Home

Final Thesis

Final Thesis

  • Class 0
  • Practice 0
  • Independent work 600
Total 600

Course title

Final Thesis

Lecture type

Obligatory

ECTS

20

The course aims

The purpose of a professional graduate Final Thesis is to demonstrate student’s proficiency in professional analysis and ability to use a significant number of different sources, professional literature and arguments in the defense of knowledge obtained during its preparation. In order to achieve this objective, students should be able to demonstrate the adoption of the general learning outcomes of the entire study program.

Content

The content is specific to each individual graduate thesis.

Literature

Compulsory literature is specific to each graduate thesis.

Supplementary literature

Hubbuch, S. (2009), Writing Research Papers Across the Curriculum, Cengage Learning

Minimum learning outcomes

  • Vrednovati unutarnje strukture i poslovanje poduzeća u rasponu veličina od malih do multinacionalnih.
  • Valorizirati odnose između organizacije, tržišta i ekonomskog okruženja te utjecaj poslovnih odluka na relevantne dionike unutar i izvan tvrtke.
  • Usporediti i primijeniti poslovne alate i tehnike za rješavanje složenih poslovnih problema i donošenje važnih poslovnih odluka oslanjajući se na poznavanje glavnih poslovnih funkcija (računovodstvo, ekonomija, financije, informacijski sustavi, marketing, strateško upravljanje).
  • Kritički prosuđivati i artikulirati vlastite stavove, pokazujući umijeće izvršnog upravljanja složenim poslovnim sustavima primjereno etičkim i pravnim standardima.
  • Preporučiti aktivnosti vezane za ulazak na nova tržišta te razvoj novih proizvoda i usluga.
  • Ocijeniti najbolje tehnologijsko rješenje iz perspektive svih zainteresiranih strana u složenim procesima e-vodstva i poslovnog upravljanja.

Preferred learning outcomes

  • Kritički prosuđivati i artikulirati vlastite stavove o strukturi i poslovanju poduzeća u rasponu veličina od malih do multinacionalnih.
  • Kritički prosuđivati i artikulirati vlastite stavove o odnosima između organizacije, tržišta i ekonomskog okruženja te utjecaju poslovnih odluka na relevantne dionike unutar i izvan tvrtke.
  • Odgovorno odabrati poslovne alate i tehnike za rješavanje složenih poslovnih problema i donošenje važnih poslovnih odluka oslanjajući se na poznavanje glavnih poslovnih funkcija (računovodstvo, ekonomija, financije, informacijski sustavi, marketing, strateško upravljanje).
  • Kritički prosuđivati i artikulirati vlastite stavove, pokazujući umijeće izvršnog upravljanja složenim poslovnim sustavima primjereno etičkim i pravnim standardima.
  • Valorizirati aktivnosti vezane za ulazak na nova tržišta te razvoj novih proizvoda i usluga te utjecaj društvenih, ekonomskih i tehnologijskih parametara na poslovanje.
  • Odgovorno odabrati najbolje tehnologijsko rješenje iz perspektive svih zainteresiranih strana u složenim procesima e-vodstva i poslovnog upravljanja.