GreenTech – zelena transformacija poslovanja

  • Kako pomoću zelene transformacije poslovanje učiniti uspješnijim i isplatljivijim?
  • Koje su stvarne implikacije zelene transformacije na vaše poslovanje?
  • Kako će i u kojoj mjeri zelena transformacija i GreenTech promijeniti vaše poslovanje?
  • Kako se prilagoditi novim „zelenim“ standardima i regulatornim obvezama vezanim uz zelenu transformaciju, dekarbonizaciju i GreenTech?
  • Kako se hrvatske tvrtke pripremaju i kako provode zelenu transformaciju?

Naš GreenTech seminar pokušat će odgovoriti na ova i slična pitanja vezana uz područje zelene transformacije poslovanja. Jer, riječ je o preobrazbi našeg života i načina rada koju možemo usporediti jedino s digitalnom transformacijom i 4. industrijskom revolucijom. Neka od područja izuzetne aktivnosti u GreenTech sektoru su:

  • dizajn i izrada proizvoda kojima se omogućava njihovo ponovno korištenje ili potpuno recikliranje,
  • maksimalno reduciranje otpada ili zagađenja promjenom načina proizvodnje ili korištenja proizvoda,
  • razvoj alternativnih tehnologija kojima se u potpunosti zamjenjuju fosilna goriva ili kemijski proizvodi koji ugrožavaju zdravlje i okoliš,
  • čuvanje energije zamjenom pogonskog goriva, pročišćavanje zraka i vode, recikliranje materijala kroz procese cirkularne ekonomije,
  • stvaranje ekonomskih modela i gospodarskih djelatnosti koje se temelje na održivosti, te otvaraju nove mogućnosti i karijere za mlade stručnjake,
  • obnova biljnih i životinjskih ekosustava koji su na rubu nestajanja ili izumiranja.

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je osmišljen kao kraći edukacijski program za:

  • članove srednjeg i visokog menadžmenta, te uprava korporacija,
  • vlasnike i voditelje mikro, malih i srednjih poduzeća,
  • pročelnike i rukovoditelje javnih uprava i poduzeća.

Dodatno, ovaj seminar osmišljen je kako bi pomogao svima onima koji na bilo koji način, u svojim radnim sredinama, brinu o i razvijaju procese zelene tranzicije.

Seminar je posebno usmjeren ka predstavnicima proizvodne, prerađivačke i energetske industrije, automobilske i povezanih industrija, te onima iz poljoprivrednog, kao i sektora prijevoza i skladištenja,  ali i djelatnicima iz informacijsko-komunikacijskih kompanija.

Što ćete naučiti?

Programska struktura seminara omogućava sudionicima stjecanje osnovnih saznanja i razumijevanje različitih, ali međusobno povezanih područja poput upravljanja poslovanjem, zelenih tehnologija i digitalne transformacije. Neke od tema o kojima ćemo govoriti na seminaru su:
  • uvod u pojam „zelene tehnologije“,
  • kako poslovanje uskladiti sa zelenom tranzicijom,
  • inteligentni sustavi zelene tehnologije,
  • utjecaj klimatskih promjena i dekarbonizacije na život i poslovanje,
  • obnovljivi izvori energije i održivi razvoj,
  • zelena gradnja,
  • disrupcije u automobilskoj industriji – izazovi i prilike,
  • kako spremno dočekati novu, zelenu zakonsku regulative,
  • kako zaraditi na zelenoj tranziciji.

Predavači

Vedran Antoljak

Iskusni poslovni konzultant, startuper i investitor od 1995. godine, danas partner u Best Advisory, savjetničkoj tvrtki specijaliziranoj za (digitalu) transformaciju poslovanja. Osnivač i 13 godina glavni partner vodeće hrvatske konzultantske tvrtke Apsolon. Za sebe kaže – „ Klijenti, stručnjaci i oni koji rade sa mnom znaju me kao polimata, iskusnog savjetnika za digitalnu transformaciju poslovanja i inovacije, reformatora regulatornih sustava, kreatora agilnih organizacija i inovativnih poslovnih modela, edukatora i autora knjige „Design Thinking za nedizajnere“, najprodavanije poslovne knjige u 2019. godine u Hrvatskoj. ​Moj poslovni pristup podrazumijeva stalno propitivanje ustaljenih pravila i normi, uvijek u potrazi za boljim poslovnim modelima digitalnog doba.

Vjerujem u promjenu načina razmišljanja i mentalnog sklopa; promovirajući poduzetništvo, eksperimentiranje, inovacije i konkretne rezultate.“ Fokus na područja menadžment konzaltinga, digitalne transformacije, design thinkinga, upravljanja inovacijama, razvoj inovativnih poslovnih modela i organizacijski redizajn. Diplomirao vanjsku trgovinu na Ekonomskom Institutu u Grazu, a magistrirao poslovno upravljanje na KF sveučilištu u Grazu, uz stalno edukacijsko usavršavanje (Harvard, Wharton, IMD).

Privacy Preference Center

Google Analytics

_ga