Većinu poslovne karijere Senad Kulenović proveo je na rukovodećim mjestima u telekom industriji; pri čemu su glavna područja odgovornosti bili prodaja i marketing. U sklopu mandata u B.netu, Hrvatskom Telekomu i H1 Telekomu bio je odgovoran za razvoj svih digitalnih platformi, što je uključivalo razvoj web stranica, web trgovine, upravljanje društvenim mrežama, cjelokupno digitalno oglašavanje te izradu aplikacija za iOS i Android operativne sustave. Od 2011. godine aktivno radi na projektima digitalne transformacije srednjih i velikih tvrtki u Hrvatskoj, Austriji i Srbiji. Neke od tvrtki s kojima je surađivao na projektima digitalne transformacije su: Medical Intertrade, Oktal Phrama, PlanetaSport, Extreme Intimo, Fraktura, AutoHrvatska, Roche Srbija, MSD, Fresenius itd. Od 2015. godine predaje MBA modul Digital Transformation, isprva na Cotrugli Business School u Zagrebu, Beogradu i Sofiji, a od 2017. godine počinje predavati na Algebra eMBA studiju u Zagrebu – modul Digital Transformation and Business Process Modeling. Pored navedenog, Senad Kulenović vanjski je partner tvrtke ICT HUB iz Beograde, vodeće srpske tvrtke po pitanju uvođenja inovacijskih poslovnih praksi u korporacije gdje kao vanjski predavač i suradnik surađuje s korisnicima ICTHUB-a poput Nafta Industrija Srbije, Societe Generale Banka, USAid itd. Projekti na kojima surađuje s ICT HUB korisnicima su vezani uz Digitalnu Transformaciju te uvođenje multichannel poslovnog modela s fokusom na korisničko iskustvo.