OPĆI UVJETI PRODAJE, UPISA I POHAĐANJA TJEDNIH RADIONICA JUNIOR ALGEBRA
Članak 1. – OPĆE ODREDBE:
- Opći uvjeti prodaje, upisa i pohađanja tjedne radionice Junior Algebra za djecu sastavljeni su u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske (Zakona o obveznim odnosima, Zakona o uslugama, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o zaštiti potrošača, te u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka). Opći uvjeti obvezni su za: Algebru d.o.o., kao izvođača nastave (u daljnjem tekstu: Škola) i za Roditelja ili Skrbnika ili Zastupnika (u daljnjem tekstu: Zastupnik) koji ih činom uplate školarine prihvaća. Tjednu radionicu Junior Algebra za djecu pohađa Polaznik.
- Zastupnik činom uplate školarine potvrđuje istinitost i ispravnost svih osobnih podataka Zastupnika i Polaznika. Škola će prikupiti i obraditi samo one podatke koji su nužni za postizanje određene zakonite svrhe obrade podataka, kao i za realizaciju upisanih tjednih radionica.
Članak 2. – UVJETI KUPNJE, CIJENA, UPIS I PLAĆANJE:
- Zastupnik se obvezuje da će školarinu za nastavu platiti na jedan od načina:
- a) jednokratnom uplatom na transakcijski račun Škole, plativo kod pravnih osoba koje obavljaju posao platnog prometa ili Internet bankarstvom;
- b) jednokratnom kartičnom uplatom prema važećem cjeniku putem Maestro, MasterCard, visa, American Express, Diners kartice na upisnom pultu Škole ili online (po primljenim uputama o načinu uplate od strane Škole);
- c) obročnim kartičnim plaćanjem uplatom prema važećem cjeniku putem American Express kartice do 12 rata, Diners kartice do 12 rata, Maestro VISA PBZ kartice do 12 rata, Maestro Erste kartice do 12 rata, i potrošačkim kreditom putem Diners kartice od 12 rata, na upisnom pultu Škole ili online (po primljenim uputama o načinu uplate od strane Škole).
- Cijene nastave istaknute su na službenim internetskim stranicama Algebra Junior – Tjednih radionica za djecu. Cijena nastave izražena je u eurima te je prikazana na računu (školarina), sukladno odabranom načinu plaćanja iz stavka 1. ovog članka.
- Škola zadržava pravo raskida ugovora u slučaju nepravovremenog plaćanja ili nemogućnosti naplate školarine. U slučaju raskida ugovora, a ukoliko Zastupnik ne podmiri iznos školarine do ugovorenog roka, Škola ima pravo uskratiti Polazniku daljnje pohađanje nastave, odnosno uskratiti Polazniku sva i/ili neka prava.
Članak 3. – UVJETI POHAĐANJA NASTAVE I RASPORED:
- Nastava se sastoji od radionica sukladno nastavnom planu, koji je sa Zastupnikom ugovoren prije uplate školarine.
- Škola, u slučaju nepredviđenih okolnosti kao što su elementarne nepogode ili druge situacije na koje Škole ne može utjecati (npr. požar, poplava i slično), zadržava pravo promjene rasporeda već pokrenute grupe s time da se obvezuje javiti Zastupniku svaku promjenu u predviđenom rasporedu osobno, pozivom na telefon ili mobitel, SMS porukom ili e-mailom.
- Zastupnik potvrđuje da dobivenu literaturu, materijale, primjere i vježbe neće distribuirati, umnožavati, kopirati, preprodavati, prezentirati, učiniti javno dostupnima budući da oni predstavljaju autorsko i intelektualno vlasništvo Škole. Škola će u slučaju navedenih postupaka Zastupnika, raskinuti s njim ugovor o pohađanju nastave te će pokrenuti postupak za naknadu štete.
- Zastupnik daje pristanak Školi za upotrebu i reprodukciju svih nastalih materijala nastalih tijekom procesa nastave (fotografije, nacrti, dokumenti i slično…) u svrhu promotivnih aktivnosti Škole odnosno druge pravne ili fizičke osobe koju Škola ovlasti bez zabrana i kompenzacija u korist Zastupnika. Škola ima pravo spomenute materijale umnožavati, prepraviti, koristiti u bilo koje promotivne ili druge svrhe, prikazivati na internetu ili televiziji, prodavati ili ustupiti bilo kojoj fizičkoj ili pravnoj osobi, odnosno učiniti ih javno dostupnima te Zastupnik po navedenoj osnovi nema pravo teretiti Školu i/ili djelatnike Škole i/ili suradnike Škole i/ili druge pravne ili fizičke osobe povezane sa Školom za bilo kakvu odgovornost ili naknadu proizašlu iz upotrebe navedenih materijala.
Članak 4. – UVJETI REALIZACIJE NASTAVE:
- Škola će za formiranu i pokrenutu skupinu polaznika realizirati nastavu Tjedne radionice u trajanju od 20 školskih sati kroz 5 radnih dana unutar 1 tjedna.
- Nastava će se realizirati na lokacijama koje je odabrala Škola, dostupnima na web stranicama Škole.
- Škola u ime Polaznika kreira korisnički račun za potrebe programske podrške i edukativnih igara za koje se koristi licenca. Korisnički račun sastoji se od: imeprezimepolaznika@gmail.com. Škola potvrđuje da su navedeni osobni podaci potrebni isključivo radi izvođenja nastave te se obvezuje da ih neće koristiti niti u jednu drugu svrhu. Rokovi pohrane definirani su u čl.7.
- Škola se obvezuje da će nastavu izvoditi sukladno najmodernijim postignućima metodike nastave, pedagogije i psihologije odgoja i obrazovanja, te poštujući suvremene standarde realizacije izvannastavnih programa.
- Škola se obvezuje nastavni program izvoditi na suvremenoj računalnoj opremi, koja zadovoljava sadašnje trendove informatičkih laboratorija za izvođenje nastave i na kojoj će se bez ikakvih smetnji moći pokretati zadnje verzije u svijetu trenutno najkorištenijih operativnih sustava i njihovih nadogradnih aplikacija. 6. Škola se obvezuje redovno komunicirati sa Zastupnikom i obavještavati ga o obrazovnim ishodima projekata iz obrazovnog programa te o postignućima Polaznika. Članak
- – OTKAZ GRUPE:
- Škola ne snosi odgovornost za moguće neodržavanje nastave grupe ukoliko nastupe nepredviđene okolnosti više sile kao što su sigurnosna situacija u zemlji, vremenske ne-prilike, potresi, poplave, požari i slično te Zastupnik nema pravo na naknadu štete.
- Ukoliko Škola otkaže grupu i/ili odgodi početak, Zastupnik ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti pod uvjetom da nije započeo sa pohađanjem nastave u novom terminu, ali ne i na naknadu štete. U svrhu isplate uplaćenog iznosa Zastupnik će popuniti poseban obrazac kao potvrdu raskida ugovora te osnove za povrat sredstava koji će Škola izvršiti u roku ne duljem od 20 dana.
Članak 6. RASKID OBVEZNO PRAVNOG ODNOSA:
- Uplatom školarine i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta Zastupnik potvrđuje da je upoznat s činjenicom da je Škola formirala grupe s optimalnim brojem polaznika sukladno važećim obrazovnim standardima te je angažirala treće osobe za potrebe pružanja usluga koje su predmet ovih Općih uvjeta.
- Zastupnik je obvezan platiti ugovoreni iznos školarine sukladno odabranom načinu plaćanja za Polaznika neovisno o stupnju redovitosti pohađanja nastave Polaznika ili prekidu pohađanja nastave, osim u slučaju odustanka Polaznika bez navođenja razloga u prvom tjednu realizacije nastave, odnosno nakon prva dva školska sata u kojem slučaju će Škola, bez obzira na način plaćanja školarine, a nakon primitka posebnog obrasca kao potvrde raskida ugovora, Zastupniku izvršiti povrat ukupno uplaćenog iznosa.
- Zastupnik je dužan ispuniti zahtjev koji čini potvrdu raskida ugovornog odnosa i osnovu za povrat sredstava. Škola će na zahtjev Zastupnika odgovoriti u roku od 15 dana od dana primitka valjanog zahtjeva, a povrat izvršiti u roku od 5 dana od dana donošenja odluke o povratu. Povratom sredstava ugovorni odnos smatra se raskinutim te prestaju sva prava i obveze obiju strana.
Članak 7. – ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
- Voditelj obrade podataka je Algebra grupa koju kao zajednički voditelj obrade čine: Algebra d.o.o., Algebra Sveučilište, Gradišćanska 24, Zagreb.
- Škola pridaje osobitu pažnju zaštiti privatnosti i zaštiti osobnih podataka Zastupnika i Polaznika. Škola će za zaštitu osobnih podatka Zastupnika i Polaznika Škole primijeniti adekvatne sigurnosne mjere te ih neće, osim za potrebe izvođenja programa, dijeliti s trećim osobama. Izuzev u slučaju potraživanja nadležnih tijela Republike Hrvatske kojima je Škola kao pravna osoba podatke dužna dati prema zakonskoj obvezi (npr. Porezna uprava i sl.).
- Pristupnicu smije popuniti isključivo Zastupnik koji time garantira i ispravnost podataka.
- Osobni podaci Zastupnika i Polaznika bit će obrađivani u svrhu izvođenja nastave do završetka programa. To uključuje ustupanje podataka Polaznika predavačima i asistentima na nastavi, od kojih su neki naši vanjski suradnici te proizvođačima programske podrške i edukativnih igara za kreiranje korisničkih računa. Škola ne određuje uvjete zaštite osobnih podataka proizvođača, a oni su dostupni na njihovim stranicama gdje se Zastupnik može dodatno informirati. Popis proizvođača programske podrške i edukativnih igara kojima će u svrhu kreiranja pristupnih podataka biti proslijeđeni osobni podaci Polaznika možete pronaći ovdje.
- Osobni podaci Zastupnika i Polaznika biti će obrađeni u svrhu ugovaranja usluge, a Škola će podatke Polaznika i kontakt podatke Zastupnika pohraniti do završetka Polaznikova pohađanja osnovne škole. Tijekom tog perioda Škola će Zastupnika obavještavati o sličnim programima, a Zastupnik u svakoj poruci ima mogućnost otkazati slanje daljnjih poruka te će tada podaci Polaznika i Zastupnika biti obrisani.
- Zastupnik i Polaznik imaju sva prava garantirana Uredbom o zaštiti podataka, a zahtjev za ispunjenje prava ispitanika može biti predan osobno ili poslan poštom na adresu Algebra d.o.o., Gradišćanska 24, Zagreb. Za dodatne informacije može se kontaktirati Službenika za zaštitu podataka na e-mail adresu: dpo@algebra.hr ili na broj telefona: 01 2332 861.
Članak 8.- ZAVRŠNE ODREDBE:
- Škola ne snosi odgovornost za eventualno neprenesene informacije Zastupniku u slučaju pokušane, a neuspjele komunikacije sa Zastupnikom poput nejavljanja na telefon, neodgovaranja na e-mail poruke, SMS poruke i slično.
- Uplatom školarine Zastupnik se obvezuje da će se Polaznik u prostorijama u kojima se realizira nastava korektno ponašati i pridržavati kućnog reda i pravila ponašanja u ovisnosti o aktivnosti koju Polaznik pohađa. Zastupnik se također obvezuje da Polaznik neće svojim postupcima onemogućavati nesmetano odvijanje nastave te ometati ostale Polaznike i/ili ugrožavati njihova prava.
- Škola ima pravo udaljiti i/ili isključiti Polaznika s nastave i/ili ostalih aktivnosti Škole u slučaju da Polaznik ili Zastupnik ometa izvođenje nastave i/ili ostalih aktivnosti, ugrožava sigurnost zaposlenika i/ili ostalih Polaznika, vrijeđa zaposlenike i/ili Polaznike. Zastupnik u slučaju udaljavanja Polaznika i/ili isključenja sa nastave kao posljedicu kršenja ovih Općih uvjeta prodaje, upisa i pohađanja nastave nema pravo na povrat uplaćene školarine niti pravo na naknadu štete.
- U slučaju potrebe za pojašnjavanjem i/ili tumačenjem odredbi Općih uvjeta Zastupnik potvrđuje da je Škola, odnosno ovlaštena osoba Škole nadležna za tumačenje istog.
- U slučaju prigovora na bilo koji dio poslovanja Škole Zastupnik ima pravo prigovor podnijeti pismenim putem i predati ga u poslovnim prostorijama Škole ili poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte na adrese Škole. Škola će na prigovor odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Zastupnik se u navedenom periodu odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije dok će ga u protivnom Škola teretiti za naknadu štete.
- Opći uvjeti će se objaviti na uobičajen i pristupačan način, sukladno važećim propisima u Republici Hrvatskoj, te će biti dostupni na internetskim stranicama Škole (https://www.algebra.hr/opciuvjeti/). Škola će objaviti i učiniti dostupnim sve izmjene i dopune ovih Općih uvjeta na zakonom predviđeni način.
- U slučaju spora, stranke sporazumno ugovaraju nadležnost Općinskog suda u Zagrebu.
- Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu i primjenjuju se od 1.05.2024. godine.