Zagreb, 5. srpnja 2024. – RBA Hrvatska četvrtu godinu zaredom dodijelila je stipendiju Luka Mak, vrijednu više od 20.000 eura, namijenjenu pokrivanju troškova cjelokupnog studija Digitalnog marketinga na Algebri. Ove godine, prestižnu stipendiju osvojila je Dora Tuma iz Bjelovara.
Dora je stipendiju osvojila zahvaljujući svojoj izvanrednoj analizi digitalnog oglašavanja na primjeru kampanje za aplikaciju Vinted. Stručni žiri, sastavljen od predstavnika RBA i Algebre, prepoznao je njezin vrijedan rad, visoku motivaciju i detaljno razumijevanje teme kao ključne elemente za izbor. Kriteriji ocjenjivanja uključivali su prosjek ocjena, socioekonomski status te kvalitetu prijave.
Član Uprave Algebre, Hrvoje Josip Balen, komentirao je ovu dodjelu: „U prijavi naše ovogodišnje dobitnice, Dore Tuma, prepoznali smo izuzetnu predanost i želju za kontinuiranim napretkom u svijetu digitalnog marketinga. Dora je svojim načinom razmišljanja utjelovila duh nove generacije mladih, koji se odlikuju inovativnim pristupom, adaptabilnošću i sposobnošću brzog učenja. Ova industrija zahtijeva stalno usvajanje novih znanja, brzu prilagodljivost i napredne analitičke vještine, zbog čega je važno podržati mlade stručnjake koji su spremni odgovoriti na te izazove. Digitalni marketing danas je nezamjenjiv segment svakog uspješnog marketinškog tima, stoga nas raduje što Raiffeisen banka prepoznaje i potiče ove mlade talente stipendijom za studij na Sveučilištu Algebra. Uvjereni smo da će se Dora odlično uklopiti u zajednicu studenata Algebre, koji se već tijekom studija ističu svojim angažmanom i istraživačkim radom u području digitalnog marketinga.“
Dora Tuma, učenica Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar, završila je smjer ekonomist te se već tijekom srednjoškolskog obrazovanja istaknula izvanrednom radnom etikom. Ova stipendija omogućit će joj studiranje na Algebrinom najpopularnijem studiju Digitalnog marketinga, gdje će imati priliku učiti od stručnjaka iz industrije i steći vještine potrebne za uspješan rad u ovoj unosnoj grani.
Zahvalivši na osvojenoj stipendiji, Dora je izjavila: „Izabrala sam studij digitalnog marketinga jer prepoznajem veliki potencijal digitalnih komunikacijskih kanala. Želim ih koristiti za učenje i razvoj svoje karijere. Radujem se izazovima i prilikama koje me očekuju tijekom studija na Algebri.“
„Kolega Luka Mak bio je „dobri duh“ digitalnih kanala naše banke. Osim što je bio predan radnik i vrijedan član tima, ono po čemu ga se sjećaju oni koji su radili s njim su dobrota i veliko srce. Važno nam je sačuvati uspomenu na Luku i sigurni smo da bi bio sretan znajući da stipendijom podržavamo nove mlade nade, koje će krenuti sličnim poslovnim putem kojim je išao i on“, kazao je Ivan Tolić, direktor Upravljanja ljudskim i organizacijskim potencijalom i održivosti u RBA.
Luka Mak, talentirani stručnjak za digitalne kanale i platforme u Raiffeisen banci, čija je prerana smrt ostavila velik utjecaj, inspiracija je za ovu stipendiju. Njegova strast za prenošenjem znanja i pozitivna energija i dalje služe kao nadahnuće, a stipendija u njegovu čast osigurava podršku mladim talentima u njihovom obrazovnom i profesionalnom razvoju.