Image for Analiza efikasnosti ulaganja u promotivnu kampanju
Naslovnica

Analiza efikasnosti ulaganja u promotivnu kampanju

Bazirano na zahtjevima AGB Nielsen Media Research (Hrvatska) razvijen je Nielsen Ad Insights,  najnoviji tip izvještaja temeljen na podacima mjerenja televizijske gledanosti uporabom peoplemetar TAM sustava.

NAI izvještaj omogućuje brz i pregledan uvid u bitne pokazatelje oglašivačkih TV kampanja te pojednostavljuje vođenje i kontrolu TV kampanja. Podaci su prikazani u interaktivnim vizualizacijama koje omogućuju vrlo kvalitetnu interpretaciju podataka neovisno o njihovoj količini.  NAI izvještaj je izuzetno jednostavan i intuitivan za upotrebu, s odličnom vizualnom analitikom koja znatno olakšava i ubrzava prepoznavanje potencijalnih problema oglašavanja branda u odnosu na konkurenciju i/ili medijski potencijal, uočavanje trendova te praćenje ostvarenih rezultata.

Kao dio istraživanja, nad podacima koji ocjenjuju gledanost kombinirani su podaci Nielsen Buy odjela te je kroz vrlo intuitivnu i jednostavnu navigaciju omogućena interakcija kroz brojne filtere i prilagodbu izvještaja trenutnim potrebama klijenta. Konačan proizvod jednostavan je u korištenju, bez frustracije i teškog snalaženja, iako se radi o izuzetno velikom broju podataka. Oglašivač je svega na klik udaljenosti od pregleda vlastite kampanje i kampanje svoje konkurencije, po svim parametrima efikasnosti TV oglašavanja, po svakom spotu i svakoj varijanti, uz mogućnost video pregleda spotova.

Cilj istraživanja je ostvariti dubinski uvid u parametre efikasnosti vlastitog oglašavanja te oglašavanja konkurencije, svojevrsni business intelligence. Odgovara na pitanja što postižem svojim kampanjama i gdje sam u odnosu na konkurenciju.