Semestar: 1
ECTS: 8
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 225
Šifra kolegija: 24-000-0454
Semestar: 1
ECTS: 8
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 225
Šifra kolegija: 24-000-0454
Naziv predmeta:
Istraživački nacrt
Opis:
Ovo je niz od tri međusobno povezana modula (Inovativni projekt 1-2-3)
Tehnološke inovacije sve su više izvor održive konkurentske prednosti za tvrtke diljem svijeta, baš kao što se pokazuju kao jedan od ključnih alata za uspješno suočavanje s nekim od definirajućih društvenih izazova našeg vremena (npr. klimatska kriza). Nova rješenja, pokretana digitalnom tehnologijom, jedan su od rijetkih alata dostupnih tvrtkama za postizanje istinski prodornog rasta. Način na koji su ova rješenja razvijena prolazi kroz najveću temeljnu transformaciju od industrijske revolucije. Inovacijski način razmišljanja osnažen digitalnim tehnologijama postaje sve više i više preduvjet za poboljšanje društva i povećanje poslovne vrijednosti. Inovacijski kapacitet može se povećati obukom, a osnove mogu motivirati pojedince da slijede svoje poslovne interese i/ili dodaju vrijednost postojećim poslovnim organizacijama. Kako uvesti tehnološke inovacije zastrašujući je izazov. Potrebno je osvijestiti suvremene alate, tehnike i metode za razvoj tehnoloških inovacija. Zbog toga smo ovaj sadržaj podijelili u tri kolegija koji će se međusobno nadograđivati kroz tri semestra: Inovativni projekt 1, Inovativni projekt 2 i Inovativni projekt 3. Kako budu napredovali, ispitivat ćemo različite aspekte novih tehnoloških rješenja: istraživanje, izvođenje i jačanje inovacija. Proučavat ćemo okvire, strategije i prepreke za uvođenje novih inovativnih tehnoloških rješenja. Kretat ćemo se između strateških pitanja (što biste trebali učiniti?) i pitanja provedbe (kako biste to trebali učiniti?), kako bismo ilustrirali da je posebno opasno odvajati strategiju od provedbe ("zašto" od "kako" ) kada je inovacija problem, jer imati sjajnu ideju vrijedi malo ili ništa ako ne možete shvatiti kako tu ideju komercijalizirati ili unovčiti.
Tijekom ovog putovanja studenti će pokazati svoju sposobnost individualnog rada, kao i koordinacije međudisciplinarnih timova za postizanje zajedničkog cilja. Kolegiji kombiniraju predavanja, analize slučajeva, gostujuće stručnjake i studentska istraživanja. Studenti će razviti vještine potrebne za evaluaciju, artikulaciju, razvoj i uvođenje novih tehnoloških proizvoda ili usluga. Oni će također iskoristiti prošlo iskustvo i specifično znanje iz drugih tečajeva kroz praksu i razmišljanje u okruženju usmjerenom na akciju.
Ova tri predmeta pripremaju studente za buduću karijeru, bilo kao vođe timova, poduzetnici ili unutar njih
već uspostavljene tvrtke. Oni studentima daju praktičan uvid u one poslovne aspekte koji su posebno važno u ranim fazama razvoja inovacija, kako bi bile učinkovitije u upravljanje i rast inovacija. Oni također predstavljaju kamen temeljac za uspješno pokretanje i provođenje inovativnih projekata unutar već uspostavljenih organizacija.
Literatura:
1. Crawford, C. M. and Di Benedetto, C. A. (2014): New Products Management, Eleventh Edition. McGraw-Hill Education.