Image for eUgostitelj – platforma za beskontaktno naručivanje i plaćanje u ugostiteljskim objektima
Naslovnica

eUgostitelj – platforma za beskontaktno naručivanje i plaćanje u ugostiteljskim objektima

Sigurno vam se nekad dogodilo da ste sjeli u ugostiteljski objekt, ali postajali ste sve nervozniji čekajući osoblje kako biste naručili piće ili obrok. Prava zavrzlama često uslijedi kada želite platiti račun, nemate gotovinu, a objekt ne prima kartice. Upravo kako bi doskočili ovim situacijama, bratići Armin i Amar razvijaju platformu eUgostitelj. Osim što platforma gostima pojednostavljuje proces narudžbe i plaćanja, ugostiteljima omogućava niže naknade za procesuiranje plaćanja. Ambiciozni duo predstavio nam je svoje ideje i dosadašnje rezultate.

1) Za početak – predstavite nam se, čime se bavite, gdje ste se upoznali i kako ste podijelili uloge u timu?

Moje ime je Amar Hasanbegović i suosnivač sam platforme eUgostitelj. Zajedno s Arminom želimo kreirati platformu za najbrže beskontaktno plaćanje i naručivanje u ugostiteljskim objektima. Kako smo bratići, uvijek smo puno vremena provodili zajedno, kako kroz gaming tako i sad u poslu. Armin Krivdić je trenutno zadužen za tehnički razvoj i održavanje naše platforme, dok sam ja usmjeren na poslovni dio. Prave raspodjele poslova, osim ove osnovne nema. Kao i u većini statupa, radimo sve što je potrebno u određenom trenutnu kako bi svoj proizvod što bolje predstavili našim korisnicima i dobili pohvale ili konstruktivne kritike na temelju kojih dalje razvijamo posao.

2) Što je eUgostitelj – što radi i čemu služi?

eUgostitelj je platforma koja omogućava najbrže naručivanje i plaćanje u ugostiteljskim objektima.
Omogućava korisnicima da skeniranjem QR koda pregledaju ponudu ugostiteljskog objekta, naprave narudžbu, plate (mobilno, kartica ili gotovina) i to sve u rekordnom roku, na našem novom redizajniranom sučelju. Sučelje je iznimno brzo, jednostavno i sigurno za korištenje.

3) Po čemu se eUgostitelj razlikuje od sličnih rješenja?

Prije svega, eUgostitelj je zamišljen kao platforma koja se jednostavno integrira u bilo koji POS sustav koji posjeduje otvoreni API. Kako nam je fokus i na naplati, ugostiteljski objekti mogu odabrati i naše platne usluge (terminali, mobilno plaćanje) i dobiti bolje uvjete kao i transparentan pregled prometa i naknada na našoj platformi. Na tržištu postoje razni proizvodi koji nude QR cjenike bez mogućnosti plaćanja i narudžbe te nekolicina njih koji nude slična rješenja poput našeg, ali rade na modelu mjesečne ili godišnje pretplate.

 4) Što eUgostitelj omogućuje ugostiteljima?

Ugostiteljskim objektima omogućavamo u prosjeku 30 % niže naknade za procesuiranje plaćanja te novac na njihovom poslovnom računu u roku 2-3 dana. Korištenje eUgostitelj platforme ugostiteljima smanjuje potrebu za radnom snagom, a trenutnim zaposlenicima olakšava posao zahvaljujući beskontaktnom naručivanju. Osoblje se može fokusirati na goste i pružiti im najbolje iskustvo u svom objektu. Platforma je višejezična što eliminira jezičnu barijeru na relaciji konobar-gost i čini ju vrlo pogodnim alatom za korištenje u raznim turističkim odredištima.

Ne manje važno - korištenje platforme je potpuno besplatno za ugostitelje.

5) Platforma je zamišljena kao praktičan alat za goste tj. posjetitelje ugostiteljskih objekata – kako im eUgostitelj može biti od pomoći?

Sigurno se svima nama bar nekad dogodilo da čekamo konobara više od 5 minuta i zbog toga postajemo nervozni. Prije odlaska, želimo platiti karticom, ali objekt jednostavno ne prima kartice. Još smo u neugodnijoj situaciji ako prije odlaska u ugostiteljski objekt nismo podigli gotovinu na bankomatu… Gostima ugostiteljskog objekta omogućavamo jednostavan način naručivanja i brz proces naplate. Ono što nam svima postaje najvažnije, eUgostitelj štedi vrijeme te omogućava da vrijeme provedemo uživajući u društvu, a ne čekajući račun.

6) Koje ste suradnje dosad ostvarili i koji su vam sljedeći poslovni koraci?

Trenutno smo u pilot modu u nekoliko ugostiteljskih objekata u Zagrebu te skupljamo različite povratne informacije od naših partnera i korisnika. Za sada svaki tjedan bilježimo više od 60 % rasta u prometu kroz eUgostitelj platformu (kroz kartična i mobilna plaćanja).

Planiramo započeti suradnje s brandovima te otvoriti platformu svim zainteresiranim ugostiteljskim objektima. Naporno radimo i po pitanju oglašavanja, za koje vjerujemo da brandovima koji su zastupljeni unutar HORECA sektora možemo ponuditi mjerljive podatke koje do sada nikad nisu imali. Ovim putem pozivamo sve zainteresirane brendove koji su unutar HORECA sektora da isprobaju eUgostitelj i jave nam povratne informacije.

7) Sudjelujete u Algebra LAB startup inkubatoru – kako biste opisali to iskustvo i kako vam je sudjelovanje pomoglo u razvoju vaše usluge?

Sudjelovanje u AlgebraLAB startup inkubatoru bismo preporučili zaista svima koji tek započinju sa svojim projektima i potrebna im je pomoć. Iznimni predavači i stručnjaci koji su nekad bili tu gdje smo mi sada (na početku) spremni su vam uvijek pomoći savjetom, što je nama, a vjerujem i svim ostalim startupima 14. generacije inkubatora, bilo od velike koristi.

Naravno, veliko hvala i našem mentoru Juraju Žlofu na svim savjetima, podršci i nastojanju da u fokus stavimo samo ono što je najbitnije za napredak našeg startupa.

8) Koje biste iskustvo iz Algebra LAB startup inkubatora podijelili s kolegama iz startup zajednice?

Predavanja i radionice koja su se fokusirala na razvoj MVP-a su nam bili od velike pomoći. Također, savjeti iz prakse su nam uštedjeli puno vremena i pomogli nam da barem te greške ne radimo u ranoj fazi razvoja. Naravno, tu je i ljudski aspekt svega toga – uvijek vam je lakše kad ste u društvu koje se susreće s istim ili sličnim izazovima kao i vi.