Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 25-531-0527
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 25-531-0527
Naziv predmeta:
Ideacija fotografije
Nastavnici:
Opis:
Ciljevi ovog modula su stvoriti poticajno i kreativno okruženje koje će studente potaknuti na svestranu fotografsku kreativnost. Studenti će razumjeti semiotiku i sintaksu fotografske slike: njezin kod, psihološke aspekte, utjecaj na emocije, ulogu u umjetnosti, medijima i propagandi, marketingu i na tržištu.
U ovom modulu naglasak je na samostalnom radu i istraživanju. Studenti planiraju svoj fotografski rad na temelju kritičkog razmatranja odabrane teme i razvijaju, razrađuju, analiziraju i određuju daljnju strategiju provedbe. Modul je izborni dio studijskog programa i kombinira umjetničku i primijenjenu fotografiju. Ovaj modul je teoretski/praktično orijentiran, a provjera znanja modula sastoji se od fotografskog projekta i ispita.
Modul se temelji na istraživanju i pronalaženju kreativnih rješenja u umjetničkoj i primijenjenoj fotografiji za potrebe tržišne komunikacije.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Hirsch, R. (2017), Seizing the Light: A Social and Aesthetic History of Photography, Taylor and Francis, Abingdon
Preporučena literatura:
1. Avedon, R. (2019), Avedon Advertising, Abrams, New York
Dodatna literatura:
1. Silber, M. (2017), Advancing Your Photography: Secrets to Amazing Photos from the Masters, Mango Publishing, Coral Gables, Florida