Autori programa

Autori našeg programa pomno su izabrani, a neki od njih sigurno su vam i poznati. Njihova višegodišnja praksa i vrlo široko obrazovanje u području obrazovanja i novih tehnologija čine ih savršenim izborom za ovakav zadatak.

Josipa Ivić

Godine 2016. magistrirala na Odsjeku za učiteljski studij Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Splitu te stekla akademski naziv magistrice primarnoga obrazovanja sa završenim smjerom Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju i poučavanju. Stručno se osposobljavala u Osnovnoj školi Manuš u Splitu gdje je stekla iskustvo u radu s učenicima nižih razreda osnovne škole. Od 2015. do danas svoje primjere dobre prakse predstavljala je na studentskim, stručnim i znanstvenim konferencijama. Izdvajamo skup „Suvremene tehnologije u obrazovanju“ (Rijeka, 2016. i Split 2017.) u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet, „Festival znanosti 2017“ (Split 2017.), „MoodleMoot Hrvatska“ (Zagreb 2017. i 2018.) u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet, Međunarodnu znanstvenu, stručnu i studentsku konferenciju „Od znanosti do učionice“ u organizaciji Odsjeka za učiteljski studij Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Splitu (11. Dani osnove škole Splitsko-dalmatinske županije „Prema kvalitetnoj školi“, Split 2017.) te „CARNetovu korisničku konferenciju CUC“ (Dubrovnik 2017.). Godine 2017. sudjelovala je na natjecanju za nastavnike „Pravi kaLibar za znanje“ u izradi digitalnih nastavnih materijala u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet. Nej digitalni uradak „Glazba je svuda oko nas“ osvojio je 2. mjesto.



dr. sc. Goran Đambić

Diplomirao sam i magistrirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) u Zagrebu. Doktorirao sam na temu Optimizacije baza podataka u višekorisničkom okruženju. Posjedujem više od 30 Microsoftovih certfikata. Imam višegodišnje radno iskustvo kao software developer i arhitekt softverskih sustava u privatnom sektoru. Trenutno radim kao voditelj katedre za programsko inženjerstvo u Algebri. Digitalnu akademiju smatram izuzetno korisnim obrazovnim programom za djecu, jer im se po prvi puta na sustava način omogućuje da upoznaju informatičku znanost ne kao strukovno područje, već kao alat za razvoj vlastite kreativnosti i rješavanja stvarnih životnih problema i situacija. Polaznici Digitalne akademije razvijat će svoje problem-solving vještine, čime će povećavati svoju kompetitivnost i uspješnost u kasnijem razvoju, bez obzira na interesnu sferu za koju se odluče.



Dalia Kager

Diplomirana učiteljica razredne nastave i informatike, a u nastavi od 1. – 8. razreda ima višegodišnje iskustvo. Nastoji da metode i tehnike koje koristi u nastavi budu inovativne i usmjerene na učenika. Kao stručni suradnik Udruge za sportske igre i kreativni razvoj mladih – Sportić u sedam godina suradnje osmislila je desetak projekata i provela stotinjak sati radionica za djecu i mlade. Sudjeluje i kao predavač u edukacijama nastavnika u projektu CARNet „e-Škole“ te projektima koje provodi Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) kao micro:bit ambasadorica u radionicama za učenike i učitelje. Autorica je nekolicine priručnika Algebrinih programa za nastavnike i koautorica udžbenika i dodatnih materijala za 7. i 8. razred osnovne škole te 1. razred gimnazije, izdavačke kuće Sysprint. Smatra da je u današnjem svijetu brzo razvijajućih tehnologija, a i budućih promjena i izazova koje one donose, izrazito važno da učenici njima ovladaju, a ne da postaju njihovi robovi.



Domagoj Krpan

Domagoj je završio studij Multimedije na Visokoj školi za primjenjeno računarstvo Algebra, te je od najmlađih dana bio zaigran s idejom interdisciplinarnosti koju je pronašao u Algebri. Svoje višegodišnje iskustvo u IT sektoru temelji na radu u različitim područjima, od analitike podataka, preko razvoja moblinih i web aplikacija, do razvoja video igara. Kroz rad veoma je brzo naučio da nije dovoljno biti samo tehnički potkovan, nego je sve veća potreba za kreativcima koja riješenja mogu pronalaziti van uobičajenih kalupa te da je za katalizaciju i povećanje efikasnosti timskog rada u bilo kojem okruženju potreban interdisciplinaran kadar koji bi usklađivao rad različitih odijela i članova tima. Digitalnu akademiju vidi kao mjesto gdje je moguće ostvariti pozitivan utjecaj na mlade kako bi u najbitnijem trenu svoje edukacije, kada donose prve velike odluke bitne za svoj profesionalni razvoj i budućnost, mogli tu odluku donijet s određenom dozom predznanja i otvorenog uma. Iskustvo i znanja koje imaju priliku steći na Digitalnoj akademiji svakako će im pomoći u oblikovanju kao kvalitetnije i educiranije mlade osobe.



Dr. sc. Tea Pavičić Zajec, mag.prim.educ.

Osnovnu školu i Gimnaziju pohađala je u Varaždinu te maturirala s odličnim uspjehom. Na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, 2010. godine, završila je integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, modul informatika, te stekla akademski naziv magistra primarnog obrazovanja. Godine 2012. upisuje doktorski studij informacijskih i komunikacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Sudjeluje na brojnim konferencijama, objavljuje znanstvene i stručne radove, a kao školski projektni koordinator radi na Erasmus projektima i projektima financiranim od strane Europske unije. Kao jedina predstavnica iz Hrvatske, 2012. godine, sudjelovala je na međunarodnom stručnom usavršavanju Erasmus mobilnosti u Španjolskoj na temu korištenja tableta u nastavi, a 2015. godine odlazi na međunarodno usavršavanje na temu primjena teorija učenja pri izradi digitalnih obrazovnih materijala. Od tada pa do danas sudjelovala je na preko desetak međunarodnih usavršavanja na temu igrifikacije i učenja kroz igru u nastavi te naprednog korištenja IKT-a u nastavi. Stečena znanja primjenjuje u I. osnovnoj školi Varaždin u kojoj radi koristeći tablete u nastavi kao pomoćno nastavno sredstvo. Doktorirala je u travnju 2017. godine na temi „Učinkovitost korištenja informacijsko - komunikacijske tehnologije u nastavi matematike nižih razreda osnovne škole“ a u prosincu iste godine stekla naziv voditelja izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova. Trenutno radi na pet Erasmus projekata te surađuje s partnerima iz Slovenije, Švedske, Italije, Španjolske, Poljske, Grčke i Austrije. Osim u školi, radi i kao vanjski suradnik za izdavačku kuću Profil Klett u sklopu projekta „E-škole“ i kao autorica digitalnih obrazovnih sadržaja, te za Algebru kao predavač i autor materijala Digitalne akademije za djecu.



Gorana Urukalo Čorkalo

Diplomirala je na smjeru Poslovne informatike na Veleučilištu u Šibeniku te položila DPPO na Sveučilištu u Zadru. Više od 15 godina je radila u osnovnim i srednjim školama kao nastavnik informatike te kao Algebrin ECDL ispitivač i predavač. Osim toga, radila je kao voditelj Algebrinih programa obrazovanja u Šibeniku. Također je sudjelovala u projektu e-škole u sklopu kojega je odradila preko 60 digitalnih radionica u kojima je doprinijela podizanju digitalnih kompetencija nastavnika i ostalih djelatnika te razine digitalne zrelosti škole. U sklopu istog projekta održala je i 5 webinara na temu novih funkcionalnosti e-Matice te izradila pripadajući priručnik. Trenutno radi kao Voditelj programa pripreme za državnu maturu u Algebri. Digitalnu akademiju drži kao vrlo korisnom u jačanju digitalnih kompetencija osnovnoškolaca. Učenici razvijaju svoje prezentacijske vještine i kritičko razmišljanje te uče o digitalnoj kulturi i pismenosti kao neizostavnom elementu današnjice.



Otavio Aničić

Godine 2015. upisao diplomski studij „Informacijski i komunikacijski sustavi“ na Odjelu za informatiku Sveučilišta u Rijeci. Obnašao dužnost predsjednika studentskog zbora, voditelj Ureda za IT pri Studentskom zboru Sveučilišta u Rijeci te dužnost predstavnika studenata u Odboru za kvalitetu nastave Odjela. Sudjelovao na znanstveno-sportskom projektu Primatijada 2017. godine sa radom na temu SQL injekcija. Također, držao demonstrature kolegija „Multimedijski sustavi“ sa preddiplomskog studija i organizirao radionice digitalne grafike na danima Odjela. Od početka 2018. godine radi kao trener na Digitalnoj Akademiji.



mr. sc. Tamara Ređep

Na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin diplomirala je 2001. godine (smjer Informacijski sustavi), a 2009. godine je na istom fakultetu završila poslijediplomski znanstveni studij iz Menadžmenta poslovnih sustava i stekla akademski stupanj magistra znanosti. Od 2001. godine radi kao učiteljica informatike u I. osnovnoj školi Varaždin. U zvanje učitelj savjetnik napredovala je 2017. godine. U razdoblju od 2015. – 2016. godine bila je članica stručne radne skupine za izradu prijedloga za tehničko i informatičko područje kurikuluma u Cjelovitoj kurikularnoj reformi. Redovito sudjeluje u izvođenju radionica Centra izvrsnosti iz informatike za osnovne škole Varaždinske županije. Autorica je nekoliko stručnih radova vezanih uz unapređenje kvalitete nastavnog procesa kroz primjenu IKT-a, koje kao i primjere dobre prakse redovito predstavlja na raznim stručnim skupovima i konferencijama.



mr. sc. Tamara Ređep

Završila sam anglistiku i sociologiju na Sveučilištu u Zadru. Dugi niz godina profesionalno sam boravila u multikulturalnom, bilingualnom okruženju a u posljednih nekoliko godina predavačica sam engleskog jezika. U Wisdom Tree učionici potičem multisenzorno učenje uz iPad, ohrabrujući djecu i odrasle polaznike da istražuju svoje interese i pomiču granice digitalnih obzora 21. stoljeća istovremeno razvijajući komunikacijske vještine. U suradnji s različitim odgojno obrazovnim institucijama i organizacijama promičem korištenje digitalnih sadržaja u obrazovanju i STEAM pristup nastavi. Taj pristup nastavljam i kroz razvoj obrazovnih programa ovogodišnje Digitalne akademije, kroz modul koji će polaznike osnažiti u odgovornom i informiranom korištenju Interneta. Osim jezično, usavršavala sam se i na području neverbalnog komuniciranja i coachinga.



Newsletter

Želite biti u toku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavite se na naš newsletter.