Sudjelovanje u Experience Class – Tartaar Spring week BIP programu u Antwerpenu od 18. do 22. ožujka 2024. godine bilo je nevjerojatno iskustvo za nas. Imali smo privilegiju raditi na razvoju kreativne strategije za klijenta De Vroente, park koji pruža nevjerojatne mogućnosti za ljude s invaliditetom. Naš zadatak bio je ne samo informirati javnost o ovoj važnoj inicijativi, već i podići svijest o brendu te osmisliti relevantan sadržaj za društvene mreže.
Uz obilje korisnih predavanja o kreativnosti, storytellingu i multimedijskom sadržaju, imali smo priliku upoznati i raditi s talentiranim studentima iz Španjolske (Universidad Catolica de Valencia), Finske (Haaga-Helia) i Belgije (Karel de Grote Hogeschool). Zajedno smo istraživali grad, uživali u ljepoti parka De Vroente i očaravajućem zalasku sunca s vidikovca u MAS muzeju. Nezaboravan trenutak podijelili smo u talijanskom restoranu, gdje smo uživali u dobrom društvu, finom vinu i autentičnoj talijanskoj gastronomiji.
Rad na našim projektima bio je inspirativan, a prezentacija klijentu ostvarila je pozitivan utjecaj. No, putovanje nije bilo samo o poslu; svaki dan nakon rada na projektu, istraživali smo ljepote grada, upijali lokalnu kulturu, uživali u kavama na suncu te istraživali okolna mjesta poput Brisela, Genta i Bruggea.
Ova kratka mobilnost nije samo obogatila naše znanje i vještine, već nam je pružila nezaboravno iskustvo koje ćemo nositi sa sobom cijeli život. Toplo preporučujemo svima da iskoriste priliku za ovakvu vrstu mobilnosti, istraže svaku destinaciju unaprijed, pronađu udoban smještaj i, najvažnije od svega, uživaju u svakom trenutku.
Studenti stručnog prijediplomskog studija Digitalnog marketinga: Aljoša Luciano Marijanović, Ana Maria Andrijašević, Arijan Memedi, Dora Ela Vukšić, Gabrijela Franc, Karla Ivezić, Matea Turković, Patricija Malešević, Patricija Mrkonjić, Ria Walla, Sara Marin