Nada Kaurin Knežević, iskusna je marketinška stručnjakinja koja danas radi kao predavačica na Visokom učilištu Algebra. Nada je i doktorandica na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Iza nje je više od petnaest godina iskustva u marketingu, uglavnom u području marketinške strategije i upravljanja brendom. Završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu - smjerovi Marketing i Financije. Svoju karijeru je započela u Odjelu Analitike i Strategije u Digitelu, jednoj od najvećih full-service agencija u to vrijeme. Karijerni put nastavlja u Hrvatskom Telekomu gdje je radila kao Stručnjakinja za marketinšku strategiju i Studio Moderni gdje je radila kao Brand menadžerica. U Entourage prelazi 2016. godine kao Direktorica strategije gdje je njena karijera napravila puni krug iz perspektive povratka agencijskom poslovanju, primarno u području strategije, ali uzela i jedan novi smjer kroz digitalni marketing i kreativnu tehnologiju. Početkom 2019. prelazi u Five na poziciju Voditeljice marketinških komunikacija. S Algebrom surađuje kao vanjska predavačica dugi niz godina te se 2020. godine odlučuje potpuno posvetiti akademskoj i znanstvenoj karijeri kada se pridružuje Algebri kao stalno zaposlena predavačica. Njezin istraživački fokus vezan je uz kreativnost gdje svakodnevno, kroz kolegije ili različite projekte, koristi svoje iskustvo kako bi poticala istu sa studentima i profesionalcima iz različitih industrija. Vlastitu kreativnost Nada izražava primarno kroz pisanje. Ona je objavljena autorica zbirke kratkih priča Dijagnoza, romana Drugi album te dramskog teksta koji je na nagradi Marin Držić 2022. preporučen za čitanje.