eCommerce Web – specifičnost korištenja Google AdWords i Analytics programa za web trgovinu
- 20 godina s vama
- 500 predavača i suradnika
- 15.000 polaznika godišnje
- 300.000 održanih edukacija
- TRAJANJE: 7 školskih sati
- KAD: 20. 11. 2019.
- CIJENA: 1.250,00 kn
Što ćemo naučiti
Cilj seminara je prikazati polaznicima na koje sve načine možemo koristiti Google AdWords kampanje za web stranice s velikim brojem proizvoda. Koje su nam sve metode postavljanja kodova za praćenje prometa na raspolaganju kod različitih tipova web platformi, te koje sve podatke možemo pratiti u Google Analyticsima.
Kome je seminar namijenjen
Svima koji se bave marketinškim kampanjama, posebno u području eCommerce-a.
Potrebna predznanja
Preporučeno je da polaznici imaju osnovne informacije o eCommerce-u, te o digitalnim marketinškim kampanjama.
Više o sadržaju
Amazon je danas najveći maloprodajni lanac na svijetu. Svoj uspjeh zahvaljuje prije svega izuzetnim marketinškim tehnikama. U eCommerce modelu, u kojem kupci mogu nabaviti skoro sve, Amazonovi kupci bez gubljenja vremena bivaju usmjereni na točno ono što traže. Uspješne kampanje oslanjaju se na alate kao što su Google AdWords i Google Analytics. Iskoristite ove alate kako biste transformirali svoj online dućan. Naučite kako koristiti jednostavne ali moćne tehnike putem kojih ćete stvoriti konzistentan, poduzan i visoko kvalitetan promet na svojoj stranici, svaki dan. Naučit ćete kako stvoriti, razviti i optimizirati svoju Google AdWords kampanju, kako koristiti praćenje konverzija da biste procijenili vrijednost vlastite kampanje oglašavanja i kako postavljati kodove da biste posjetitelje vaših stranica stalno ponovo podsjećali na vaš dućan – jednako kako to radi Amazon. Puno prakse, ništa teorije.
Napomena
Polaznici trebaju donijeti svoja prijenosna računala za praktični rad.
Iskustvo
Moderna metodologija
Mijenjamo se i usavršavamo u skladu sa svjetskim trendovima.