Stručnjak za digitalni marketing s više od 20 godina iskustva u digitalnom marketingu, razvoju web projekata i aplikacija, dizajnu, web dizajnu i programiranju, te s više od 30 godina iskustva u prijenosu znanja i obrazovanju. Ima status višeg predavača, magistar ekonomije, tvorac studija digitalnog marketinga na tadašnjem Visokom učilištu Algebra, prvog takvog u svijetu. Svojevremeno uspješni bloger, strastveni predavač, angažiran je u društveno korisnom radu putem svoje udruge Humana digitalna inteligencija. Visoko cijenjeni govornik na međunarodnim konferencijama, na temu društvenih medija i često negativnih posljedica za korisnike. Neprestano radi na projektima u području digitalnog marketinga kako bi održao kvalitetu i aktualnost predmeta koje predaje na preddiplomskoj i diplomskoj razini digitalnog marketinga na Algebra sveučilištu. Doktorand na Studiju poslovne ekonomije Sveučilišta u Rijeci, s temom disertacije koja pokriva ovisnost o društvenim medijima kao prediktor ponašanja u kupovini putem manifestacije terapije kupnjom.