Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 6
Vježbe: 9
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-000-0480
Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 6
Vježbe: 9
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-000-0480

Naziv predmeta:


Inovativni projekt 3 - go to market strategije


Opis:


Inovativni projekt 3 - Go-to-market strategije

Cilj modula je da studentski timovi dovrše svoje inovativne proizvode/usluge. Uz pomoć nastavnika i mentora prvi će puta pokušati steći nove kupce. Koristeći široki sveučilišni ekosustav, dobit će smjernice za izgradnju partnerskih mreža potrebnih za uspješno lansiranje proizvoda.

Studenti će također naučiti koji su potrebni koraci u procesu zaštite intelektualnog vlasništva, kao i o pravnom okviru za regulaciju odnosa u timu. Pokazat će im se kako izgleda financijski put startup-a, koje su prednosti i nedostaci bootstrappinga za razliku od bankrollinga ili VC ulaganja.

Napokon, uz pomoć profesionalnih stručnjaka za komunikaciju, poradit će na usavršavanju svog završnog pitcha. Steći će vještine elevator pitcha, pitcha za investitore i prodajnog pitcha za široke publike. U posljednjem koraku modula predstavit će svoje nove proizvode/usluge pred širokom publikom investitora, tvrtki i poslovnih stručnjaka - njihovih potencijalnih budućih partnera, kupaca, ali i poslodavaca.



Literatura:


Obvezna literatura:
1. Ries, E. (2011) Lean Startup. 1st edn. New York City: Crown Publishing.

Preporučena literatura:
1. Trott, P. (2016) Innovation Management and New Product Development. 6th edn. Edinburgh Gate: Pearson.
2. Christensen, C. (2016) The Innovator’s Dilemma. Kindle edn. Boston: Harvard Business Review.
3. Wunkler S, Wattman, J. and Farber, D. (2016) Jobs to be Done. Illustrated edn. Broadway: Amacom.
2. Kim C. (2015) Blue Ocean Strategy. Revised edn. Boston: Harvard Business Review.