost kroz pokretanje novih područja. Tek kad smo prošli naš cjelogodišnji poslovni ciklus, uvjerili se da nas korisnici prihvaćaju te da lakše ostvarujemo poslovne ciljeve, bilo je jasno da smo uspjeli“, izjavila je Andrea Blažičević, rukovoditeljica odjela marketinških komunikacija u Algebri.

„Dobar rebranding je ključan za rast na tržištu, bez obzira na djelatnost tvrtke. Ponosni smo što su naši projekti izabrani u konkurenciji radova agencija koje imaju urede po cijelom svijetu“, izjavila je Anja Bauer, direktorica brand strategije tvrtke Fabular, koja je vodila projekt rebrandinga Algebre.

U tom su zahtjevnom procesu koji je pripreman i provođen oko godinu dana svi dotadašnji Algebrini brendovi ujedinjeni pod zajedničkim krovnim brendom koji snažnije komunicira želju za usavršavanjem, učenjem, rastom i napretkom, a istraživanja su vrlo brzo potvrdila kako je novi identitet Algebre u svim segmentima poslovanja prepoznatljiviji i poželjniji te kako se s njim lakše identificiraju sve s njim povezane skupine, od polaznika programa obrazovanja i studenata na svim razinama studija do predavača, profesora i zaposlenika Algebre i šire poslovne zajednice u Hrvatskoj gdje Algebra predstavlja vodeću organizaciju u području digitalnog obrazovanja. Studija slučaja koja ilustrira izazove s kojima se Algebra susretala prije strateškog rebrandinga te analizira neke od ostvarenih prednosti nakon ovog uspješnog projekta dostupna je na https://rebrand.com/merit-algebra/.

„Rebranding sam po sebi ne bi uspio da u protekle tri godine nismo paralelno radili i na bitno modernijoj strukturi organizacije, koju je popratio i novi identitet. Jedan od najvažnijih dijelova implementacije je bila i interna komunikacija kroz odjel upravljanja ljudskim potencijalima, jer je bilo iznimno važno stvoriti spontane brand ambasadore“, naglasio je Hrvoje Balen, član uprave Algebre, povodom osvajanja nagrade i nadopunio: “Nastavljamo dalje prema novim izazovima, uz brand koji zaista odlično funkcionira na domaćem, ali i stranim tržištima te može slijediti našu strategiju razvoja“.

Zašto je Algebra siguran izbor za vašu budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćete naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo vam tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti vas metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da vaša budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.