Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-03-530
Naziv predmeta:
Razvoj digitalnih projekata i upravljanje razvojnim timom
Opis:
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
• Upravljaju svim dostupnim resursima, uključujući osoblje, vrijeme, financije i prostor tijekom životnog ciklusa digitalnog projekta.
• Prepoznaju rizike i prepreke u projektu te ih rješavaju.
Ovaj kolegij poučava studente teoretskim i praktičnim temeljima razvoja digitalnih projekata i upravljanja timovima. To je izborni kolegij koji se izučava u završnoj godini ovog studijskog programa. Studenti će koristiti specifične alate kroz različite metodologije upravljanja projektima i prepoznati prilike za automatizaciju razvojnih procesa.
Studenti koji odaberu ovaj kolegij steći će sposobnost učinkovitog upravljanja resursima i naučiti kako postići maksimalne rezultate s dostupnim sredstvima. Znanje koje studenti steknu tijekom ovog kolegija doprinijet će ukupnom skupu vještina za njihovu buduću zaposlenost kao stručnjaka za digitalni marketing. Ovaj kolegij izložit će studente posebnom iskustvu u radu s stvarnim projektima na praktičan način, kako pojedinačno tako i u timovima.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Lyons, N. and Wilker, M. ( 2012) Interactive Project Management: Pixels, People, and Process (Voices That Matter) Berkeley, CA: New Riders,
2. Knapp, J. (2016) Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days, 1st edn, New York City, NY: Simon and Schuster
3. HubSpot Inc. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
4. Smart Insights (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 26 April 2021)
5. Google Inc. (2021) Google Ventures YouTube Channel [Online]. Available at: https://www.youtube.com/user/GoogleVentures (Accessed: 10 May 2021)
Preporučena literatura:
1. Friedlein, A. (2000) Web Project Management: Delivering Successful Commercial Web Sites,1st edn, San Francisco, CA: Morgan Kaufmann
2. Gothelf, J. (2013) Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience,1st edn, Sebastopol, CA: O'Reilly Media
Dodatna literatura:
1. DAN Global (2021) Digital Agency Network [Online]. Available at https://digitalagencynetwork.com/blog/ (Accessed: 10 May 2021)
2. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)