Head of department

Katedra za komunikacije usmjerena je na obrazovanje stručnjaka u području komunikacija, pružajući sveobuhvatan i suvremen pristup učenju koji odgovara potrebama dinamične komunikacijske industrije. Katedra nudi interdisciplinarni program koji obrađuje osnovne i napredne principe komunikologije, odnosa s javnošću, marketinga, menadžmenta, poslovne komunikacije i korporativnog komuniciranja, psihologije komunikacije, ekonomije i poduzetništva te proučava rad medijske industrije i osnovne principe novinarskog posla, uključujući osnove novinarstva i novinarske etike.
Kolegiji su usmjereni prema stvaranju komunikacijskih stručnjaka koji upravljaju imidžem organizacija i osiguravaju učinkovitu komunikaciju s različitim dionicima. Programi koji se izvode u sklopu Katedre usmjereni su na praktično učenje, s naglaskom na projektne zadatke, praktikume i stručnu praksu. Ovakav pristup omogućuje studentima stjecanje konkretnih vještina potrebnih za tržište rada, uključujući upravljanje kriznim situacijama, razvoj komunikacijskih strategija i prilagodbu komunikacijskih alata za različite medijske platforme. Katedra teži integraciji najsuvremenijih trendova u komunikacijskoj industriji, pripremajući studente da prepoznaju i odgovore na potrebe tržišta, s naglaskom na stvaranje pozitivnog imidža i održavanje kvalitetnih odnosa s javnošću.

Modules within the department