Autori programa

Autori našeg programa pomno su izabrani, a neki od njih sigurno su vam i poznati. Njihova višegodišnja praksa i vrlo široko obrazovanje u području obrazovanja i novih tehnologija čine ih savršenim izborom za ovakav zadatak.

Josipa Ivić

Godine 2016. magistrirala na Odsjeku za učiteljski studij Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Splitu te stekla akademski naziv magistrice primarnoga obrazovanja sa završenim smjerom Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju i poučavanju. Stručno se osposobljavala u Osnovnoj školi Manuš u Splitu gdje je stekla iskustvo u radu s učenicima nižih razreda osnovne škole. Od 2015. do danas svoje primjere dobre prakse predstavljala je na studentskim, stručnim i znanstvenim konferencijama. Izdvajamo skup „Suvremene tehnologije u obrazovanju“ (Rijeka, 2016. i Split 2017.) u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet, „Festival znanosti 2017“ (Split 2017.), „MoodleMoot Hrvatska“ (Zagreb 2017. i 2018.) u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet, Međunarodnu znanstvenu, stručnu i studentsku konferenciju „Od znanosti do učionice“ u organizaciji Odsjeka za učiteljski studij Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Splitu (11. Dani osnove škole Splitsko-dalmatinske županije „Prema kvalitetnoj školi“, Split 2017.) te „CARNetovu korisničku konferenciju CUC“ (Dubrovnik 2017.). Godine 2017. sudjelovala je na natjecanju za nastavnike „Pravi kaLibar za znanje“ u izradi digitalnih nastavnih materijala u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet. Nej digitalni uradak „Glazba je svuda oko nas“ osvojio je 2. mjesto.



dr. sc. Goran Đambić

Diplomirao sam i magistrirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) u Zagrebu. Doktorirao sam na temu Optimizacije baza podataka u višekorisničkom okruženju. Posjedujem više od 30 Microsoftovih certfikata. Imam višegodišnje radno iskustvo kao software developer i arhitekt softverskih sustava u privatnom sektoru. Trenutno radim kao voditelj katedre za programsko inženjerstvo u Algebri. Digitalnu akademiju smatram izuzetno korisnim obrazovnim programom za djecu, jer im se po prvi puta na sustava način omogućuje da upoznaju informatičku znanost ne kao strukovno područje, već kao alat za razvoj vlastite kreativnosti i rješavanja stvarnih životnih problema i situacija. Polaznici Digitalne akademije razvijat će svoje problem-solving vještine, čime će povećavati svoju kompetitivnost i uspješnost u kasnijem razvoju, bez obzira na interesnu sferu za koju se odluče.



Newsletter

Želite biti u toku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavite se na naš newsletter.