Prijašnje generacije

Prijašnje generacije

Iskoristi 20% popusta


Startup inkubator generacija 2020/2021!

EMPP

Vrijeme je nepovratni resurs koji svi pokušavamo uštedjeti, zar ne? Upravo zbog toga Elio Pisak i Mario Petković osmislili su Served on Time. Korisnici njihove aplikacije moći će provjeriti ponudu obližnjih restorana, naručiti jelo i rezervirati termin u kojem žele da narudžba bude spremna, a poslovni će subjekti na ovaj način lakše i efikasnije upravljati procesom organizacije namirnica i predstaviti svoju ponudu. Proces je optimiziran!

2T

Anto Tomić i Mel Totman su 2T – dvojac koji je u okviru svog projekta razvio maske za pametne telefone s posebnim, vrlo praktičnim elementom kojemu je osnovna svrha promocija određenog brenda. Maska tako postaje jedinstveni oglasni prostor, a omogućuje i odabir i mijenjanje određenog vizuala, dizajna, loga ili promotivne poruke.

Blockchain consulting

Kupci prepoznaju kvalitetne prehrambene proizvode, ali im u potrazi za kvalitetnom hranom i pićem ponekad nedostaje informacija o proizvođaču i proizvodu. U tu je svrhu Martin Bilušić u okviru projekta Blockchain consulting odlučio pružati jedinstvene usluge implementacije blockchain tehnologije u proizvodnji hrane i pića. Jednostavnim skeniranjem čipa ili QR koda kupcima će tako biti dostupne detaljne informacije o proizvodu kao i pregled životnog ciklusa proizvoda, a proizvođači će poboljšati korisničko iskustvo.

EKO park Kraš

Organizacija velikih događanja poput vjenčanja ili obiteljskih proslava opsežan je projekt s puno detalja. Potrebno je dogovoriti i zabilježiti mnoštvo podataka – odabranu salu, traženi termin, jelovnik, točne sljedove jela i pića te ostale zahtjeve gostiju. Kristijan Štrk i Mario Šumiga razvili su projekt EKO park Kraš, odnosno aplikaciju koja ugostiteljima omogućuje jednostavniju organizaciju događanja, lakšu koordinaciju, analitiku potrošnje prehrambenih proizvoda te praćenje sljedova jela, čime se štedi i na vremenu i na novcu.

Go2Green

Električna su vozila sve češći odabir vozača prilikom kupnje novog automobila, no možda bi se kupci češće odlučivali za ovu opciju kada bi bili sigurni u kvalitetnu mrežu stanica za punjenje električnih vozila. Svjesni tih okolnosti, članovi tima Go2Green – Marin Mrvoš, Marko Prkut i Josip Palinić razvili su SmartEaves – jedinstvenu nadstrešnicu za punjenje elektičnih vozila u koju je integriran energetski neovisan sustav, punjač električnih vozila te sustav za nadzor vozila i sve to vrlo modern dizajnirano!

GrabAHome

Mario Mrkša, potaknut vlastitim iskustvima studentskih razmjena i najma nekretnina, razvio je GrabAHome. Online platforma za rezerviranje smještaja u trajanju dužem od mjesec dana bit će vrlo praktična svima koji dolaze u Hrvatsku radi studija ili posla. Osim mogućnosti rezerviranja smještaja, platforma korisnicima omogućuje uvid u brojne informacije o smještaju (poput brzine interneta), pruža savjete za odabir smještaja i lokacije, a pruža i mogućnost potpisivanja ugovora o najmu putem platforme.

SEVEN

Iznenada ste morali otkazati rezervaciju hotelskog smještaja i nemate pravo na povrat novca. Bilo bi odlično kada biste svoju rezervaciju mogli prodati nekome kome je potrebna… Lovro Macan i Tomislav Ante Brnčić prepoznali su potrebu za pronalaskom rješenja za opisani problem i u okviru svog projekta SEVEN razvili aplikaciju putem koje korisnici mogu prodati svoje rezervacije hotelskog smještaja te na taj način ostvariti određeni povrat novca.

OICAR

Česte su situacije u kojima je nekome u određenom trenutku potrebno prijevozno sredstvo, ali ga ne posjeduje, a taxi usluga nije dovoljna. Upravo takve situacije prepoznali su Anton Maurović, Filip Besednik i Vilko Jugović kao priliku za razvoj OICAR mobilne aplikacije za najam automobila, motora, elektičnih romobila i drugih vozila. Aplikacija korisnicima nudi mogućnost iznajmljivanja vozila te unajmljivanje vozila od drugog korisnika aplikacije. Pritom aplikacija korisnicima nudi najbliže oglase u odnosu na trenutnu lokaciju kao i plaćanje i zaključivanje najma unutar same aplikacije. Sustav ocjenjivanja korisnicima pruža dodatnu sigurnost.

re-Book

Majda Milevoj Klapčić i Petar Dundara potiču razvoj čitalačke kulture postavljanjem knjižnica-kućica s knjigama na javnim mjestima u okviru projekta re-Book. Knjižnice omogućuju besplatnu posudbu, povratak i donaciju knjiga. Kako bi osigurao dovoljnu količinu knjižne građe u knjižnicama na različitim i izoliranim lokacijama, tim je razvio sustav nadzora popunjenosti knjižnica kojeg pokreće energija iz solarnog panela.

Seven.ai

Svjesni činjenice da dokumenti i ugovori generiraju prava i obaveze potpisnika, Danijel Turić, Enzo Vituri, Lucija Jakopović, Matija Žinić i Rene Maruševec razvili su mobilnu aplikaciju u ovkiru projekta Seven.ai koja na temelju umjetne inteligencije vrši klasifikaciju i analizu dokumenata pojednostavljujući tako korisnicima korištenje dokumentacije.

The Units

Sven i Sanjin Rastovac osobno su posvećeni dizajniranju digitalnih proizvoda za implementaciju u sustav obrazovanja. Tim je razvio The Units – digitalnu uslugu koja povezuje ustanove iz sustava visokog obrazovanja s poslovnim subjektima. Na taj je način omogućena dvosmjerna komunikacija, a posljedično sustav obrazovanja i poslovni subjekti poboljšavaju kompetencije studenata (budućih zaposlenika) te uravnotežuju ponudu i potražnju za određenim radnim mjestima.

VoltBit

Nadziranje udaljenog poslovnog prostora velik je izazov kojeg su Andrej Juričić i Filip Kadum riješili razvojem uređaja u okviru projekta VoltBit. Uređaj će omogućiti automatizirano upravljanje temperaturama i ventilacijskim sustavima u vinskim podrumima, a cilj je tehnologiju koristiti i za pametno daljinsko nadziranje raznih sustava koji uključuju fermentacijske procese te u pametnim kućama.

Startup inkubator generacija 2019/2020!

1. Farseer

Planiranje i izvještavanje kritična je strateška aktivnost upravljanja poslovanjem, a u većini tvrtki se obavlja na godišnjoj ili polugodišnjoj razini, često pomoću tehnološki zastarjelih alata i na temelju podataka koji se prikupljaju i obrađuju ručno. Potpuno drugačije rješenje nude Matija Nakić, Luka Mijatović, Matej Trbara i Zrinko Dolić i njihov projekt pod nazivom Farseer. Riječ je ovdje o jednostavnom i logičnom sučelju koje omogućuje bottom-up i top-down planiranje, a sve to proces planiranja i izvještavanja čini brzim i fleksibilnim.

2. Canvas

Svi developeri koji su probali znaju kako programiranje multi-player video igara nije nimalo jednostavno. Krševan Štorić i Valentino Vukelić osmislili su zato Canvas – tehničko rješenje koje će svima s bazičnim znanjem programiranja video igara pomoći da bez straha krenu u jedinstvenu avanturu izrade multi-player igara.

3. Amaranth games

Trojica kolega s dugogodišnjim iskustvom u razvoju video igara, Arton Glocke, Ivan Jakubi i Domagoj Krpan imali su veliku želju osnovati vlastiti studio za razvoj video igara. Studio Amaranth Games specifičan je po svom poslovnom modelu koji svaki projekt promatra i koristi kao investiciju ne samo u znanja i vještine zaposlenika, nego i produkcijski ciklus samog studija. Ovakav dinamičan poslovni model karakterističan za startup projekte pokretačka je snaga i osigurava održivost samog projekta.

4. Viibes

Koliko puta ste bili na festivalu ili koncertu i izgubili dragocjeno  vrijeme čekajući u redu za hranu, piće ili toalet? Srećom tu je Viibes – vrlo korisna mobilna aplikacija koja će biti spas svakom posjetiocu festivala. Iza ove ideje stoje Jermaine Bowley i Marko Marinović, a putem Viibes aplikacije posjetioci mogu kupiti ulaznicu za bilo koji festival, naručiti hranu i piće bez čekanja u redu, bukirati transfere i smještaj, saznati gdje su im prijatelji i još mnogo toga.

5. Velebit AI

Vrlo kratkoročna vremenska prognoza koristan je prognostički koncept čiji je cilj da s velikom točnošću daje uvid u meteorološke prilike za sljedećih nekoliko sati. Davor Aničić, Ivan Borko, Tomislav Levanić, Bartol Freškura i Mladen Fernežir osmilili su stoga Velebit AI, nezamjenjiv sustav za kratkoročnu vremensku prognozu koja je izuzetno korisna u pružanju pravovremenog upozorenja kod promjenjivih atmosferskih prilika kao i u kriznim situacijama poput gašenja požara ili obrane od poplava.

6. Sport React

Razvoj kognitivnih sposobnosti kao što su pažnja ili koncentracija, te reakcije na njih važni su faktori u razvoju ličnosti, ali i bitne odlike za razvoj vrhunskih sportaša. Anto Širić, Ivan Josipović i Aleksandar Pupac razvili su SportReact, IoT sustav inteligentnih senzora povezanih s mobilnom aplikacijom koji se koriste za razvoj koordinacije i refleksa kako sportaša, tako i djece s teškoćama u razvoju.

7. Princeza.hr

Vjenčanje je za mnoge jedan od najvažnijih događaja u životu, ali njegovo planiranje može biti vrlo zahtjevno. Kako u Hrvatskoj ne postoji cjelovit portal za vjenčanja koji bi mladencima olakšao pripremu tog dana, Andreja i Ante Rambrot Malenica i Martina Pahek pokrenuli su platformu Princeza.hr koja će prije svega biti moderan i relevantan portal jer donosi kvalitetan sadržaj vezan uz sve aspekte vjenčanja.

8. Nuotwo

Neobična ideja o transformaciji urbanih područja u šumske eko-sustave osnova je Nuotwo projekta koji je pokrenuo dvojac Marko Brkljačić i Iva Soža. Njihov projekt temelji se na fotobioreaktorskim panelima koji se jednostavno montiraju na zid unutar bilo koje građevine (dom, ured, poslovna zgrada) te mikrobiološkim putem fiksiraju ugljični dioksid i metan iz zraka te ih pretvaraju u kisik.

9. Go2farm2

Kako bi lokalnim proizvođačima hrane i pića dali podsticaj i olakšali im pristupo novim kupacima i tržištima, četveročlana ekipa u sastavu Marin Vučemilo, Borna Siriščević, Monika Kordić i Ivan Orač osmislila je Go2Farm.  Riječ je o inovativnoj platformi koja povezuje lokalne proizvođače poljoprivrednih proizvoda i kupce željne domaćih proizvoda provjerene kvalitete i to putem interneta, u stvarnom vremenu.

10. Sylvius AI cancer detection

Startup inkubator generacija 2018/2019!

1. PP


Da digitalna proizvodnja i stare zanatske tehnike ručnog rada idu ruku pod ruku znaju Tea Duvnjak, Monika Zubović i Mirna Mihoković, umjetnice, dizajnerice i zaljubljenice u tradicijsku kulturu. Njihov projekt pod nazivom PP uz pomoć digitalnih metoda kao što su kodiranje i 3D modeliranje nastoji oživjeti dio kulturne baštine te na nekonvencionalan način inspirirati male promjene s velikim utjecajem; pružajući konzultacije, edukacije i usluge svojim korisnicima i partnerima.

2. ENERGY SHIFT


Kako Hrvatska ne bi ovisila o sirovinama koje mora uvoziti iz drugih zemalja (i na to trošiti velika sredstva) pobrinut će se Filip Koprčina koji je pokrenuo projekt Energy Shift te okupio tročlani tim koji čine – Ante Renić, student 5. godine FER-a koji se već i sada bavi obnovljivim izvorima energije, Domagoj Leko, student 3. godine ekonomije i Luka Lindić student 4. godine strojarstva. Energy Shift je platforma koja omogućava lakše financiranje energetskih projekata u području obnovljivih izvora energije kroz prikupljanje mikro zajmova, a s konačnim ciljem izgradnje elektrane.

3. SMART WAITER


Već je dobro poznato da je Hrvatska omiljena turistička destinacija velikog broja stranih posjetitelja. Kako bi turistima, ali i ugostiteljima olakšali narudžbu smještaja, hrane, pića… Dejan Kalanj, poduzetnik i zaljubljenik u informatičke tehnologije i Christian Jurišić, web i grafički dizajner pokrenuli su projekt Smart Waiter.  Ovaj inovativni projekt kroz digitalno sučelje korisniku omogućava samostalno naručivanje, ali mu pruža i brojne druge korisne informacije kao što su interaktivne karte, informacije o javnom prijevozu, lokalnim događajima i sl., a sve u cilju što boljeg iskustva odmora u Hrvatskoj.

4. SMARTSTOP


Korištenje javnog prijevoza može biti ugodno pa čak i edukativno uz projekt SmartStop koji su pokrenuli Antonio Patljak, student 3. godine Arhitektonskog fakulteta te dobitnik Zlatne arene za vizualne efekte filma „Osmi povjerenik“, Ivan Popović, poduzetnik i student Algebre te Franjo Topić, također Algebrin student. SmartStop pametne stanice za javni prijevoz integriraju sve funkcije javnih usluga kao što su:  informacije o vremenu i voznom redu, položaj vozila u stvarnom vremenu i predviđeno vrijeme dolaska, ali i neke neočekivane inovacije kao što su pregled obližnjih događaja i ustanova, besplatni Wi-Fi pristup internetu, punjenje mobilnih i ostalih uređaja putem Wireless i USB punjača, oglasni prostor u obliku digitalnih ekrana itd.

5. KIDCOIN


Svi znamo da klinci ne vole obaveze, ali jako, jako vole nagrade. Sa željom da na zabavan način potaknu djecu na obavljanje svojih obaveza, ali i na financijsko opismenjavanje, Ivanka Tirić Podoreški IT Risk Manager u Allianz Technology GmbH, Dubravko Ban, DevOps voditelj tima u SPANu, Ivo Drinković osnivač i CEO u CIVITAS VETUS i Sandra Kovačić Vešligaj, Voditelj projekta u HT, osmislili su KidCoin. Riječe je o platformi koja će roditeljima djece školske dobi omogućiti praćenje aktivnosti, zadataka i obaveza, te ih nagrađivati virtualnim novčićima koje će djeca moći koristiti za kupnju pojedinih artikala, ali i donirati u društveno odgovorne usluge.

6. DING


Kako bi studentima još tijekom studija pružili mogućnost da kroz prakse, edukacije i natjecanja steknu praktična znanja i vještinen tražene na tržištu rada te im omogućili da pronađu svoj idealni posao, David Rey Hudček i Tomislav Krišto, suosnivači edukacijskog centra Štreberaj te Luka Marić, student 5. godine EFZG-a i pobjednik Case Study Competitiona Hrvatskog Telekoma i StartupZG natjecanja, kreirali su mobilnu aplikaciju DING. Osim što DIng studentima služi kao karijerni kompas i daje do znanja koje korake moraju poduzeti, poslodavcima koristi kao alat za regrutacijski marketing i employer branding.

7. HUMANA DIGITALNA INTELIGENCIJA (HDI)


Trojac Tomislav Krištof, ekspert za digitalni marketing i komunikacije s više od 20 godina iskustva te inicijator i kreator različitih studijskih programa na visokom učilištu Algebra, Helena Čop, studentica digitalnog marketinga na Algebri, trenutno je zaposlena u Ostendo Consultingu i Zlatan Morić,  voditelj katedre za računalnu sigurnost na Visokom učilištu Algebra, pokrenuli su inicijativu Humana digitalna inteligencija s ciljem da otkriju opasnosti koje svima nama prijete u digitalnoj svakodnevnici. Sve naravno kako bismo mogli svoje misli i ponašanje usredotočiti prema zdravlju i kvalitetnijem životu. Razvojem modela po digital segmentima HDI želi pomoći ljudima da razviju vještine i navike, što bi ih opet učinilo učinkovitijima digitalno, istodobno čuvajući njihovo fizičko i mentalno zdravlje.

8. JAYONE


Nije mala stvar upustiti se u  Summer Work & Travel USA program i svaka pomoć u inicijalnom snalaženju je dobrodošla. S tim ciljem, Teo Toplak, Šimun Peša, Borna Boban i Tomislav Toplak osmislili su JayOne.  Riječ je o platformi koja polaznicima programa pomaže pri samostalnom pronalaženju poslodavaca, ali ih i povezuje s drugim sudionicima programa diljem SAD-a unaprjeđujući tako njihovo iskustvo, ali i samu kvalitetu Summer Work & Travel programa.

9. JOBTAG


Traže se studenti/talenti… samo da nije te dosadne papirologije J. Kako bi studentima, ali i poslodavcima olakšali zapošljavanje, entuzijastična ekipa developera  u sastavu Bojan Došen, Stjepan Pavleković, Mario Vegh i Ivan Begović pokrenula je projekt JobTag. Ovaj projekt ima za cilj razvoj jedinstvenog sustava kojim bi se automatiziralo spajanje studenata s poslodavcima te skratio proces izdavanja ugovora i isplate.

10. VOLO


Kupnja avionske karte ( posebno ako se to radi u posljednjem trenutku) može biti „skupi sport“. Kako bi korisnicima omogućili beskontaktnu, bezgotovinsku, ali i brzu kupnju avio karata putem pametnog telefona, tu je mobilna aplikacija Volo. Pomoću nje korisnici mogu pretraživati letove, uspoređivati cijene te kupiti najbolju opciju i sve to otiskom prsta putem telefona. Kako bi aplikacija bila poptpuno sigurna za korištenje, tehnologija koja ju pokreće temelji se na biometrici. Iza ovog projekta stoje Tea Vrcić, Jose Pose, Developer i Veronica Rodriguez Cepeda, te UI/UX Lead koji surađuju kao duo, a zajedno su osmislili više od 14 aplikacija izrađenih u Google Play Store-u. Riječ je uglavnom o e-health aplikacijama za španjolsku vladu.

11. FLOORNAP


Volite putovati ali i uštedjeti na noćenjima? Visko, Rino i Hrvoje znaju kako vam pomoći i već su par koraka ispred vas. Naime, ovaj dinamični trojac je osmislio web aplikaciju FloorNap koja će omogućiti studentima, ali i ostalim niskobudžetnim korisnicima-putnicima znatno povoljnija noćenja te pritom popularizirati kulturu spavanja na podu (u vrećama za spavanje, naravno J). Visko Plenković student  je FER-a, Hrvoje Živković student EFZG-a, a Rino Duboković student je programskog inženjerstva na Algebri. Rino je ujedno i strastveni putnik te začetnik ideje projekta.