Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0326
Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0326
Naziv predmeta:
Kreativni proces
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- razumiju svijet kreativnog procesa, definiraju i razlikuju koncepte i ideje
- razumiju specifične uloge u strukturi tima kreativnih profesionalaca, kao i njihovo značenje u širem kontekstu tržišnih komunikacija
Studenti će naučiti aspekte i alate kreativne komunikacije, od idejnog dizajna preko copywritinga do vizualizacije, a to će ih pripremiti za sve module vizualne komunikacije koji slijede. Analizom najpoznatijih i nagrađivanih međunarodnih djela usvojit će osnovna znanja i tehnike kreativnog oglašavanja, te shvatiti komparativne prednosti različitih vrsta formata oglašavanja i medija.
Modul pokriva preliminarne faze i metode procesa kreativnog mišljenja od strategije, preko razrade, do produkcije. Osim osnovnih teorijskih znanja sadržanih u predavanjima, modul se temelji na radnom projektu; to zahtijeva uspješno izvršavanje kratkih, praktičnih zadataka i domaćih zadaća, kao i aktivno sudjelovanje i rasprave na nastavi, koje studentima pružaju uvid u temeljne korake u kreativnim projektima. Studenti će steći povjerenje u metodologiju kreativne tehnike, strateško razmišljanje i integriranu komunikaciju. Modul uključuje teme povezane s nedavnim i relevantnim događajima na sceni oglašavanja.
Students will learn:
estimating and applying the advantages of different creative tools according to the communication message
developing and evaluating relevant concepts and ideas for traditional media
analyzing the advantages of various creative tools, methods, and strategies
developing and evaluating relevant concepts and ideas for new media
analyzing the creative potentials of various media within a campaign
Literatura:
1.Barry, P. (2016) The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later. 3rd edn, London, Thames and Hudson