Image for Beauty App – rezervacija termina u salonima za osobnu njegu
Naslovnica

Beauty App – rezervacija termina u salonima za osobnu njegu

Koliko vam se puta dogodilo da želite dogovoriti termin kod frizera ili termin za masažu, ali odgađate jer je sve to prekomplicirano i zahtijeva previše vremena? A tek otkazivanje termina zbog iznenadne nove obaveze i onda dogovaranje novog termina! Mnogi se saloni oslanjaju na olovku i papir ili Excel dokumente, pa dobivanje termina često zahtijeva nekoliko telefonskih poziva ili poruka. Razgovarali smo s Petrom Rajko koja razvija BeautyApp – platformu za jednostavnu rezervaciju termina u salonima za osobnu njegu.

1) Petra, reci nam čime se baviš i koja je tvoja uloga u BeautyApp timu?

Trenutno sam product manager u Infobipu i osnivčica BeuatyAppa. Još za vrijeme studija informacijskih tehnologija na RIT-u dobila sam internship u startupu (Oradian) gdje sam ostala skoro 6 godina. Krenula sam u Quality Assurance području, te se vrlo brzo zaljubila u product management. S druge strane mi je inicijalna želja bila biti developer, a posebno su me zanimale mobilne aplikacije. Počela sam ulagati svo svoje slobodno vrijeme u produbljivanje znanja o razvoju mobilnih aplikacija. S obzirom na to da imam iskustva product managementa, developmenta i QA osmišljavanje i razvoj novih proizvoda nekako su mi prirodni procesi. U zadnjih 8 godina bilo je puno ideja i projekata, ali BeautyApp je prvi s kojim sam odlučila otići korak dalje. Trenutno za BeautyApp radim sve, od ideje i app developmenta do marketinga, a nadam se da ću uskoro proširiti svoj tim.

2) Razvijaš BeautyApp, platformu za rezervaciju termina u salonima za osobnu njegu. Kako se pojavila ideja za razvoj ovog rješenja?

Ideja za BeautyApp se pojavila iz vlastitog iskustva. Previše me živciralo što moram dugo čekati na termin u frizerskom salonu i što moram slati poruke i zvati tražeći termin, nekad i više puta. Često ne znam svoje obaveze toliko unaprijed da bih znala hoće li mi termin za tri tjedna odgovarati. Zbog toga mi se često događalo da rezerviram termin i onda moram otkazati, jer su se planovi na poslu u međuvremenu promijenili. S obzirom na današnji tempo života, vjerujem da puno ljudi ima slična iskustva.

Vizija koju imam za BeautyApp je da bilo tko u bilo kojem trenutku može uzeti telefon u ruke, otvoriti aplikaciju i dobiti termin u nekom od salona u blizini. A korak dalje, za budućnost, bio bi da korisnici uopće ne moraju razmišljati o terminima, već da unesu u aplikaciju koliko često žele neku uslugu, povežu se sa najdražim salonima, a aplikacija će se sama pobrinuti da posloži raspored i sve rezervira na najbolji mogući način, prema željama korisnika.

Također, volim reći da je BeautyApp društvena mreža za beauty salone i klijente. Cilj je pružiti odlično korisničko iskustvo i salonima i klijentima, a fokus je na interakciju između salona i klijenata, te klijenata međusobno. Želim li tako prijateljici pokloniti poklon bon za rođendan, moći ću to učiniti direktno iz aplikacije.

3) S kojim se problemima susreću korisnici prilikom rezerviranja termina, a koje BeautyApp rješava?

Klijenti se prilikom naručivanja susreću sa više problema – predugo čekanje na termin, kompliciran proces naručivanja kroz brojne kanale (pozivi, SMS, chat aplikacije, društvene mreže...). Često je potrebno nekoliko poziva ili poruka da se termin dogovori, a promijeni li vam se u međuvremenu nešto, slijedi otkazivanje termina. I tada proces naručivanja i čekanje kreću ispočetka. Mnogo ljudi radi u smjenama ili ima dnevni raspored koji je jako promjenjiv zbog čega ne mogu planirati termine tjedan, dva ili čak tri tjedna unaprijed.

4) Kako će korištenje aplikacije olakšati rad pružateljima usluga osobne njege, raznim salonima i slično?

U ovoj prvoj, MVP fazi, fokusiramo se na dvije glavne funkcije kao pomoć pružateljima osobnih usluga. Prva je mogućnost da se termini otkazani u zadnji čas brzo popune tako što će saloni obavijestiti korisnike aplikacije, a druga je da klijenti zatraže željeni termin kroz aplikaciju.

Salonima će BeautyApp tako osigurati jedinstveni kanal za komunikaciju s postojećim klijentima, marketinški kanal za promociju i privlačenje novih klijenata. Riječ je tu o cjelovitom rješenju za management klijenata, termina i usluga. Istaknula bih da se prvo fokusiramo na popunjavanje “last minute“ termina; želimo omogućiti salonima da uz par klikova novooslobođeni termin ponude svim korisnicima aplikacije koji su u blizini, svim klijentima s kojima su se povezali putem aplikacije ili samo određenim klijentima. Ideja je da BeautyApp bude dovoljno fleksibilan da svakom salonu pruži točno ono što je potrebno.

5) Opiši nam trenutni stupanj razvoja platforme i svoje sljedeće poslovne korake.

 Trenutno smo u MVP fazi i krećemo s testiranjem BeautyAppa u salonima. Od samog početka Algebra LAB startup inkubatora u kontaktu smo s nekoliko salona te pomno osluškujemo njihov feedback. U ovj nam je fazi najvažnije prikupiti dovoljno informacija od salona i njihovih klijenata i vidjeti što možemo poboljšati. Nakon ove testne faze planiramo uključiti više salona u korištenje BeautyAppa.

U nekoj od kasnijih verzija planiramo uvesti plaćanje usluga putem aplikacije, obavještavanje klijenata o slobodnim i nadolazećim terminima putem SMS-a, programe vjernosti, poklon kartice, pretplatu na termine (npr. 4 masaže mjesečno) i naravno, još mnogo toga što korisnicima bude potrebno.

6) Sudjeluješ u Algebra LAB startup inkubatoru; kako bi opisala to iskustvo i kako ti je ono pomoglo u razvoju startupa?

Teško je ukratko, a vjerodostojno opisati ovo iskustvo. Prijava na LAB startup inubator mi je definitivno jedna od najboljih odluka ikada. Ideja za BeautyApp je nastala još 2019., nakon čega sam dugo razmišljala o sljedećim koracima. Do tada sam tragala za savršenstvom, uvijek pronalazeći neke odlike koje još trebam dodati ili poboljšati prije sljedećeg koraka.

Onda sam na Facebooku vidjela da su krenule prijave za LAB startup inkubator i odlučila sam se prijaviti s onim što imam, ma koliko nesavršeno to bilo. Sudjelovanje mi je neizmjerno pomoglo da počnem razmišljati u drugom smjeru, vizualiziram kako bi to sve zajedno moglo izgledati i funkcionirati i jasno odredim smjer razvoja BeautyAppa.

7) Koje bi iskustvo iz Algebra LAB startup inkubatora podijela s kolegama iz startup zajednice?

Ne bih izdvojila niti jedno iskustvo posebno; svaka radionica i svaki mentoring session me jako vesele i osnaže novim idejama i novom odličnom energijom. Koliko god mi dan ili tjedan bio težak, sa svakog našeg druženja izađem pozitivna i optimistična. Puno pomaže čuti iskustva ostalih kolega i vidjeti da se na kraju krajeva, svi susrećemo s istim problemima.

#BeautyApp #AlgebraLAB