Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 20
Vježbe: 10
Samostalni rad: 90

Naziv predmeta:


Strateški menadžment tehnologije i inovacija


Opis:


Upoznati studente s internom perspektivom koja obuhvaća teme tehnološko-strateškog menadžmenta, s fokusom na upravljanju tehnologijama, te eksternom perspektivom koja se temelji na strateškim implikacijama natjecanja u tehnološki naprednim industrijama. Razviti znanja i vještine nužne za upravljanje inovacijama od najranije faze pa do uvođenja proizvoda ili usluge na tržište te za strateško pozicioniranje tvrtke unutar industrije temeljem njezina inovativnog portfelja.

Literatura:


Schilling, M. A. (2019): Strategic Management of Technological Innovation (6th edition), McGraw-Hill, New York.
Strategy Reading: Technology Strategy (HBS 8127-HCC-ENG, Harvard Business School Publishing)

Burgelman, R. A., Christensen, C. M. i Wheelwright, S. C. (2009): Strategic Management of Technology and Innovation (5th edition). McGraw-Hill Irwin.
Manjón, G., Vicente, J. (2020), Technological Innovation: Strategy and Management, ISBN 9789811211461, World Scientific Publishing Co.
White, M. A., Bruton, G. D. (2017), The Management of Technology and Innovation (Third edition), Cengage Learning, Hampshire, UK.
Burgelman, R.A., Christensen, C.M. i Wheelwright, S.C. (2009): Strategic Management of Technology and Innovation (Fifth edition), ISBN 0073381543, McGraw-Hill Irwin.
Christensen, C. M. (1997), The Innovator’s Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail, HBS Press, USA.