Halida Sarajlić je stručnjakinja u području marketinga s bogatim međunarodnim iskustvom u vodećim multinacionalnim kompanijama. Prije nego što je preuzela ulogu predavačice na Sveučilištu Algebra, Halida je bila Marketing Manager za regiju Adriatic u kompaniji Samsung Electronics. U tom razdoblju, njezin angažman bio je usmjeren na razvijanje marketinških strategija na regionalnoj razini, postižući značajne rezultate u pozicioniranju brenda i ostvarivanju ciljeva profitabilnosti. Prije toga, provela je 12 godina u Hrvatskom Telekomu, gdje je gradila svoju karijeru od marketinškog stručnjaka do voditeljice marketinga za konvergentne ponude. Njezina odgovornost obuhvaćala je, između ostaloga, profitabilnost, strateško planiranje, razvoj proizvoda, upravljanje markom, marketinške komunikacije i vođenje interdisciplinarnih timova. Posebno vrijedno iskustvo stekla je tijekom rada na međunarodnim projektima u Njemačkoj i Austriji, gdje je radila na strateškom pozicioniranju brenda i optimizaciji portfelja unutar Deutsche Telekom Grupe. Njezina sposobnost uspješnog vođenja projekata u međunarodnom okruženju dodatno je obogatila njezin profesionalni put. Uz angažman u nastavi na Sveučilištu Algebra, Halida se također aktivno razvija na akademskom polju. Završila je poslijediplomski studij Poslovnog upravljanja (MBA) na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a trenutno je doktorandica na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Velika je ljubiteljica znanstvene fantastike i misterija svemira.