Image for Projekt RALExILA: revolucija u obrazovanju odraslih – individualni računi za učenje
Naslovnica

Projekt RALExILA: revolucija u obrazovanju odraslih – individualni računi za učenje

Možete li zamisliti Europu u kojoj svaka odrasla osoba ima pristup personaliziranom računu za učenje koji im omogućuje slobodno razvijanje vještina i stjecanje novih kvalifikacija? Upravo to je cilj projekta RALExILA, koji ne samo da istražuje trenutačno stanje obrazovanja odraslih, već i aktivno doprinosi njegovoj revoluciji.

Ovaj projekt fokusira se na implementaciju individualnih računa za učenje (ILA) – alata koji bi mogli potpuno promijeniti način na koji odrasli pristupaju cjeloživotnom učenju. U vremenu kada se tržište rada mijenja brže nego ikad prije, ILA bi mogli postati ključ uspjeha u karijeri milijuna ljudi diljem Europe.

Identificiranje nedostataka: novi put prema učinkovitosti

Na čemu se temelji projekt RALExILA? Njegov je zadatak identificirati jazove u postojećim sustavima obrazovanja odraslih, kako na teorijskoj, tako i na praktičnoj razini. Stručnjaci analiziraju nacionalne i regionalne sustave upravljanja i baze podataka koje podržavaju obrazovanje odraslih kako bi utvrdili gdje su potrebna poboljšanja. Studija obuhvaća zemlje poput Francuske, Irske, Finske, Nizozemske, Slovenije i Portugala, kao i zemlje partnere projekta: Hrvatsku, Cipar, Maltu i Slovačku.

Cilj je stvoriti cjelovitu sliku postojećih sustava i razumjeti kako individualni računi za učenje mogu najbolje zadovoljiti potrebe sudionika obrazovanja odraslih. Važan dio ovog procesa je analiza okvira upravljanja i mehanizama osiguranja kvalitete kako bi se osiguralo da ILA učinkovito funkcioniraju, na dobrobit svih koji žele nastaviti svoje obrazovno putovanje.

Aktivno sudjelovanje dionika: ključ inovacija

Jedan od najzanimljivijih aspekata projekta su design thinking radionice na kojima sudjeluju različiti dionici. Upravo tijekom tih kreativnih sesija rađaju se novi prijedlozi i rješenja. Sudionici radionica – stručnjaci za obrazovanje, predstavnici organizacija, poslodavci i sami sudionici obrazovanja odraslih – surađuju kako bi osmislili modele ILA koji će biti ne samo praktični, već i inspirativni. Design thinking omogućuje razmišljanje izvan okvira, istovremeno realno odgovarajući na potrebe korisnika, što je ključno u kontekstu implementacije ILA.

Budućnost obrazovanja u vašim rukama

Zašto su individualni računi za učenje toliko važni? Oni nisu samo način za olakšavanje pristupa tečajevima i obukama. To je također alat koji svakome daje mogućnost donošenja svjesnih odluka o vlastitom obrazovnom putu. Zahvaljujući ILA, svaka odrosla osoba može samostalno upravljati svojim profesionalnim razvojem, bez obzira na to jesu li usred karijere ili tek započinju svoj put.

Projekt RALExILA je više od istraživanja – to je korak prema budućnosti u kojoj obrazovanje postaje dostupno, fleksibilno i prilagođeno individualnim potrebama svake odrasle osobe. Rezultati ovog projekta mogli bi postati temelj modernih sustava obrazovanja odraslih koji će odgovoriti na izazove suvremenog svijeta i dinamičnih promjena na tržištima rada.

Više o projektu: https://ralexila.eu

Brošure Algebra grupe

Sveučilište Junior
Kontaktirajte nas