Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 6
Vježbe: 9
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 23-06-508
Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 6
Vježbe: 9
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 23-06-508
Naziv predmeta:
Inovativni projekt 2 - Razvoj proizvoda ili usluga
Opis:
Cilj modula je slijediti plan razvoja proizvoda/usluge postavljen tijekom prethodnog modula, Inovativni projekt 1; koristeći Scrum ili drugu odgovarajuću metodologiju, timovi će podijeliti svoj rad na ciljeve koji se mogu dovršiti unutar vremenski ograničenih iteracija (sprintova) čija je duljina dva tjedna.
U nizu pregleda sprinta sa svojim mentorima, timovi će prikazati posao koji su obavili i izvesti retrospektivu sprinta, kako bi osigurali kontinuirani napredak. Naučit će razlikovati razvojne značajke za PoC, MVP i potpuno razvijen proizvod. Slijedeći lean pristup razvoju inovacija, testirat će značajke razvijene sa svojim segmentom kupaca u kontinuiranom komunikacijskom ciklusu. Ako se pokaže potrebnim, naučit će ih kako se okrenuti: kada je svrha ustrajati u prevladavanju prepreka, a kada prepreka postane iscrpljujuća značajka koju treba staviti u stranu, a ne suočiti se direktno.
Paralelno s razvojem usluge, studenti će raditi na prodajnoj i marketinškoj strategiji lansiranja svog proizvoda. Naučit će razlikovati različite tipove korisnika te kako ciljati i motivirati prve korisnike. Razumjet će što trakcija znači i kako to postići. U ovoj će fazi naučiti i o pokretanju vlastite tvrtke i/ili pokretanju nove usluge/linije proizvoda u etabliranoj tvrtki.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Ries, E. (2011) Lean Startup. 1st edn. New York City: Crown Publishing.
Preporučena literatura:
1. Trott, P. (2016) Innovation Management and New Product Development. 6th edn. Edinburgh Gate: Pearson.
2. Christensen, C. (2016) The Innovator’s Dilemma. Kindle edn. Boston: Harvard Business Review.
3. Wunkler S, Wattman, J. and Farber, D. (2016) Jobs to be Done. Illustrated edn. Broadway: Amacom.
2. Kim C. (2015) Blue Ocean Strategy. Revised edn. Boston: Harvard Business Review.