VAŽNO: U akademskoj godini 2020/2021 Sveučilište Algebra (u osnivanju) i Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu upisuju 30 studenata u prijediplomski sveučilišni studij računarstva, koji će se izvoditi na engleskom. Za više informacija, posjetite web Sveučilišta Algebra (u osnivanju) na sljedećem linku. Ukoliko ste na državnoj maturi položili matematiku na višoj razini, hrvatski i engleski na osnovnoj razini te fiziku, logirajte se na http://www.postani-student.hr i u izborniku “Sve sastavnice” odaberite instituciju „Fakultet elektrotehnike i računarstva i Sveučilište Algebra (u osnivanju)”. Nakon toga odaberite studij „Računarstvo“, postavite ga kao vaš prvi odabir i uskoro će vas kontaktirati kolegice i kolege iz prijavnog ureda.


Status je sva tri puta dobiven na temelju postupka evaluacije kompletne dokumentacije, nastavnog plana i programa te ostalih relevantnih sastavnica studija od strane najistaknutijih stručnjaka sa područja računarstva u regiji. Postupkom je učililšte FER-u moralo dokazati da je njezin nastavni plan i program osmišljen i da se provodi dovoljno kvalitetno ne samo da zadovolji potrebe poslodavaca nego i visoke zahtjeve ove vrhunske znanstveno-obrazovne ustanove.

Ovaj status za nas je velika čast ali i obaveza jer ju FER ne izdaje bezuvjetno i na neograničen rok nego se ona svake godine obnavlja kroz postupak provjere kvalitete rada u svim segmentima.

Zaključci analize kvalitete rada iz 2013 godine posebno naglašavaju niz segmenata u kojima je Sveučilište Algebra dodatno unaprijedilo usluge koje osigurava svojim studenticama i studentima tijekom i nakon studija.

Otkako je Sveučilište Algebra 2009. godine kao prva ustanova u visokom obrazovanju dobila certifikat “Odobreno od FER-a”, znatno je unaprijedila svoje poslovne procese i kvalitetu pružene edukacije u segmentu obrazovanja inženjera računarstva, što su i glavni razlozi zbog čega je stručno povjerenstvo Fakulteta elektrotehnike i računarstva tijekom novog postupka odobravanja certifikata pohvalilo školu.

Kao glavna poboljšanja koje je Sveučilište Algebra učinilo u protekle četiri godine ističu se službena reakreditacija i stjecanje domaćeg i međunarodnog certifikata kvalitete obrazovanja, znatno poboljšanje prostornih uvjeta i opremljenosti škole (ocjena za oboje kaže kako su “premašeni standardni zahtjevi”) kao i bitno povećan broj stalno zaposlenih nastavnika te njihova kadrovska struktura. U međuvremenu su također uvedena i dva nova studija te je osnovan Centar karijera koji pomaže u povezivanju studenata s potencijalnim budućim poslodavcima te u prilagođavanju programa škole stvarnim zahtjevima koje u pogledu informatičkih stručnjaka traže poslodavci.

Nastavni planovi pojedinih predmeta također su ažurirani, kao i koncept završnog ispita koji sada uključuje i važan praktični dio. Analiza stručnog povjerenstva Fakulteta elektrotehnike i računarstva također je pohvalila brigu o kvaliteti i svrsishodnosti studentske stručne prakse koju prolaze studenti Sveučilišta Algebra te činjenicu da se, temeljem dostupnih podataka, završeni studenti zapošljavaju u zadovoljavajućoj mjeri i roku. Iako je prolaznost na ispitima nešto manja od željene, Sveučilište Algebra pohvaljena je u analizi FER-a zbog činjenice da na prolaznost nije pokušala utjecati snižavanjem kriterija na ispitima.

“Škola je od prethodne akreditacije vidno napredovala, prvenstveno kadrovski, ali i prostorno i organizacijski. Uključila se u IPA projekte i pokušaje dodatnog stjecanja prihoda kroz suradnju s gospodarstvom, utječe na nastavne programe na razini srednjih škola, potiče mobilnost, sudjeluje u organiziranju učeničkog natjecanja iz struke radi povećanja privlačnosti Škole kvalitetnim studentima i ostvaruje suradnju s gospodarstvom na organiziranju stručne prakse i kasnijeg zapošljavanja diplomiranih studenata. Uvela je i praktični dio završnog ispita što dobro odražava namjeru školovanja izravno za rad u praksi“, izjavio je prof. dr. sc. Damir Kalpić, voditelj povjerenstva FER-a za certifikaciju Sveučilišta Algebra.

“FER i Algebra komplementarne su ustanove. Dok FER većinu troškova obrazovanja pokriva proračunskim sredstvima, Sveučilište se isključivo financira sredstvima Sveučilišta Algebra koje joj je osnivač. Cilj Sveučilišta nije konkurirati FER-u nego prvenstveno školovati kadrove razine prvostupnika koji se trebaju što brže uklopiti u potrebe radnog mjesta. To uključuje i dodjeljivanje studentima industrijskih certifikata. Potrebe u gospodarstvu i društvu za kadrovima koje školuje Sveučilište velike su i ne mogu se, niti trebaju, popunjavati isključivo kadrovima s fakulteta poput FER-a“, zaključuje prof. dr. sc. Damir Kalpić.