Izv. prof. dr. sc. Nikola Drašković pročelnik je Sveučilišnog odjela za ekonomiju na Sveučilištu Algebra. Doktorirao je 2010. godine na Leeds Metropolitan University u Velikoj Britaniji, a prije toga je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu stekao je dvije titule magistra znanosti (marketing i menadžment). Između siječnja 2019. i veljače 2023. godine, komercijalni je direktor u tvrtki Colas Hrvatska d.d. te direktor slovenske podružnice. Četiri godine radio je i kao predavač te viši predavač na RIT Croatia. Prije toga, proveo je trinaest godina kao voditelj prodaje i key account manager u tvrtki Vetropack Straža d.d. Svoju profesionalnu karijeru započeo je radeći za niz marketinških agencija, pri čemu je vodio oglašivačke projekte za domaće i međunarodne tvrtke kao što su: Hrvatski telekom, Unilever, Johnson & Johnson i Hyundai. Koautor je dva sveučilišna udžbenika te preko trideset znanstvenih i stručnih radova. Njegov istraživački fokus je na marketinškoj ulozi ambalaže, osobnoj prodaji, marketinškoj strategiji te digitalnom marketingu.