Sales Transformation

Osobnost, strast i temeljna prodajna znanja više nisu dovoljni.

Onaj tko prodaje, danas mora savladati nove prodajne tehnologije i digitalne alate koji su postali neizostavan dio prodajnog procesa i svih njegovih aspekata; od stvaranja prve prodajne prilike do zaključenja prodaje, od up-sellinga do cross-sellinga. Sales Transformation seminar zato nudi neposredan i aktualan pregled specifičnosti prodaje i prodajnih procesa u uvjetima digitalno transformirane ekonomije, te pregled osnovnih prodajnih znanja za izazove koji stoje pred svima u “sales” svijetu.

Kada

  • Subota, 27.11.2021. od 9 do 17 sati
  • Ponedjeljak, 29.11.2021. od 17:30 do 21:30 sati
  • Srijeda, 1.12.2021. od 17:30 do 21:30 sati
  • Četvrtak, 2.12.2021. od 17:30 do 21:30 sati

Kome je seminar namijenjen?

Novim ili potencijalnim voditeljima prodaje koji moraju osvijestiti ili ojačati svoje voditeljske i prodajne vještine u uvjetima 4. industrijske revolucije i svih promjena koje ona donosi. Svima onima koji se susreću s B2C/B2B/B2G prodajnim procesima i žele unaprijediti svoja prodajna znanja, tehnike i alate kako bi što bolje razumjeli svoje kupce, korisnike, ali i ciljeve kompanija u kojima rade.

Što ćete naučiti?

  • 1.     Prodajni mindset
  • Prodajni mindset kao izvor naše sposobnosti da razumijemo klijenta, čujemo što nam zapravo govori i reagiramo na način na koji se od nas očekuje. Kako se prodajni karakter (osobnost) iskazuje u digitalnim uvjetima primjene? Kako saznati nečiji karakter iz digitalne komunikacije? Prodajna uvjerenja i vrijednosti često su najveće osobne prepreke prodaji. Kako ih prepoznati, kako ih razumjeti te kako im se oduprijeti u suvremenom digitaliziranom okruženju?
  • 2.     Prodajne vještine i alati
  • Prodajne vještine nam pomažu da pravilno ,plešemo prodajni ples". Ovaj dio prodaje se uči i može ga naučiti svaki pojedinac koji se želi okušati u prodaji. Ali to nikako nije dovoljno samo po sebi. Dobro naučene i istrenirane prodajne vještine pojačavaju   pozitivne i ublažavaju negativne  karakteristike naše osobnosti i naših vrijednosti. No kako to izgleda u uvjetima multipliciranih, distribuiranih i virtualiziranih identiteta koji obilježavaju suvremeno doba?
  • 3.     Prodajni LifeStyle
  • Upoznavanje novih (potencijalnih) kupaca ne može biti aktivnost koja se obavlja samo kada je to potrebno ili još gore kad ste sustigli sve ostalo. Ako si dopustite postati žrtvom takvog pristupa, nećete uspjeti. Da biste prevladali problem, upoznavanje novih (potencijalnih) kupaca ne morate vidjeti kao aktivnost, već kao stil života.
  • Svaki dan radimo određene stvari. Bez obzira na to tko smo, jedemo, spavamo, dišemo i tako dalje. Te stvari nisu samo aktivnosti. Oni su više - utkani su u naš svakodnevni životni stil. Stoga, ovaj dio upoznavanja novih kupaca morate učiniti istim kao disanje, jelo i tuširanje. Kad je nešto dio našeg životnog stila, to jednostavno radimo bez razmišljanja
  • 4.     Digitalna i tehnološki potpomognuta prodaja
  • Digitalna prodaja stalni je postupak iskorištavanja digitalnih kanala za pronalaženje i povezivanje s potencijalnim kupcima. Cilj je izgraditi odnose na digitalnim platformama i pretvoriti mrežne veze u razgovore o prodaji izvan mreže. Suvremeni kupac razmišlja drugačije u pristupu i identificiranju potencijalnih dobavljača.
  • S druge strane, a zahvaljujući tehnologiji sve više dolazi do izražaja pojam daljnske prodaje (Remote Sales-a). Daljinska prodaja je kada vi, prodavač i vaš potencijalni klijent nikada niste na istom mjestu tijekom cijelog procesa prodaje. Očito je moguće da je velik dio vašeg prodajnog postupka udaljen i da se tijekom postupka sastajete s klijentom jednom ili nekoliko puta, ali gotovo nikada uživo.
  • 5.     Prodajna agilnost
  • Agilna prodaja je koncept koji kaže da prodavači moraju prilagoditi svoj prodajni pristup kako bi zadovoljili potrebe svojih kupaca. Te se potrebe mogu definirati na različite načine, no cilj prodajne agilnosti ostaje isti:
  • „...kako biti sposoban prilagoditi svoj proces prodaje svakom procesu kupnje...“
  • U svojoj srži, gotovo je nemoguće pronaći razloge protiv prodajne agilnosti, štoviše sasvim je logično da bi prodavači trebali prodavati drugačije u različitim situacijama, odnosno različitim kupcima. No, postavlja se pitanje, kako to postići?