Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 40
Vježbe: 0
Samostalni rad: 110

Naziv predmeta:


Poduzetništvo i inovativnost

Nastavnici:


Greg Fisher, pred.

Opis:


Upoznati studente s teorijama, načelima, konceptima i praksom poduzetničkog razvoja. Pružiti iscrpan uvid u najnovija istraživanja vezana uz poduzetništvo i inovacije te analizirati uspješne slučajeve iz navedenog područja. Studenti će se detaljno upoznati sa suvremenim trendovima i očekivanjima u svijetu poduzetništva i inovativnosti. Potaknuti kreativno poslovno promišljanje.

Literatura:


Drucker, P. F. (2006): Innovation and Entrepreneurship. Harper Paperbacks.
Alex Osterwalder and Yves Pigneur (2014), Value Proposition Design, John Wiley and Sons
Baehr, E. and Loomis, E. (2015). Get Backed: Craft Your Story, Build the Perfect Pitch Deck, and Launch the Venture of Your Dreams. Boston, MA: Harvard Business Press. HBR#: 15004-PDF-ENG


Chan Kim, W., Mauborgne, R. (2015): Blue Ocean Strategy. Boston. Harvard Business Review Press Zhou, J. (2015): The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship (Oxford Library of Psychology) (urednici: Christina E. Shalley i Michael A. Hitt). Oxford University Press.
Hisrich, R. (2012): International Entrepreneurship: Starting, Developing, and Managing a Global Venture. Second Edition. SAGE Publications, Inc.